Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
testebeest schreef:Dank jullie wel dames. Tattoo joey heb ik meermaals langs zien komen maar wist niet of hen alleen teksten deden. Ink in utrecht ga ik even rustig bekijken.
Kent iemand die in veenendaal?
Dit is het idee wat ik wil laten zetten
[ [url=m/o6nG2w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bizzybijtje schreef:Twee verschillende zinnen, of beter gezegd zinnen die verschillend eindigen : bright side en light sidetestebeest schreef:Gaat ook alleen om de bovenste zin![]()
Wil die tekst al sinds mijn 13e. Als eerbetoon aan mijn broer/ herrinering hoe je het noemen wilt.
(Zijn wel trouwens 2 andere zinnen)
2 andere zinnen?
Ayasha schreef:Of voorhoofd, in spiegelbeeldtestebeest schreef:Bovenbeen is hetzelfde probleem als mijn onderbeen. Ben gezegent met spataderen die spontaan erin schieten (nu bv 1 van mijn lies tot enkel).
Onderarm is denk ik niet mooi bij mij
niet op de rug, niet op de benen, niet op de buik, dan schieten enkel armen of borst nog over.
eclair98 schreef:xZiva_ schreef:Ik heb ook een puntkomma! Wel een heel subtiele [ [url=m/K1dROI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mag ik misschien vragen wat je er voor hebt betaald? Ik wil ook heel graag een ;, maar ik weet niet zo goed waar ik op moet rekenen