[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sani

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:44

Ik wil mij overigens niet elke dag wegen... Dit was nieuwsgierigheid door wat jullie allemaal zeiden.
Maandag of dinsdag bij de consulent weer. :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:45

lovesamantha schreef:
Heel erg offtopic maar Aleeneh wat kan jij prachtig tekenen zeg!

*Bloost* Lief van je, dankjewel!!!

Als ik me weeg doe ik dat altijd 's ochtends vroeg, als ik net uit bed ben en naar de wc ben geweest. Naar mijn idee is dat toch het meest betrouwbare moment.

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:49

@Mandy517 Ik woog dinsdagochtend 63,1 kg. Dat was de ochtend waarop ik begon. Dus ik ben echt benieuwt of er iets vanaf is!
Volgens mij is het in de ochtend wanneer je nog niks gegeten of gedronken hebt ook het meest betrouwbaar want dan heb je niks in je lijf gestopt wat je zwaarder maakt.

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:18

Madeira wat fijn van je shirt dat hij te groot is, heerlijk die maten afvallen.
Alleen aan je uitspraak, je ziet niet aan mij dat ik mt 40 heb. Ik vraag me af hoe jij je zelf in de spiegel ziet, zie je de oude jij of de nieuwe waarbij mt 40 te groot is!!! Meid je bent harstikke goed bezig

Love samantha ik denk dat je na 3 dagen best bent afgevallen, maar houd alsjeblieft op met het wegen! Als je dit elke dag meerdere kerrn doet gaat dit je denk ik remmen in je resultaten. Gewicht verlies gaat niet over 1 nacht geef het de tijd! En wil niet meteen te snel.

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:25

_joellover_ schreef:
Love samantha ik denk dat je na 3 dagen best bent afgevallen, maar houd alsjeblieft op met het wegen! Als je dit elke dag meerdere kerrn doet gaat dit je denk ik remmen in je resultaten. Gewicht verlies gaat niet over 1 nacht geef het de tijd! En wil niet meteen te snel.

Ik hoop het wel. En ik weet niet of je dat laatste ook naar mij schrijft maar ik doe dat niet haha. :P
Daarom zei ik in een van mijn vorige posts ook dat ik heel stiekem hoopte dat er iets vanaf zou zijn. Ik verwacht ook echt geen kilo(s) maar bijv. 500 gram zou wel mooi zijn! Ook zodat ik kan zien waar ik het voor doe.

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:28

Oooohsorry! Ik bedoelde rx lekker handig! Haha
Ik moet wat eten want gaat niet goed met me concentratie haha

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:32

lovesamantha schreef:
Ik ga vanavond lekker pannenkoeken eten. Normaal eet ik er een stuk of 4/5 maar ik heb besloten om er vanavond 2 te eten. (jeetje wat zijn pannenkoeken ongezond)
2 grote pannenkoeken moeten volgens mij ook al genoeg zijn.
Inclusief de pannenkoeken met beleg heb ik vandaag in totaal 1050 calorieën en 20 gram :o vet binnengekregen.
Als ik na het avondeten weer trek krijg neem ik nog een tussendoortje aangezien 1050 calorieën wel erg weinig is.
Hoe vaak staan jullie trouwens allemaal op de weegschaal?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heel erg thuis ben in het diëten, meer in het vetpercentage verlagen dmv cardio, krachttraining en goed op je eten letten. Maar 20 gram vet is toch niks? In de krachttraining (als je serieus met fitness bezig bent) is het normaal om 1 gram vet per kilo lichaamsgewicht te eten. Overgrote deel natuurlijk onverzadigde vetten maar ook de verzadigde heb je nodig.

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:35

_joellover_ Maakt niet uit joh! Haha
@Madeira wat mooi dat maat 40 past of zelfs te groot is! *\o/*
Kan je de paarse tankini nog wel terugsturen en ruilen voor maat 40?

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:37

Maartje__ schreef:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heel erg thuis ben in het diëten, meer in het vetpercentage verlagen dmv cardio, krachttraining en goed op je eten letten. Maar 20 gram vet is toch niks? In de krachttraining (als je serieus met fitness bezig bent) is het normaal om 1 gram vet per kilo lichaamsgewicht te eten. Overgrote deel natuurlijk onverzadigde vetten maar ook de verzadigde heb je nodig.

