Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Blue_flower schreef:Weet iemand of ik de ing 15% kan gebruiken in combinatie met verjaardagscadeau krijgen?
Heb ik ook gedaan
xPareltje schreef:Ik baal heel erg.27e een bestelling geplaats met HB met korting omdat die eruit gaat. Blijkt dat ze mijn pakket kwijt zijn geraakt bij postnl en ik mijn geld terug krijg. Maar nu mag ik een nieuwe bestelling plaatsen maar geen korting meer, de volle mep is mij wel erg duur
![]()
Dus een hele brutale vraag maar heeft er iemand nog een kortingscode van de ing die die niet gebruikt, ik zou er onwijs blij mee zijn!
Ashleytjuhh schreef:xPareltje schreef:Ik baal heel erg.27e een bestelling geplaats met HB met korting omdat die eruit gaat. Blijkt dat ze mijn pakket kwijt zijn geraakt bij postnl en ik mijn geld terug krijg. Maar nu mag ik een nieuwe bestelling plaatsen maar geen korting meer, de volle mep is mij wel erg duur
![]()
Dus een hele brutale vraag maar heeft er iemand nog een kortingscode van de ing die die niet gebruikt, ik zou er onwijs blij mee zijn!
Ik zou ze zelf nog een berichtje sturen hier over.
Banyu schreef:Oscar schreef:Wat balen. Ik kan je wel aan een kortingscode helpen, denk ik. Moment, ik ga iets voor je opsnorren!
Oeh, ben benieuwd hoe je dat doet?:-P
Blue_flower schreef:Banyu schreef:Helaas lijkt de deostick echt overal uitverkocht te zijn!
Heb die volgens mij ook niet zien staan, als die wel in Deventer is wil ik het wel regelen voor je.