Wat een leuke plaatjes weer allemaal! Ik krijg ook weer zin om te gaan wandelen. Ik heb vandaag op de fiets wel een aantal mooie sleedoorns gezien.
Goof
Geplaatst: 20-02-24 20:39
lizard schreef:
Goof was weer op de veluwe. Wie is die hond?
Die lunch zag er ook goed uit!
Ik was bij een vriendin die een paar dagen bij familie logeerde. De hond is van hun, maar die kende ik al. Mijn vriendin heeft er wel eens op gepast en ze is ook wel eens een dagje bij mij geweest. Echt een heel lief ding.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 21-02-24 14:13
Pien heerlijk nog even genieten. Mooie sfeer.
Goof wat gezellig.
Ik heb tijdens het wandelen vanmorgen geen foto's gemaakt. Was wel heel blij heb een boomleeuwerik gezien. Schijnen vrij zeldzame vogeltjes te zijn. Ik heb wel een oortjes foto van later op de ochtend. Heb ook mijn grote vriend nog gereden.
Ik moest de boomleeuwerik opzoeken Susan en ik vrees dat ik hem zou verwarren met een mus . Wel tof dat je hem hebt gezien als ze zo zeldzaam zijn!
BeFunny
Geplaatst: 21-02-24 18:40
Pien weer heerlijke fotos Zo'n contrast met die regen die we hier nu hebben.
Bootsie wat een blije hondenkop
En die paarden oortjes van de Schimmel van SusanH.
Ik heb even het vervolg plan gehoord. En op 29 februari krijg ik een FES(PET)CT. Met Fes vloeistof wat hormoongevoelige cellen beter kan opsporen. Als het geen wat er zit hormoon gevoelig is kan daarmee hopelijk een diagnose gesteld worden. Als er ineens niks meer zit wordt het ook duidelijk dan hang ik de vlag uit. Er blijft ook een kans dat het ook daarmee niet duidelijk wordt en doen moet ik helaas weer opnieuw het biopt ondergaan. Dus ik hoop zo dat er iig iets uitkomt waardoor de artsen met zekerheid iets kunnen zeggen.
Ik herkende de vogel aan de zang, ik had al een tijdje hetzelfde gezang gehoord, uitgezocht welk vogeltje daarbij moest horen. En toen zag ik vanmorgen het bijbehorende vogeltje boven in een boom. Idd ook bruin, zoals veel vogeltjes
Heel mooi Pien. Jammer dat het er weer op zit. Goede reis naar Perpignan.
Ik heb weer een ochtend rondje gedaan. Heel mooi licht. En nu wel een zoekplaatje, ree ligt in de hei je ziet de bovenkant van zijn stangetjes die nog in de bast zitten.