[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:20

Warboel schreef:
Voor alle terugkerende vragen over pijn _O-
[ [url=m/JKtCZl.jpg]Afbeelding[/url] ]
En natuurlijk maakt dit plaatje geen klap uit want het is zó persoonlijk. Maar denk dat het wel een goed verwachtingsmanagement kan zijn :+ denk dat ie over het algemeen wel redelijk klopt.

Dit is dus ook weer heel persoonlijk. Ik vond mijn pols even veel pijn doen als de binnenkant van mijn bovenarm bijvoorbeeld.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:38

Emmaa_ schreef:
Warboel schreef:
Voor alle terugkerende vragen over pijn _O-
[ [url=m/JKtCZl.jpg]Afbeelding[/url] ]
En natuurlijk maakt dit plaatje geen klap uit want het is zó persoonlijk. Maar denk dat het wel een goed verwachtingsmanagement kan zijn :+ denk dat ie over het algemeen wel redelijk klopt.

Dit is dus ook weer heel persoonlijk. Ik vond mijn pols even veel pijn doen als de binnenkant van mijn bovenarm bijvoorbeeld.

Dat zegt ze toch ook... Het is’ gewoon een ok richtlijn.

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:40

Ik bedoelde het ook niet naar, gewoon mijn ervaring :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:42

Emmaa_ schreef:

Er staat letterlijk onder dat het voor iedereen persoonlijk is :'). Maar dan is het nog steeds een richtlijn die je aan het denken kan zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:45

Haha ja sorry ik had het stukje onder het plaatje gemist. Bedoelde het echt niet vervelend.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:16

Lau schreef:
Emmaa_ schreef:

Er staat letterlijk onder dat het voor iedereen persoonlijk is :'). Maar dan is het nog steeds een richtlijn die je aan het denken kan zetten.

Dan mag ze toch nog wel haar ervaring delen? :+

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:22

Heel gaaf Njiloj!!

Mijn kuit was heel wisselend qua pijn. Stukjes waar ik zo ongeveer niks voelde, maar ook stukjes dat ik het echt echt echt niet fijn vond. Blijft toch heel persoonlijk.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:23

Danielleeee_ schreef:
Lau schreef:

Want? Dat is niet al 60x gedaan de afgelopen pagina`s toen het gepost werd? Iedereen zegt hetzelfde het is persoonlijk we weten het wel. Net als het topic eerst overspoelt werd met onzinnige vragen. Word ik er een beetje moe van dat er steeds hetzelfde gezegd word op dit plaatje het staat er letterlijk onder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:24

Lau schreef:
Danielleeee_ schreef:

Want? Dat is niet al 60x gedaan de afgelopen pagina`s toen het gepost werd? Iedereen zegt hetzelfde het is persoonlijk we weten het wel. Net als het topic eerst overspoelt werd met onzinnige vragen. Word ik er een beetje moe van dat er steeds hetzelfde gezegd word op dit plaatje het staat er letterlijk onder.

Jeetje Lau, ik zeg dat ik er overheen las en dat ik het niet naar bedoelde. Je hoeft niet zo boos te worden.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:25

Emmaa_ schreef:
Lau schreef:

Jeetje Lau, ik zeg dat ik er overheen las en dat ik het niet naar bedoelde. Je hoeft niet zo boos te worden.

Maar net hoe jij het interpreteert ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:28

Flauw zo die knipoog er achteraan. Ik bedoelde er niks mee, had alleen over het onderste stukje heen gelezen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:31

Ik snap Lau wel hoor. Ik vind het ook echt dood vermoeiend om hier steeds dezelfde opmerkingen te lezen. Elke 2-3 pagina's wordt er wel gevraagd hoeveel pijn een bepaalde plek doet, hoelang je niet in de zon mag, wel of niet smeren, etc. Niet nu persoonlijk naar jou toe Emma, maar het is gewoon irritant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:36

