Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jojoleinee schreef:Wat een mooi stadje Lizard!
Heerlijk BeFunny. Ik heb vandaag voor het eerst op onze nieuwe stal een echte buitenrit gemaakt met Freek en een stalgenootje!
pien_2010 schreef:Wat prachtig BeFunny.
Hier het positieve nieuws dat de melanoom verwijdering volledig is gelukt bij mijn man en we geen verder kanker traject in hoeven. Het was een rollercoaster enigszins hier de afgelopen weken. Zo opgelucht. Ik zal als manlief nog meer is opgeknapt vast weer meer gaan wandelen.
BeFunny schreef:pien_2010 schreef:Wat prachtig BeFunny.
Hier het positieve nieuws dat de melanoom verwijdering volledig is gelukt bij mijn man en we geen verder kanker traject in hoeven. Het was een rollercoaster enigszins hier de afgelopen weken. Zo opgelucht. Ik zal als manlief nog meer is opgeknapt vast weer meer gaan wandelen.
Jeetje dat had ik ergens gemist.
Iig wel heel fijn dat het verwijderd is. Dat is idd een hele heftige tijd
pien_2010 schreef:pien_2010 schreef:Wat prachtig BeFunny.
Nee hoor, niemand heeft iets gemist. Heel bewust hebben we het niemand verteld daar we wisten dat we heel lang zouden moeten wachten om te horen schoon of niet schoon en dan helpt lief vragen van hoe het gaat, niet echt. Mijn man wilde het persé niet vertellen, dus die gaat binnenkort het in Nederland aan de kinderen vertellen. Dus ik heb niet het risico genomen om het hier te vertellen. Dus wees niet ongerust BEFunny.