Danielleeee_ schreef:Ja maar het is wel een tattootopic en dus helemaal geen rare vraag. Je kan inderdaad terugzoeken, maar als je dat niet weet of gewoon even niet aan denkt, dan gebeurt het nog wel eens dat iemand de vraag stelt of iets pijn doet. Jullie kunnen er een groot drama van maken over hoe vreselijk irritant en saai zulke vragen zijn, of je leest er gewoon overheen en trekt het je niet aan. Niemand vraagt je om je er druk over te maken en erop te reageren. Scheelt je een hoop stress, irritaties en hoge bloeddruk.
Edit: en Emma vroeg niet eens iets over of een bepaalde plek pijn doet. Ze deelt alleen een ervaring. Dus wat een felle reacties om niks zeg. Mijn godje.
Niks groot drama, niks felle reacties, dat maak je er nu allemaal zelf van. En geen hoge bloeddruk of stress hier hoor, maar bedankt voor je bezorgdheid. Gelukkig mag ik ook een mening hebben, net als jij. En ik vind het vreselijk irritant dat hier steeds dezelfde vragen voorbij komen omdat mensen te lui zijn de zoekmachine te gebruiken, en zo vast wel meerdere bokkers met mij.
Helaas is er maar 1 tattoo topic, waar dit steeds maar blijft gebeuren. Maar dat wil niet zeggen dat er niet af en toe wat van gezegd mag worden. En mijn post was echt niet aan Emma gericht, dat heb ik er ook bij gezet.