Deze tattoo vind ik al een poosje zo mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
testebeest schreef:Dank jullie wel dames. Tattoo joey heb ik meermaals langs zien komen maar wist niet of hen alleen teksten deden. Ink in utrecht ga ik even rustig bekijken.
Kent iemand die in veenendaal?
Dit is het idee wat ik wil laten zetten
[ [url=m/o6nG2w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:BloemBloem schreef:Iemand al ervaring met de tattoo remover? Ze prikken dan lichaamseigen stoffen over je bestaande tattoo zodat deze lichter wordt en het mogelijk is om een cover te laten plaatsen. Vaak kan dit niet omdat de tattoo te donker is.
Klinkt nasty
Joolien schreef:Loesje, gefeliciteerd. Ik zou m gewoon voor je verjaardag laten zetten bij Sailors and Crooks![]()
Denk dat hij er best wat mee kan.
LisaaBloem schreef:Een vader van een vriendje van mn broertje (volg je het nog? ) heeft een tattoo laten zetten bij tattoo respect in alkmaar. De tekst "Don't grow up, it's a trap"
Stencil en alles op zn arm klopte, en tijdens het tatoeëren heeft de 'artist' er op de een of andere manier, "Don't grown up, it's a trap" van gemaakt. Gewoon een gigantische fout dus. Dat het er op stond zag die vader het meteen en is boos geworden, toen heeft die artist een zoutoplossing erin getatoeëerd, dit zou de inkt eruit drijvenBen heel benieuwd hoe dit eindigt, vind het zwaar slordig en plaats het daarom hier als waarschuwing om er voor een tekst iig niet heen te gaan..