Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:Wij hebben aankomende maandag een afspraak om geënt te worden of met Pfizer of met Moderna.
Nu kon je ook bellen voor een afspraak met Janssen mocht je dat liever hebben. Maar nu vraag ik mij af als je niet belt maar gewoon ter plekke aangeeft dat je wel Janssen wil kan dat ook?
Wij hebben verder niet echt een voorkeur vinden het alleen wel makkelijk dat het met Janssen bij een keer blijft, maar kan het niet ter plekke geregeld worden dan is het ook prima.
bigone schreef:Geld verdienen en tussen de 18 en 30 ?
U-Needle en de Universiteit Leiden zoeken met spoed minimaal 50 jongeren van 18 tot 30 jaar die zich uiterlijk vrijdag met het Moderna-vaccin willen laten vaccineren. U-Needle heeft een vaccinatienaald ontwikkeld waarmee slechts een vijfde van de hoeveelheid vaccin nodig is om hetzelfde resultaat te bereiken. Er waren 800 proefpersonen aangemeld, maar die vielen bijna allemaal af omdat de reguliere vaccinaties zo snel gaan. Daardoor dreigt het onderzoek in het water te vallen. Wie meedoet krijgt een vergoeding van 210 euro. Er wordt geprikt in Leiden.
rockwitch schreef:Ik ben al met meerdere meegelopen die angst hadden of risico op flauwvallen en ze waren alleen. Net ook bij iemand die liggend werd geprikt. Ben erbij gebleven tot ze zich goed genoeg voelde om te gaan zitten. Dus als je het echt eng vind geef het aan. Er is echt wel iemand die mee kan lopen als je in je uppie bent.
Winged schreef:ik krijg opeens een appje van mijn moeder 'Ik vind jouw gele boekje in ons huis. Hebben? En corona-stempel?'
Yes en yes! Ik ben echt al heel lang het huis uit, maar wel heel blij dat mijn boekje terecht isDus zodra ik mijn tweede prik heb gehaald ga ik door naar de stempellocatie
rockwitch schreef:Ik ben al met meerdere meegelopen die angst hadden of risico op flauwvallen en ze waren alleen. Net ook bij iemand die liggend werd geprikt. Ben erbij gebleven tot ze zich goed genoeg voelde om te gaan zitten. Dus als je het echt eng vind geef het aan. Er is echt wel iemand die mee kan lopen als je in je uppie bent.