Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Hoewel een mooie zit nog niet persee functioneel is. Mijn heup, die ook in het hardlopen dus mijn loop efficiënte beïnvloed, is altijd een groot punt van aandacht in mijn inwerking. Na 13 jaar flex chair is het nog altijd niet halleluja.
Was ie even echt niet blij. Wel weer heerlijk paardgereden vanavond
en met mijn eigen beugels die wat minder druk op mijn heup en knieën geven. Dat verschil voelde ik gelijk. 

Mijn vriend heeft die dag ook nog een startnummer van iemand overgenomen die ziek was en 2 lussen gelopen. Ik hoorde idd dat de routes echt super mooi waren en de organisatie goed. Ik baalde echt dat ik zelf niet kon die dag.
En een knappe mooie uitdaging elke maand een ultra! Je knie klinkt niet echt prettig, maar volgens mij gaat het gelukkig wel weer de goede kant op.
We wonen volgens mij niet heel erg in de buurt, maar wij vinden het erg leuk om voor ons onbekende stukjes Nederland te ontdekken, de Biesbos is voor ons goed aan te rijden.
Volgens mij was het voor jou een jaar geleden ook nog een stuk pittiger? Je gaat echt vooruit, super leuk om te zien!
En die 80 km, jeetje wat knap zo ver, dan nog helemaal alleen rond de auto
En je hebt weer behoorlijke kilometers gemaakt deze week. Vorige week een marathon, en dan nu er "gewoon" weer een halve erachteraan
Het ziet er wel heerlijk en zonnig uit. Hoe bevallen je nieuwe schoenen?

(wees gerust, ben niet vorige week pas begonnen met hardlopen, maar sinds november, tussendoor nog wel een soort winterstop gehad
).
Laagjes zijn altijd goed. Veel plezier alvast!
En wat BM zegt, koolhydraten zijn ook belangrijk, ik probeer die balans ook echt goed te houden. 

Ninus schreef:Ik heb mijn 80-plan ook rond. Ik start met een marathon, daarna een rondje van 23 en als laatste een rondje van 15. Ik start denk ik heel vroeg en hoop het op 7:00 te kunnen lopen, het liefst inclusief pauzes bij de auto. De 100 deed ik op 7:10 inclusief (soms lange) pauzes en ik ben inmiddels weer een stuk sneller in de training.

Dat dat natuurlijk niet zo voelt als je al veel km's in de benen hebt weet ik, maar als je er vooraf al tegenop ziet is het mentaal al zwaar om te beginnen.
Geen lekkers bij de koffie?
Klinkt alsof je lekker afwisselend traint zo.
Eind is in zicht toch? Let je wel een beetje op jezelf?
Wel heerlijk zo naar het werk kunnen rennen, gaaf zo die rotonde in de bloesem! Is het nog gelukt met rennen naar de hondentraining? Samen met sloopdoos?
Ik ben ook iemand die het snel warm heeft zoals meerdere hier, maar ik koel ook super snel weer af. Met evenementen ben ik dus ook nog even aan het zoeken hoe en wat.
Ik vind het echt super stoer van je dat je het gewoon gaat doen!
Goed gelopen ondanks dat het zwaar voelde! Mooi tempo ook
Het was er ook echt heerlijk weer voor! Op naar een halve zonder blessure.
) dat ook jullie al die mijlpalen en het gevoel van wereldreis hebben gehad. Ik heb er ook zeker wel vertrouwen in dat het goedkomt hoor, maar ik ben wel realistisch. Voorlopig zal het nog wel even zo blijven, want ik ben niet van plan om ooit een halve te gaan lopen.. Ik roep nog steeds, 10 is ver zat. Alhoewel er toch lichte twijfel is voor december.. Dan heel misschien toch 1x 15 km. Maar dat is wel echt de max hoor haha.

BusyMissy schreef:Wat een knetter goed geheugen heb jij!Volgens mij loopt Leonie? in een vergelijkbare broek die een stuk betaalbaarder is, maar weet zo even niet meer welk merk dat is.
en wat een nette afstand en mooi tempo
Ik geniet met je mee.
maar wel tof! Ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren op deze manier.

Sodeknetter, wat een kilometers loop je in een maand!

Maar het hangt ook af van hoelang je bijvoorbeeld bij de start moet staan, of hoe hard je jezelf gaat pushen of dat je vrij rustig gaat lopen. Jas loop ik eigenlijk nooit in. Bij fris weer heb ik liever een korte broek en een longsleeve dan een legging en een t-shirt.
Heel herkenbaar ook, bij mijn 100 km kon ik er gewoon niet te lang over nadenken, het was niet te vangen qua afstand. Het grappige is dat het daardoor ook niet overweldigend voelde, maar eerder neutraal, omdat mijn brein er gewoon niet zoveel van kon bakken.
Consistentie in tempo doet er ook echt niet zo toe hoor, van variatie wordt je ook beter.
Echt een knapperd is het aan het worden!
Mijn man wel, maar die zweet ook 5 keer zoveel. Zolang ik nog vaak genoeg moet plassen maak ik me geen zorgen. 

Heb 17,6km gelopen, gemiddeld 5:07, dus zoveel langzamer waren de langzame km's niet, maar ergens zit een omslagpunt waarbij het wel effect heeft op mijn hartslag. Grappig om te zien.
.
. Maar ik loop eigenlijk ook maximaal 10 kilometer tijdens het hardlopen, voor meer kan ik nog geen energie en motivatie opbrengen.

De flamingo’s blijven toch ook heel bijzonder.
Ik ga het ook ooit doen. Is die backyard ultra niet wat voor jou?

Jij gaat ook wel als de brandweer zeg.
Bestaat dat woord?
even onthouden.
Vervelend dat je zo’n gek gevoel in je rechterbeen kreeg. Knap dat je dan toch zo’n eind door kunt lopen!
Vandaar dat ik even met stokken moet gaan oefenen.