Nee klopt zo voelt het ook. :') (dat 20 gram vet niks is)
Ik heb net m'n pannenkoeken gegeten en ik zit wel echt vol maar ik ben best wel slap en sloom zeg maar.
Het is niet dat ik op mijn vetinname let maar ik zag het in mijn tabel staan. Ik heb vandaag gezond en genoeg gegeten (tot nu toe) en ik zit op 20 gram vet.

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:40

Ohja @Maartje_ ik las op het internet dat een vrouw max 80 gram vet per dag binnen mag krijgen. Dus laten we zeggen dat als je aan het 'dieten' bent je ongeveer 40/50/60? vet per dag binnen krijgt. Dan zit ik daar nu wel ver onder ja..

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:52

Kun je je berichten misschien bij elkaar in 1 post zetten? :o
Je zit er nu idd ver onder, maar je zit ook wel erg laag in je calorieën, vind ik

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:53

lovesamantha schreef:
Maartje__ schreef:

Nee klopt zo voelt het ook. :') (dat 20 gram vet niks is)
Ik heb net m'n pannenkoeken gegeten en ik zit wel echt vol maar ik ben best wel slap en sloom zeg maar.
Het is niet dat ik op mijn vetinname let maar ik zag het in mijn tabel staan. Ik heb vandaag gezond en genoeg gegeten (tot nu toe) en ik zit op 20 gram vet.

Oh ik dacht dat je bedoelde dat het veel was haha, sorry, misunderstanding :Y)

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:56

Bedoel je die 2 berichten die ik naar Maartje heb geschreven (dat je het vervelend vind dat ik niet alles in 1 post naar haar geschreven had) of mijn berichten waar dat allemaal instaat? haha ik ben lekker blond bezig.
Ja daarom zei ik ook in een eerdere post dat als ik zo nog trek heb dat ik nog wat ga eten omdat ik de calorieën zelf ook erg laag vind. :)

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:58

@Maartje_ Nee gelukkig vind ik het zelf ook te weinig. En kan gebeuren! Haha

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 19:06

Als je de caloriechecker van het voedingcentrun gebruikt, zie je precies of je te veel of te weinig vet binnen krijgt.

Ik heb sinds vandaag een nieuw dieet :( enorme last van mijn maag en darmen, schijnt te heersen hier. Dus ik leef op beschuitjes en kaakjes..

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 19:10

Oh dat is niet fijn LynnDenise. :n Beterschap!
Ja klopt en er staat voor vandaag : Je voeding bevat te weinig vet. Kies meer voedingsmiddelen die rijk zijn aan vet.
En staat bij gister : De hoeveelheid vet in je voeding is goed. Blijf gevarieerd eten.
Gister heb ik trouwens 62 gram vet binnen gekregen en heb ik met het avondeten ook een groot stuk vlees gegeten en vandaag niet dus dat maakt ook wat verschil.
Ook heb ik gister een groot glas calcium plus melk gedronken wat 10 gram vet heeft opgeleverd en vandaag heb ik geen melk gedronken.

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 19:18

wat ook goede vetten zijn is avocado en ik vind ze echt heerlijk! Ik ga mezelf even afbeulen in de sportschool heb nog 4 punten over, maar laat het maar even zou denk ik.

hebben jullie nog tips voor opgeblazen gevoel?

LynnDenise, ojee wat naar! Hier zijn er ook al 2 vd 5 aan de beurt!

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 19:22

Avocado is echt heerlijk! En ik wist helemaal niet dat dat vet was. Ik ga me maar wat meer in de (vooral goede) vetten verdiepen.
Nee ik heb daar helaas geen tips voor.

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 19:49

Stukje rustig wandelen vind ik dan altijd wel fijn.

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 19:56

Laatst bijgewerkt door Mandy517 op 22-05-13 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 19:57

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 19:58

Ja, er gaat zó veel korting vanaf :)) :))
Kon het niet laten :o

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:10

Leuke jurkjes! Advocado zit vol met goede vetten!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:30

Dat eerste topje vind ik echt heel erg leuk Mandy!! <3

Iemand zei nog iets over pannenkoeken? Ik heb laatst voor het eerst hartige boekweitpannenkoeken gemaakt, nou echt, helemaal geen straf!! jamjam! <3 ik heb toen niet het hele pak opgemaakt, dus denk dat ik later deze week nog eens aan de pannenkoeken ga! Heb er door jullie gekletst helemaal zin in gekregen! :Y)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:41

Leuk zeg Mandy!
Hoe 'slecht' zijn de pannekoeken in een restaurant? M'n moeder heeft al heel lang een etentje bij de pannenkoekenboerderij tegoed