LiiNd_Y schreef:Wauw! Mooie nagels komen er weer voorbij.
Ik ga na 1,5 jaar volop gellak mijn nagels even bij laten komen.
Is het niet goed gegaan dan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:LiiNd_Y schreef:Wauw! Mooie nagels komen er weer voorbij.
Ik ga na 1,5 jaar volop gellak mijn nagels even bij laten komen.
Is het niet goed gegaan dan?
Shenavallie schreef:@ LiiNd_Y: Misschien een idee om er dan een volgende keer een overlay (acryl of bouwgel) onder te doen, om je nagels beter te beschermen. Goed gezet moet het niet nadelig voor je nagels zijn. Ik heb al jaren kunstklappers en mijn nagels zijn nog steeds prima als alles eraf is. In jouw geval inderdaad een goed idee om ze even rust te geven. Dagelijks 's morgens en 's avonds insmeren met nagelriemolie (nagelplaat en nagelriem), is de tip.
@ Cinnepin: Mooi strak gezet! Heb je dat uit de hand gedaan of gesmokkeld met een FM-sjabloon? Ziet er heel netjes uit en het roze vind ik juist wel weer heel mooi matchen. Dat vind ik zo mooi: hoe smaken kunnen verschillen.
Cinnepin schreef:Shenavallie schreef:@ LiiNd_Y: Misschien een idee om er dan een volgende keer een overlay (acryl of bouwgel) onder te doen, om je nagels beter te beschermen. Goed gezet moet het niet nadelig voor je nagels zijn. Ik heb al jaren kunstklappers en mijn nagels zijn nog steeds prima als alles eraf is. In jouw geval inderdaad een goed idee om ze even rust te geven. Dagelijks 's morgens en 's avonds insmeren met nagelriemolie (nagelplaat en nagelriem), is de tip.
@ Cinnepin: Mooi strak gezet! Heb je dat uit de hand gedaan of gesmokkeld met een FM-sjabloon? Ziet er heel netjes uit en het roze vind ik juist wel weer heel mooi matchen. Dat vind ik zo mooi: hoe smaken kunnen verschillen.
uit de hand