Maandag of dinsdag bij de consulent weer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_joellover_ schreef:Love samantha ik denk dat je na 3 dagen best bent afgevallen, maar houd alsjeblieft op met het wegen! Als je dit elke dag meerdere kerrn doet gaat dit je denk ik remmen in je resultaten. Gewicht verlies gaat niet over 1 nacht geef het de tijd! En wil niet meteen te snel.
lovesamantha schreef:Ik ga vanavond lekker pannenkoeken eten. Normaal eet ik er een stuk of 4/5 maar ik heb besloten om er vanavond 2 te eten. (jeetje wat zijn pannenkoeken ongezond)
2 grote pannenkoeken moeten volgens mij ook al genoeg zijn.
Inclusief de pannenkoeken met beleg heb ik vandaag in totaal 1050 calorieën en 20 gramvet binnengekregen.
Als ik na het avondeten weer trek krijg neem ik nog een tussendoortje aangezien 1050 calorieën wel erg weinig is.
Hoe vaak staan jullie trouwens allemaal op de weegschaal?
Maartje__ schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heel erg thuis ben in het diëten, meer in het vetpercentage verlagen dmv cardio, krachttraining en goed op je eten letten. Maar 20 gram vet is toch niks? In de krachttraining (als je serieus met fitness bezig bent) is het normaal om 1 gram vet per kilo lichaamsgewicht te eten. Overgrote deel natuurlijk onverzadigde vetten maar ook de verzadigde heb je nodig.
lovesamantha schreef:Maartje__ schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heel erg thuis ben in het diëten, meer in het vetpercentage verlagen dmv cardio, krachttraining en goed op je eten letten. Maar 20 gram vet is toch niks? In de krachttraining (als je serieus met fitness bezig bent) is het normaal om 1 gram vet per kilo lichaamsgewicht te eten. Overgrote deel natuurlijk onverzadigde vetten maar ook de verzadigde heb je nodig.
Nee klopt zo voelt het ook.(dat 20 gram vet niks is)
Ik heb net m'n pannenkoeken gegeten en ik zit wel echt vol maar ik ben best wel slap en sloom zeg maar.
Het is niet dat ik op mijn vetinname let maar ik zag het in mijn tabel staan. Ik heb vandaag gezond en genoeg gegeten (tot nu toe) en ik zit op 20 gram vet.
Mandy517 schreef:Net 2 dingetjes geshopt![]()
http://www.neck.nl/product/detail.mb1?f ... tDetailTab in het crème
en
http://www.neck.nl/product/detail.mb1?f ... er&pcon=pr in het rood
Zit nu lekker aan een kopje kamille thee