Sorry voor de spam. Mijn laptop liep vast en heb het niet gezien. Super fijn dat het weer de goede kant op Suliko. En die route bij loedermark ziet er echt prachtig uit!
van de oefeningen die je noemt voor Samantha doe/deed ik de meeste altijd al. Maar ik merk toch dat hele kleine oefeningen ook echt verschil maken/lastig uit te voeren zijn. Nu met mijn knie is het allemaal wat lastig want je wil sterker worden maar die oefeningen zijn eigenlijk te belastend. Het is echt een hele dunne lijn in je belasting om EN te rennen EN je kracht uit te bouwen.
Hahaha Suliko, jij wilde gewoon graag snel naar je vriendin.
Hahaa Sv nou nieuw doel, op naar de 15
Ach weet je, ik hoef daar geen PR te lopen, dat zit er nu gewoon niet in en ik vind het ook echt prima tegenwoordig om gewoon voor de lol te lopen. Lekker wat rond koekeloeren en praatje links of rechts (precies waarom ik pacen zo leuk vind, al die verhalen van mensen
) en ondertussen genieten van een bijzondere stad waar je doorheen rent. Dan ga ik wel weer op jacht naar een PR op een polderrondje waar niks te zien is als ik er klaar voor ben. Jaloers op jou wolfspottings! Lijkt me echt heel magisch (en beetje spannend)
Wdj haha alsof die campinggasten gewoon last minute besloten om mee te doen en helemaal geen kleren er voor bij hadden. Ach houd het lekker laagdrempelig en als het dan wel goed georganiseerd is, zijn het vaak de leukste.
Samantha jij bent toch ook echt niet te stoppen hoor. Heb jij wel ooit rustdagen?
Leuke foto! Ik vind de prijzen ook echt krankzinnig voor de foto's dus sla het meestal over. Ik sta deze keer ook echt op heel weinig foto's. Heb ook niet zo veel fotograven gezien en degene die ik zag liep er bijna altijd iemand pal voor me.
Ninus ja die drukte maakt het wel uitdagend maar daarom dus af en toe even mijn vlag gebruikt om ruimte maken
. Voelde heel gek maar zorgde er wel voor dat wij heel steady door konden en de mensen achter ons dus ook. Die gaven achteraf aan dat ze dat heel fijn hadden ervaren.Als jij je schema volgt, hoeveel dagen in de week en hoeveel km loop jij dan ongeveer?
Gister was ik best vermoeid en ook vandaag voel ik mijn lijf ook best nog wel. In de avond even paardgereden op mijn nieuwe bijrijdpony
en naar mijn werk gefietst en dat was het echt wel hoor
.
ik probeer weer aan te haken.

) en ben dan echt helemaal weg.
voordat ik op vakantie ging hadden we afgesproken dat ik niet meer naar Emmen wilde en daar heeft ze zich aan gehouden
alleen valt mijn lijf dan uit elkaar.
. 

.