maar wellicht kom ik daar nog achter, zelf nog maar 2 keer gelopen met korte broek Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar wellicht kom ik daar nog achter, zelf nog maar 2 keer gelopen met korte broek 
Suliko, wat een schatje.. Wat heerlijk om zo samen op pad te gaan. Elmo mocht vandaag ook weer mee, maar die had het zwaar, denk combinatie van het tempo, omgeving en warmte, dus die heb ik halverwege weer naar huis gebracht.

Maar het is er wel weer voor.
dus zijn inzet nam al gauw af en eigenlijk liep ik gewoon heel lekker. Ik had ook echt een heel goede nacht slaap gehad en ik voelde me superfit.

. 
Hier ook wel wat mooie omgeving in de buurt (Limburg) maar dan moet ik echt met de auto weg om daar te komen. Meestal houd ik het bij een rondje om mijn huis. Vooral nu met de korte afstanden.
suusje26 schreef:Jaloers Goof, ik word echt niet snel bruin. Je zou nu met mooi weer gewoon extra willen hardlopen in korte broek om bruine benen te "kweken".
Dat zie ik regelmatig gebeuren bij andere vrouwelijke lopers namelijk.
Warm lopen, sprintjes en lunges/uitvalpasjes met high knee wel mee gedaan, dat vind ik niet zo zwaar, en verder vooral gefocust op mijn core en bovenlichaam. Daarna in het koude water gedipt, de miezer en wind maakte het niet heel fijn, maar ik heb er zo van genoten. Al een aantal weken vielen de bootcamps samen met een vak, waardoor ik niet kon en ik had het dippen echt gemist. Als je me een half jaar geleden had gevraagd of ik koud water dippen ooit leuk zou gaan vinden, dan had ik je voor gek verklaard.
Consistent iets vervelends doen, dat wel heel goed voor je is, werkt wel!
Heerlijk en knap dat je na de krachttraining nog bent gaan lopen! Leuke training ook!
de piramide loop was geïnspireerd door Musli een paar maanden geleden al
voor de rest probeer ik idd zoveel mogelijk zelf te bedenken, haal daar ook plezier uit. Heel veel succes voor morgen!! We zien je verslag wel verschijnen na de tijd

met Max verstappen achter het stuur van de finisch auto! Het was 32 graden, ik had nog nooit 10km gelopen... ik liep er 10 onder het uur, ging naar de wc en liep er nog 2 verder voor ik werd ingehaald. Helemaal dizzy en beetje uitgedroogd
. Ik heb veel geleerd sinds toen hahaha. Zat er zelf weer naar te kijken maar vind het ticket wel duur. Dan doe ik er liever een die ik nog nooit gelopen heb. 
Vandaar ook rustig aan gedaan bij de bootcamp, maar anders zit ik een hele dag te studeren en daar word ik zo stijf van. Dus wel fijn om even te bewegen!