Nog geen idee maar heb bijna geen zomer kleuren ik denk heel erg aan die knalroze en nog eentje nog aanraders
Laatst bijgewerkt door VenoSnorlax op 22-05-14 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Skessa_
Geplaatst: 22-05-14 13:06
De Neon collectie van 2 jaar geleden vind ik nog altijd t leukste
Anoniem
Geplaatst: 22-05-14 13:09
ChG heeft echt ontzettend veel neon's, ze hebben meerdere collecties. In bijna al die collecties zitten ontzettend gave lakjes, met formules varierend van slecht tot dramatisch, maar allemaal zijn ze met de juiste techniek wel netjes op de nagel te krijgen.
Het hangt er maar net van af welke kleur je voorkeur heeft. Zelf ben ik onwijs gek van Splish Splash, Surfin' for Boys, Flip Flop Fantasy, Hang-Ten Toes, Sun of a Peach, Kiwi Cool-ada, Petal to the Metal, Celtic Sun en mijn absolute favoriet (op dit moment) is Grass is Lime Greener.
Oh en wat ik me bedenk: verder heb je nog een paar losse kleuren die uit verschillende collecties komen. Turned Up Turquoise en Purple Panic komen officieel uit de WOW-factor Collectie, maar die collectie bestaat volgens mij niet meer.
Losse kleurtjes: Turned Up Turquoise Purple Panic Pink Voltage Shocking Pink
en nog een paar maar daar kom ik ff niet op. Kan ook zijn dat ze bij Enchantra gewoon onder een andere collectie staan. (edit: na google erop los gelaten te hebben blijkt dat al die kleurtjes uit de WOW Factor komen )
Hahaha ik zoek ook meestal gewoon op naam hoor Anc! Ook beetje gekomen door eBay denk ik