Zal ik nu de vraag droppen of het zeer doet om op je enkel getatoeëerd te worden? Of zal ik twee pagina's wachten? :=

Edit; zelfs als meelezer is de zoveelste vraag "doet het zeer om..." en het zoveelste antwoord "daar is geen antwoord op te geven, het is heel persoonlijk" vreselijk saai.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:44

Ja maar het is wel een tattootopic en dus helemaal geen rare vraag. Je kan inderdaad terugzoeken, maar als je dat niet weet of gewoon even niet aan denkt, dan gebeurt het nog wel eens dat iemand de vraag stelt of iets pijn doet. Jullie kunnen er een groot drama van maken over hoe vreselijk irritant en saai zulke vragen zijn, of je leest er gewoon overheen en trekt het je niet aan. Niemand vraagt je om je er druk over te maken en erop te reageren. Scheelt je een hoop stress, irritaties en hoge bloeddruk.

Edit: en Emma vroeg niet eens iets over of een bepaalde plek pijn doet. Ze deelt alleen een ervaring. Dus wat een felle reacties om niks zeg. Mijn godje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:47

Ja juf.
:x

Ik ga al weer _O- :evaw:

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:47

Goed zo :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 17:28

Danielleeee_ schreef:
Ja maar het is wel een tattootopic en dus helemaal geen rare vraag. Je kan inderdaad terugzoeken, maar als je dat niet weet of gewoon even niet aan denkt, dan gebeurt het nog wel eens dat iemand de vraag stelt of iets pijn doet. Jullie kunnen er een groot drama van maken over hoe vreselijk irritant en saai zulke vragen zijn, of je leest er gewoon overheen en trekt het je niet aan. Niemand vraagt je om je er druk over te maken en erop te reageren. Scheelt je een hoop stress, irritaties en hoge bloeddruk.

Edit: en Emma vroeg niet eens iets over of een bepaalde plek pijn doet. Ze deelt alleen een ervaring. Dus wat een felle reacties om niks zeg. Mijn godje.

Niks groot drama, niks felle reacties, dat maak je er nu allemaal zelf van. En geen hoge bloeddruk of stress hier hoor, maar bedankt voor je bezorgdheid. Gelukkig mag ik ook een mening hebben, net als jij. En ik vind het vreselijk irritant dat hier steeds dezelfde vragen voorbij komen omdat mensen te lui zijn de zoekmachine te gebruiken, en zo vast wel meerdere bokkers met mij. ;)

Helaas is er maar 1 tattoo topic, waar dit steeds maar blijft gebeuren. Maar dat wil niet zeggen dat er niet af en toe wat van gezegd mag worden. En mijn post was echt niet aan Emma gericht, dat heb ik er ook bij gezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 19:27

njiloj schreef:
Ik moet even spammen hoor!
Ik heb vanmiddag deze mogen zetten:

[ [url=m/xoBfXd.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ik ben er stiekem zo trots op! Klant was ook helemaal blij en wilde met mij en z'n tattoo op de foto, haha!
Ik heb echt de beste baan ever!

Mooi! Zit jou agenda al heel vol gepland? 8-)

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 08:28

idinn schreef:
njiloj schreef:
Ik moet even spammen hoor!
Ik heb vanmiddag deze mogen zetten:

[ [url=m/xoBfXd.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ik ben er stiekem zo trots op! Klant was ook helemaal blij en wilde met mij en z'n tattoo op de foto, haha!
Ik heb echt de beste baan ever!

Mooi! Zit jou agenda al heel vol gepland? 8-)

:D dank je wel!
Ik ben nu aan het inplannen in augustus en september, in juli heb ik alleen nog plek voor kleine plaatjes.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 09:37

@njiloj doe je ook letters/tekens?

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 12:58

Ik lig nu in de stoel, mn 2e word nu gezet op mn bovenbeen <3

Als ie klaar is zal ik foto posten :D

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 15:40

Tada!!!!
Afbeelding