mvdende schreef:Over het algemeen gaat niemand voor de lol naar de dierenarts. Dus geen spreekuren is leuk, maar als ik vind dat mijn hond medische zorg nodig heeft, dan wil ik dat hij die ook krijgt. Spreekuur of spoed...
Gelukkig hoeft Skip pas in juni geënt, maar mocht het zo zijn dat hij in maart geënt had moeten worden (of dit circus nog steeds gaande is in juni) dan was hij (of gaat hij) deze maand gewoon geënt, dan maar tijdens een spoeddienst. Dat is altijd nog goedkoper dan alle entingen laten verlopen en dus de complete basis enting van 3 keer overnieuw moeten laten doen.
Verder zou ik zo 123 ook niet weten waarom je normaal naar een spreekuur zou gaan en nu dus niet meer?
Even over het weekend heen tillen wordt erg vaak gedaan door baasjes, maar ik mag toch hopen dat niemand nu 3 weken gaat wachten met naar de dierenarts gaan indien nodig!?
Entingen zijn geen spoed, waarom zou je een basisenting 3 keer opnieuw moeten geven? Over welke enting heb je het? De normale enting hoeft maar 1 keer in de 3 jaar, weil hoef je niet te boosteren (want die is al eerder verlopen) kennelhoest naar mijn weten ook niet. Rabies ook niet en is ook 3 jaar.
Tanden controleren, nagels knippen, wegen, kennismaken, er zijn echt tig redenen waarom mensen naar een spreekuur gaan die echt wel even kunnen wachten.