Pfffff Polar maakt mij blij met een dode mus zeg. Koppel komoot, import routes. En daar blijft het bij. Ja er staat een route, maar mijn horloge kan er niks mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Voor degenen die zijn gestart met hardlopen via een app; welke hebben jullie gebruikt?
Ik geloof dat Evy een bekende is, is dat ook een goede? Welke zouden jullie me aanraden?
Goof schreef:Voor degenen die zijn gestart met hardlopen via een app; welke hebben jullie gebruikt?
Ik geloof dat Evy een bekende is, is dat ook een goede? Welke zouden jullie me aanraden?
Goof schreef:Ik geloof dat Evy een bekende is, is dat ook een goede? Welke zouden jullie me aanraden?
IMAY1990 schreef:Een van de Couch to 5k apps. De mijne is in in de Google play store te vinden s je zoekt op C25K. Fijne app en opbouw vond ik zelf
Goof schreef:IMAY1990 schreef:Een van de Couch to 5k apps. De mijne is in in de Google play store te vinden s je zoekt op C25K. Fijne app en opbouw vond ik zelf
Ik heb inderdaad de C25K app gedownload en vanmiddag voor het eerst gelopen!
Ik vind het lastige van alleen lopen dat ik geen vergelijking of houvast heb. Ik denk namelijk dat ik te hard loop meteen, dus ik moet eens op zoek naar tempo's en snelheden voor starters.
poes schreef:O wat een K utapp is me dat zeg die trenara. Nav jouw berichtjes memuska had ik hem heel blij gedownload om eens afwisseling te hebben van Garmin coach. Had het gratis proefabbo van een maand genomen en was bereid om 10 euro (!!!!) per maand te blijven betalen als het goed werkte.
Stel ik de app in: je eerste training kan enkel op de volgende maandag beginnen. Kreeg op geen enkele manier die naar voor geschoven en je raadt het al: het was net maandag. Dus meteen een week van je proef kwijt waarin je niks kan doen.
Vervolgens werkte de app voor geen meter. Trainingen bleven op ongelopen staan, ik kon nooit wat aanklikken en het liep continue vast.
En het is ook enkel een schema. Amper stats qua lopen.
10 euro per maand voor echt iets dat gewoon niet werkt. Tot zover mijn idee om eens lokaal te steunen.
Ik vind het echt waardeloos.
poes schreef:O wat een K utapp is me dat zeg die trenara. Nav jouw berichtjes memuska had ik hem heel blij gedownload om eens afwisseling te hebben van Garmin coach. Had het gratis proefabbo van een maand genomen en was bereid om 10 euro (!!!!) per maand te blijven betalen als het goed werkte.
Stel ik de app in: je eerste training kan enkel op de volgende maandag beginnen. Kreeg op geen enkele manier die naar voor geschoven en je raadt het al: het was net maandag. Dus meteen een week van je proef kwijt waarin je niks kan doen.
Vervolgens werkte de app voor geen meter. Trainingen bleven op ongelopen staan, ik kon nooit wat aanklikken en het liep continue vast.
En het is ook enkel een schema. Amper stats qua lopen.
10 euro per maand voor echt iets dat gewoon niet werkt. Tot zover mijn idee om eens lokaal te steunen.
Ik vind het echt waardeloos.