Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Killyenn schreef:Bepanthen even warm wrijven tussen (schone) vingers helpt enorm met het smeren. Ik hou het meestal 2 weken vettig en daarna smeer ik als het droog aanvoelt, meestal 1 keer per dag, net zolang tot de huid er niet meer shiney uitziet.
Ik had mezelf vorig jaar beloofd een jaar geen tattoos te nemen en ik heb nog maar 3 maanden te gaanWil al heel lang bloed geven en dat mag pas 12 maanden na het tatoeëren. Dus het plan is bloed geven en dan direct daarna de volgende tattoo
Binnenkort naar de shop om een afspraak te maken. Beangstigend soms hoe diep die drang naar meer tattoos kan zijn
Yvankaxx schreef:Killyenn schreef:Bepanthen even warm wrijven tussen (schone) vingers helpt enorm met het smeren. Ik hou het meestal 2 weken vettig en daarna smeer ik als het droog aanvoelt, meestal 1 keer per dag, net zolang tot de huid er niet meer shiney uitziet.
Ik had mezelf vorig jaar beloofd een jaar geen tattoos te nemen en ik heb nog maar 3 maanden te gaanWil al heel lang bloed geven en dat mag pas 12 maanden na het tatoeëren. Dus het plan is bloed geven en dan direct daarna de volgende tattoo
Binnenkort naar de shop om een afspraak te maken. Beangstigend soms hoe diep die drang naar meer tattoos kan zijn
Ik geef bloed bij Sanquin, maar mag na een tattoo 6 maanden geen bloed geven! Zelfde geld voor piercings.
_karin_ schreef:Ik gebruikt trouwens de baby zalf van Bepanthen maar schijnt dezelfde ingrediënten te hebben. Was een kleinere tube volgens mij dus dat leek me wel handig.
Haunting schreef:_karin_ schreef:Ik gebruikt trouwens de baby zalf van Bepanthen maar schijnt dezelfde ingrediënten te hebben. Was een kleinere tube volgens mij dus dat leek me wel handig.
Ik gebruik altijd de crème van Bepanthen ipv de zalf. Smeert wat makkelijker, trekt sneller in. Moet alleen wat vaker smeren (1 tot 2 keer extra per dag)
Annet_Dottie schreef:Gezien hier een hoop mensen zijn die ook naar Josephine gaan even een vraagjeIk heb wel eens gelezen dat mensen geen/moeilijk contact met haar kunnen krijgen om een afspraak te maken.. Hoe kan ik dit het beste doen volgens jullie? Bellen/mailen of iets anders?