Hmm twijfel wat ik wil ga doen na de shred.. Mijn "probleemgebied" is mijn buik...
Wiesje: knap hoor 4 kilo Marit: voor een keer is het niet erg toch
Bhriseis
Geplaatst: 12-04-13 22:16
Dat is goed voor je verbranding Marit, een keertje valsspelen, wordt ze lekker wakker van. En morgen heb je goede moed om weer extra gezond te eten
Als je sport kan je zelf niet kiezen waar je vet verbrandt, dus als je vb 6w6p doet zal je niet perse daar vet kwijtraken. Wel maak je natuurlijk een mooi laagje spieren onder de vetjes aan Je lichaam kiest zelf waar wanneer alles strakker wordt; mijn buik werd vb strakker na Killer Buns. En buikspieren train je met elke work-out, dus ik zou gewoon lekker kiezen waar je zin in hebt
Marjolein29
Geplaatst: 12-04-13 22:43
Na twee dagen level 2 van de killer buns heb ik vandaag even een keer shred er tussen gedaan en geen killer buns. Ik heb echt zo'n ontzettende spierpijn van level 2!!! Morgen even kijken wat ik ga doen, als de spierpijn gezakt is ga ik weer verder en anders nog een dagje shred. Morgen mag ik qua eten ook weer even zondigen, lekker met chips op de bank.
Ebony_94
Geplaatst: 13-04-13 01:38
Hoi Allemaal,
Kom hier even binnen vallen sorry Lees al een poosje mee en ben uiteindelijk ook begonnen. Zag er erg tegenop, maar ben nu bij dag 5(spierpijn ) maar gaat redelijk tot soepel. Nu vroeg ik mij af wat jullie aanhouden als voedingspatroon? Ik lees veel van ja gezond, maar wat is nou voldoende om ook genoeg te kunnen verbranden? En veel eiwitten eten. Waar halen jullie dat uit?
Misschien veel vragen waarvan jullie denken van ja dat hebben we al eens behandel lees maar terug, maar hoop dat jullie mij kunnen helpen. Wil het wel goed doen en niet mijn lichaam tekort doen.
Ebony: Welkom! Voor optimaal resultaat moet je voor de shred zo gezond mogelijk eten. Heb je geen idee wat je binnenkrijgt op een dag, weeg dan eens alles af (gewoon keukenweegschaaltje op het aanrecht zetten, in het begin is het even wennen maar na een week ken je veel al uit je hoofd) en voer het in op een site als voedingscentrum of valtaf. Qua kcal moet je een gezond aantal kcal eten; wil je afvallen dan eet je iets minder dan dat je lichaam effectief verbrandt op een dag (maximum 500 kcal er van aftrekken). Hoeveel je lichaam nodig heeft hangt af van lengte en gewicht (BMR) en daarbij je activiteitsniveau. Ook dit kan je berekenen op valtaf. Richtlijnen voor voeding zijn: veel groenten, fruit, volkoren producten (brood, pasta rijst), een gezonde dosis vet en zo weinig mogelijk prefab en kant-en-klaar: geen pakjes, zakjes, koeken etc meer. In het begin is het een beetje zoeken, maar je voelt je ongelooflijk beter van de combinatie gezond eten - sport
Heb je niet zo veel inspiratie kan je altijd een kijkje nemen op het topic 'Wat heb jij vandaag allemaal gegeten?', daar staan elke dag mooie lijstjes op. Ik hoop dat ik niets vergeten ben of me ergens in vergis
Ebony_94
Geplaatst: 13-04-13 09:54
Bhriseis dank je wel voor je uitleg. Ik kan voor een hond en een kat zo uitrekenen wat de ideale voeding is, maar voor mijzelf vind ik het heel moeilijk. Ik ga zeker eens kijken op de sites die jij opgaf!
Weight watchers hebben hele fijne tips voor gezond eten, misschien is dat de moeite waard om eens te bekijken!
Wij gaan vandaag aan dag 14 beginnen. Het is buiten superzonnig, dus heb helemaal geen zin om in de sportschool te zweten, maar ach. Het zijn maar 45 minuten
Ik heb vanmiddag een broek aan gehad die ik eigenlijk te klein gekocht had wn. Die me helemaal niet lekker zat. Nu zit hij prima! Dan ben ik toch best een beetje trots op mezelf.
ik heb net de eerste ronde zeg maar van 6w6p afgewerkt, maar een bepaalde spier in mijn rug wil niet meewerken, dus halverwege de hele 6w6p gestopt. ben wel opgewarmd nu, dus ik ga proberen te hardlopen, dat wil nog wel eens helpen voor mn rugspieren. hier overigens geen zonnetje bwehhh...
Oo 25 graden, jaloers!!! Ik zit even te twijfelen of ik vandaag mn rustdag neem of morgen. T ging gisteren zo lekker dat ik dat eigenlijk vast wil houden.
Ik wel 1 dag in de week. Dan doe ik wel vaak iets anders zoals hardlopen bvb
Zinn
Geplaatst: 13-04-13 14:32
Wij zijn nog een beetje ons ritme aan het zoeken, maar ik wil ook wel graa elke dag iets doen
Ik ben vandaag dag 7 en ik zie al een hele verandering in mijn bovenbenen! En ik heb niet op mijn eten gelet Dit motiveert weer, ik ben echt heel benieuwd als de 30 dagen voorbij zijn. Bij mijn vriend zie je al verschil aan zijn buik, het ziet er al strakker uit.
Yeah, ik heb net toch maar even geshred en het ging weer heel goed! Heb het nu goed te pakken, al duurde het wel langer om er in te komen bij dit level. Dus dag 17 alweer gehad!
ik heb dag 12 net gehad! op dag 15 weer foto's maken en meten. ben benieuwd of er verschil is te zien of niet.. ik moet zeggen dat ik niet echt op mijn eten let..
Zooo dag 8 zit er weer op... Het gaat erg lekker, alleen zie ik helaas nog niet zoveel verschil in mijn lijf... Ik denk dat ik dan iets langer nodig heb, misschien omdat ik toch de buikspieren anders moet doen... Nou ja, ik ga iig na elk level wegen/meten en foto maken... Zijn er nog meer mensen die nog een vergelijkingsfoto hebben?
Ik loop ook bij de fysio, doe andere sporten (zoals klimmen gisteren, al was dat wellicht toch niet slim), dus ja, ik neem af en toe een rustdag. Sowieso pas ik mijn shred iets aan, minder springen, vanwege een blessure. Ik denk dat iedere dag doen echt wel goed voor je is Maar goed naar je lichaam luisteren ook.