Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Denk dat er ook al wel anders gereageerd wordt op mensen die al slank zijn maar nog strakker willen worden bijv, dan op iemand met een flink overgewicht. Iets van jaloezie heb ik nog nooit opgemerkt iig, of ik moet er gewoon blind voor zijnwel een hoop goedbedoeld, maar onzinnig advies. En "nou het gaat wel erg langzaam he". Euhh ja dat is nou precies mn bedoeling...
Laura82 schreef:Ik kan me juist nooit voorstellen dat mensen het niet opkrijgen![]()
Zo kijk ik ook altijd met verbazing naar collegas die bij de koffiepauze om 10 uur een traktatie eten (bijv geviulde koek of een stukje taart) en dan geen hap wegkrijgen bij de lunch. Ik kan bijna altijd wel eten
Cheetahfan schreef:Navatu: Had jij al ergens een foto geplaatst? Want jij ben een stuk lichter dan ik en maar 2 cm kleiner! Ik vind mezelf al best slank dus ben benieuwd hoe jij er dan uitziet.Sorry als ik je foto gemist hebt trouwens!
Vera: Heel herkenbaar die horeca dagen haha! Vind je lijstje idd netjes voor zo'n dag.
Linoleum: Even tijd voor jezelf is ook goed!Kun je er nu weer ff tegen aan.
Wat vervelend AnnikoeHeb je zelf enig idee waar het aan ligt? Heb je een treatday in de week? Ik raak vaak gedemotiveerd als ik het gevoel heb dat ik mezelf dingen ontzeg. Misschien eens wat dingen omgooien? Eens wisselen van ontbijt en lunch, een keer gezonde baksels maken, een keer andere sport/beweging. Shock je lichaam eventjes, en maak het voor jezelf leuk!
En vervelend dat anderen het niet zien (of iig niet zeggen! Misschien zijn weten ze niet goed hoe), maar als je zelf het verschil ziet dan weet je dat je goed bezig bent!
Emmaa_ schreef:Thanks liefEcht een chille week is het niet zo maar ga voordat ik examen moet doen 2 uur voorrijden dus hoop dat de scherpe randjes er dan een beetje vanaf zijn.