Heb nog geen vd producten eerder besteld dus ben benieuwd!
Goede service bij Beerens! Ik heb alleen liever een krultang dan een stijltang.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Deijs schreef:friendly schreef:Ik voel een shop aanval aankomen. Paar probleempjes: mijn rekening doet al pijn, en heb geen flaaaaauw idee wat ik überhaupt zou moeten kopen
Heel herkenbaar
Al heb ik een stijltang besteld en nieuwe schoenen, oeps!
Heb toch wat besteld bij de Douglas. Twee mac lipsticks (pink nouveau bevalt goed), Speed Dial en Chatterbox, ook heb ik nagellak van Rimmel London - In the grass, Douglas hair - ultimate shine hairmask (for fun, was erg cheap!) en een NYX eyeshadow stick in de kleur Enchanting Jade. Uiteraaaard ook twee free samples: YSL Black Opium en Roberto Cavalli Paradiso.
maar hopelijk errug gave producten
friendly schreef:friendly schreef:Ik voel een shop aanval aankomen. Paar probleempjes: mijn rekening doet al pijn, en heb geen flaaaaauw idee wat ik überhaupt zou moeten kopen
e]
Ik ben zwak geweest..Heb toch wat besteld bij de Douglas. Twee mac lipsticks (pink nouveau bevalt goed), Speed Dial en Chatterbox, ook heb ik nagellak van Rimmel London - In the grass, Douglas hair - ultimate shine hairmask (for fun, was erg cheap!) en een NYX eyeshadow stick in de kleur Enchanting Jade. Uiteraaaard ook twee free samples: YSL Black Opium en Roberto Cavalli Paradiso.
Eindresultaat: een nòg pijnlijkere rekeningmaar hopelijk errug gave producten

en ze hadden daar Soar maar ik zie de hype van die lippencil niet hoor... vond hem niet bijzonder. Michelle77 schreef:Attitude schreef:Ik heb deze besteld maar kwam er pas na ontvangst achter dat er geen penseel bij zit![]()
![]()
Kunnen jullie nog iets aanraden voor ik een wenkbrauw penseel ga aanschaffen?
Ik gebruik zo'n schuin afgesneden kwastje, bij de Hema vandaan bijvoorbeeld. Het ook weleens eyeliner kwastje.
Hij geldt bij 30 euro(en natuurlijk niet alle merken)