Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Greetje63 schreef:Heb de luxe nog twee paar hardloopschoenen op voorraad te hebben staan. Als er een nieuw type uit is en die bevalt probeer ik altijd nog ergens van een aanbieding te profiteren en alvast een reserve paar in te slaan.
Plien wat naar die slijmbeursontsteking. Door blijven belasten vormt geen irritatiebron zodat het herstel allemaal nog langer gaat duren?
Nog 10 dagen tot de ultra in de Eifel. Heb er zin in. Hoop dat de blaadjes nog even aan de bomen blijven. Had gehoopt op een bos vol met herfstkleuren. En hoewel de echte herfstkleuren nog maar pas sinds een week echt op gang komen lijkt het vallen van de bladeren nog sneller te gaan.
Piekosjj schreef:Interessant hwn! Waarom ga je 'n lactate test laten doen? Puur uit intresse/nieuwschierigheid of echt voor training possibilities?
mirriezz schreef:Ik vind drinken en hardlopen tegelijk of evt vlak van tevoren drinken ook niet bepaald ideaal... Maar zo te horen zit ik dan dus toch wel redelijk goed, met mijn poging tot 2 liter water per dag.
Ik snap trouwens volledig dat jij daar niet aan komt hoor, ik moet mezelf er ook toe pushen.