Ik heb zo'n platte foundationkwast van de Kruidvat, prikt enorm idd. Gebruik die om mijn primer aan te brengen
VenoSnorlax
Geplaatst: 03-09-14 11:35
Zou ik mee mogen praten? Ben elke dag met make up bezig tot gezeur dat ik veel teveel op doe Graag zou ik hiervan meer op willen steken enzo helemaal omdat ik t idee heb dat met mijn make up mn oogkleur er niet uit springt
Als ik de deur uit ga heb ik primer, concealer, foundation, poeder, mascara, wenkbrauwgel en lippenstift op. En als ik tijd over heb werk ik mijn wenkbrauwen nog een klein beetje bij met potlood.
Oke dus allemaal ook gewoon genoeg zegmaar *hoe zeg je dat normaal * Ik draag primer foundation poeder bronzer blush oogschaduw eyeliner mascara en lipgloss ben nog op zoek naar een mooie felroze matte lippenstift
Als ik make-up op heb, dan ook alles. Primer, foundation, poeder, wenkbrauwen, ooglook, lippen, blush, etc. Maar ga ook vaak genoeg zonder. Zoals vandaag niks spannends te doen behalve even supermarkt en garage, daar ga ik niks voor op doen.
Mijn vriend zat zich laatst te verbazen toen ik make-up op deed. We hebben een collega die altijd overdreven veel make-up op heeft, of eigenlijk, het verkeerd op heeft. Ik zeg altijd dat ik meer draag dan haar, maar niemand gelooft me dan. Maar m'n vriend nu wel Een super dikke laag oranje foundation met dikke laag roze blush erover staat niemand. En dan niks doen met de wenkbrauwen. Blijf me er elke keer over verbazen.
VenoSnorlax
Geplaatst: 03-09-14 12:21
Dat is dus t probleem ben 16 nog geen werk (druk mee bezig) en geen mac store in de buurt Toch bedankt!
Ik doe wel altijd wat op voel me toch onzekerder en naakt zonder make up op maar dan doe ik alleen mn ogen
__Sannne
Geplaatst: 03-09-14 12:22
Bij mij verschilt het heel erg, op schooldagen draag ik; concealer, foundation, poeder, blush, wenkbrauwpoeder, oogschaduw, mascara en heel soms een lipstick. Op dagen dat ik niks/weinig te doen heb alleen wenkbrauwpoeder + mascara. Of wel full face als ik daar zin in heb.
Doordeweeks vaak oogschaduw, mascara, eyeliner, blush en highlighter. Mocht ik vrij zijn of in het weekend vaak wel meer (wenkbrauwen + foundation ed).
Verschilt per dag, meestal wenkbrauwpotlood, mascara en lipstick. Vaak ook blush. Soms ook liner of oogschaduw, concealer en iets foundation. En zoals vandaag niets, alleen een gekleurde lipbalm.
Op normale dagen foundation, concealer, blush, eyeliner, (meestal) oogschaduw, mascara en lippenstift Maar heb ook vaak dagen dat ik gewoon niets doe hoor, in het weekend heel vaak
Als ik werk ga ik full face, ik werk ik de horeca dus rennen icm warmte zorgt voor een rooie boei anders Dus primer, foundation, poeder, blush, soms bronzer, ooglook, wenkbrauwen en meestal ook wel lipstick Dagen dat ik enkel paarden heb draag ik niets en als ik wat kleine dingen buiten moet doen eyeliner en mascara Die mac collecties, ik snap t echt niet.. Ze maken ze ook mega le terwijl ze er veel meer op kunnen verdienen als ze wat meer maken
Sharmila, toffff!
liiza
Geplaatst: 03-09-14 14:47
Het ene moment gaan jullie heel snel, het andere moment geen nieuwe berichten, haha! Mooie make-up tafel kwam er voorbij! Wel weinig opbergruimte inderdaad, misschien kan er nog een kast onder?
Welkom Anke! Ik draag onbewust eigenlijk best veel make-up. Meestal foundation, poeder, blush, bronzer, oogschaduw, mascara, wenkbrauwen en soms lippen. Maar ik houd het vaak wel vrij neutraal hoor.
Ben erg benieuwd naar Morange Sharmila!!
Ik heb een beauty blender gekocht en een blush van Sleek in de kleur Sahara Nu nog meer koopdrang, voor mij is dat ook altijd een soort therapie en dit is niet mijn beste week zal ik maar zeggen...