[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:16

Ik heb ook de babyzalf, maar ik heb daar wel gewoon een grote tube van. Ik vind die erg fijn smeren :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:27

Killyenn schreef:
Bepanthen even warm wrijven tussen (schone) vingers helpt enorm met het smeren. Ik hou het meestal 2 weken vettig en daarna smeer ik als het droog aanvoelt, meestal 1 keer per dag, net zolang tot de huid er niet meer shiney uitziet.

Ik had mezelf vorig jaar beloofd een jaar geen tattoos te nemen en ik heb nog maar 3 maanden te gaan *\o/* Wil al heel lang bloed geven en dat mag pas 12 maanden na het tatoeëren. Dus het plan is bloed geven en dan direct daarna de volgende tattoo :P Binnenkort naar de shop om een afspraak te maken. Beangstigend soms hoe diep die drang naar meer tattoos kan zijn :=

Ik geef bloed bij Sanquin, maar mag na een tattoo 6 maanden geen bloed geven! Zelfde geld voor piercings.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 15:17

Yvankaxx schreef:
Killyenn schreef:
Bepanthen even warm wrijven tussen (schone) vingers helpt enorm met het smeren. Ik hou het meestal 2 weken vettig en daarna smeer ik als het droog aanvoelt, meestal 1 keer per dag, net zolang tot de huid er niet meer shiney uitziet.

Ik had mezelf vorig jaar beloofd een jaar geen tattoos te nemen en ik heb nog maar 3 maanden te gaan *\o/* Wil al heel lang bloed geven en dat mag pas 12 maanden na het tatoeëren. Dus het plan is bloed geven en dan direct daarna de volgende tattoo :P Binnenkort naar de shop om een afspraak te maken. Beangstigend soms hoe diep die drang naar meer tattoos kan zijn :=

Ik geef bloed bij Sanquin, maar mag na een tattoo 6 maanden geen bloed geven! Zelfde geld voor piercings.

Is tegenwoordig inderdaad 6 maanden wachten. Was vroeger 12 maanden.
(Heb paar jaar bij Sanquin gewerkt)

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 15:30

_karin_ schreef:
Ik gebruikt trouwens de baby zalf van Bepanthen maar schijnt dezelfde ingrediënten te hebben. Was een kleinere tube volgens mij dus dat leek me wel handig.

Ik gebruik altijd de crème van Bepanthen ipv de zalf. Smeert wat makkelijker, trekt sneller in. Moet alleen wat vaker smeren (1 tot 2 keer extra per dag)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 15:36

Haha thanks meiden |o Ik was zo vergeten bepanthen te halen, terwijl ik vanavond weer mag *\o/*

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 16:30

Misschien een gekke vraag maar mag je tatoeëren op spatadertjes? (Zit helaas erg in de familie dus heb het al een beetje :( ) Ze zijn niet voelbaar maar wel paar netjes van paarse aderen her en der.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 19:24

Ik heb een crème van easytattoo ? die ik 2-3 keer per dag erop moet doen. smeert heel fijn uit en zit in een pompje. vaseline werd verboden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 19:55

Volgende week mag ik weer naar Josephine! *\o/* Mijn agenda had nog net op dat moment ruimte, dus dan gaan we eindelijk aan de gang met het verbeteren van mijn klavertje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 19:56

Gezien hier een hoop mensen zijn die ook naar Josephine gaan even een vraagje :P Ik heb wel eens gelezen dat mensen geen/moeilijk contact met haar kunnen krijgen om een afspraak te maken.. Hoe kan ik dit het beste doen volgens jullie? Bellen/mailen of iets anders?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:03

Mailen :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:07

Haunting schreef:
_karin_ schreef:
Ik gebruikt trouwens de baby zalf van Bepanthen maar schijnt dezelfde ingrediënten te hebben. Was een kleinere tube volgens mij dus dat leek me wel handig.

Ik gebruik altijd de crème van Bepanthen ipv de zalf. Smeert wat makkelijker, trekt sneller in. Moet alleen wat vaker smeren (1 tot 2 keer extra per dag)

Ik ben ook overgestapt van de zalf naar de crème, de zalf op een verse tattoo smeren is echt horror. Dit gaat veel makkelijk en moet zeggen het voelt hetzelfde, hoef niet vaker te smeren oid.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:49

Annet_Dottie schreef:
Gezien hier een hoop mensen zijn die ook naar Josephine gaan even een vraagje :P Ik heb wel eens gelezen dat mensen geen/moeilijk contact met haar kunnen krijgen om een afspraak te maken.. Hoe kan ik dit het beste doen volgens jullie? Bellen/mailen of iets anders?

Mailen en je telefoonnummer daarbij vermelden zodat ze ook de kans heeft om je te bellen als dat haar beter uitkomt

Edit: of gewoon zeggen dat je pokemon getatoeëerd wil hebben, dan antwoord ze ook snel :D

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 21:28

Yuhhhh hij staat wat een rot plek zeg.. 20juni de rest afmaken! Spannend *\o/*

Afbeelding

Net gezet beetje dik en wat inkt vegen haha

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 21:32

Kan ik mij voorstellen dat het een rotte plek is. Mooie tat! Ik vind de plaatsing ook erg mooi. :j

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 21:39

Ik meld me ook even hier! Wil binnenkort de White Rose of York icm een schild op mijn onderarm laten zetten.

Geinspireerd op deze albumcover:

Afbeelding

Nu ben ik iemand die echt enorm veel waarde hecht aan strak lijnwerk dus vroeg ik mij af of iemand hier goede tattoo-artiesten voor zou kunnen aanraden? Ik wil misschien nog kleur toevoegen dus mooi kleurwerk is ook een plus. Bij voorbaat dank! :)

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 21:57

Strakke lijnen en bloemen, ik denk gelijk blackbear

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 10:29

Mooi Jaimy!

Ik vind het smeren van de babyzalf helemaal niet zo rot? Het is wel dikke zalf en het blijft wat aan je vingers zitten maar verder gaat het prima.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 11:36

Ik heb ook de babyzalf van bepanthen gebruikt. Beviel me prima. Heb het bijna vier weken gesmeerd.
Na twee weken van twee keer per dag naar een keer per dag.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 12:09

Het stencil zit erop, ik ben echt heel benieuwd hoe hij wordt :D

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 12:18

Goldenarrow spannend!! Foto altijd welkom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 13:39

Ik warmde de zalf altijd even op tussen mijn dijen en anders deed ik hem even onder de warme kraan. Dan is hij al een stuk smeerbaarder!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:46

<3
Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-17 14:52

Oww mooi!
Echt een mooie poot.

Namira542