Toen ik dat hier schreef ging het mis, Tazzey. Gelukkig op beddengoed van de kliniek. :p
Mijn man kreeg een heldere ingeving en mijn P2 lakjes ziin terecht. Het zijn dus Dreamy en be devine. Ga morgen lakken, wil niet meer wachten, dus dan maar 1 lelijke hand.
Tazzey
Geplaatst: 23-05-14 09:21
Whoops
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb er inderdaad een witte base onder. Ik vind het bij dit soort kleuren gewoon veel gaver maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik moet de rest van de swatches nog maken en ik zal de witte base eronder vandaan laten.
Die kleur lijkt een totaal andere kleur dan die ik heb, ook in het flesje.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Yv_
Geplaatst: 23-05-14 09:46
Neons komen het meest waarheidsgerouw uit boven een donkere achtergrond. Maar donkere achtergrond ziet er meestal weer niet uit.. Neons zijn sowieso lastig te fotograferen, denk niet dat een grijskaart daarbij iets gaat helpen, want de camera's flippen gewoon de pan uit door het neon. Of.. Ze komen er pastellerig op. En dat is niet wat 1 persoon heeft, daar hebben de meeste bloggers last van
Zie weer mooie kleurtjes voorbij komen ik heb gister ook weer een nieuw lakje gekocht, een paarse van hema
ik lak nooit op mn bed, altijd aan mn bureau of op de tuintafel
Anoniem
Geplaatst: 23-05-14 09:51
Neons zijn altijd lastig op de foto te krijgen en deze helemaal aangezien het een pastel neon is. Maar mijn flesje lijkt irl echt veel meer op de kleur van mijn foto's dan die van jou.
Bij jou lijkt hij bijna wit en dat is hij echt totaal niet, het is echt een knalkleur!
Is lakken op bed niet heel onhandig? Ik vind het echt het prettigste als ik een stabiele, stevige ondergrond heb.
Ik snap dat sommige mensen nou eenmaal niet anders kunnen, maar als je wel anders kan, waarom zou je dan in godsnaam op bed lakken?
Yv_
Geplaatst: 23-05-14 09:55
Ik gebruikte laptop of nachtkastje als ondergrond. Laptop als ik rechtop zat, nachtkastje als ik lag Nu doe ik met meestal op de bank en dan dichtgevouwen laptop als ondergrond. Of op de tafel.
En waarom? Sja.. Saaie zondag, koud buiten, lekker filmpje kijken in bed... Nageltjes lakken Nu overigens niet meer hoor, nu in mn up in bed blijf ik echt niet hangen ofzo
Lakje lijkt bij Tazzey meer pastel achtig inderdaad, en bij Anc is ie veel groener.
Nagels lakken in bed kan ik echt niet
Ik ga binnenkort weer eens een nieuw kleurtje gellak kopen. Waren er nou mensen die sensationail in combinatie met een ander merk gebruikten? Ik heb nl nu sensationail, maar die is erg prijzig.
Je mag gewoon Amanda zeggen hoor, elke keer die hele naam overtypen is ook zo wat Ik heb de lamp van Essence, aangezien ik daar die hele gel set van had gekocht maar vond het echt 3x niks. Daarna heb ik de producten van sensationail aangeschaft.
Ja doe ik! Outta Lime is nog onderweg, ik vermoed dat ze heel erg op elkaar lijken, maar dat kan me niet schelen, ik MOEST ze beiden hebben
Yv_
Geplaatst: 23-05-14 10:12
Oh, je heet ook echt Amanda? Fijn!!! Ik heb namelijk weleens de fout gemaakt hier op bokt door een naam te zeggen, want door de boktnaam dacht ik dat ze zo heette... Man, man, ik heb het toen toch over me heen gekregen zeg . Hou het sindsdien gewoon maar bij boktnamen, behalve als ik de mensen ken .
Ik heb wel blusesky icm andere merken gebruikt, zoals die cheapass van eBay en Gelish, maar ook de opi base icm gelish kleurtje. Volgens mij gaat het bij de meeste wel goed hoor. En anders gewoon even proberen op 1 nagel?
Anc jij hebbert . Ik twijfelde echt mega tussen Outta Lime en dan die van de Off Shore... Nog steeds eigenlijk