Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hier zeker hetzelfde.
dan is het maar op. Kunnen we er morgen zeker niet meer aan beginnen. Haha.

zal vooral vocht zijn denk ik dan maar. 6 februari heb ik een afspraak staan bij de kliniek waar ik heel graag heen wilde, deze bekijkt je schildklier anders dan regulier en alle andere hormonen worden in het bloed bekeken. Het zou afvallen 'makkelijker' moeten maken, zet hem tussen haakjes want je moet uiteraard gewoon opletten wat je naar binnen werk. In mijn geval zou ik dan moeten afvallen van wat ik nu eet ipv bij komen of na hangen en wurgen 1kg op een jaar tijd.
maar hee we hebben het gedaan, ik had een te doen pijn en pony was extreem gelukkig.
Daar vind ik echter steeds meer mijn weg in; en ik merk dat mijn darmen een heel stuk rustiger zijn.
Glucose Goddess op Instagram is zeker waard om eens een blik op te werpen. Haar boek Glucose Revolutie was voor mij ook zeker revolutionair. Ook ik heb veel minder eetmomenten nodig op een dag en ben totaal mijn cravings kwijt.
.
.

Toch een lastige periode gewichttechnisch.
.
Sluit me helemaal aan bij Musli, dat we een gezond 2023 mogen hebben, zowel mentaal als fysiek (bij ieder gewicht) 
Heb wel nog spierpijn van het sporten op oudejaarsdag (iets met, een goede start begint niet op maandag/nieuwe jaar/morgen). Maar vandaag denk ik 20 minuten helling-loopband lopen
Maar twee corona jaren en daarna een pittige zwangerschap hebben er voor gezorgd dat ik van een gespierde 65kg naar momenteel een conditie-loze 99kg ben gegaan.
Amandavd schreef:Voor tussendoortjes zou je ook nog eens kunnen kijken naar de proteine bars van fitpiggy. Die kun je zelfs als maaltijd eten omdat ze zo goed vullen. Ik heb nu voor het eerst besteld dus ben benieuwd.

fijn dat je in ieder geval weer een beetje kunt bewegen nu de bekkeninstabiliteit zo goed als weg is!