Hier gaf de weegschaal 69 aan vandaag

Vanavond pizza eten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheetahfan schreef:Vandaag weekendlijstje, dus niet helemaal clean, maar nog steeds wel oké:
O: 200 ml soya yoghurt met 1 weetabix, wat ananas en 1 el chia + 1 el pitten/zadenmix
T: notenreep zonnatura (200 kcal)
L: 2 speltwafels (1 pindakaas en 1 kaas), 100 ml magere yoghurt met wat quaker havermout muesliT: 150g optimel griekse yoghurt
T: 2 bakjes (a 150 gram) met optimel griekse yoghurt koffie met handje schuddebuikjes en wat hagelslag, 2 appel kaneel rijstwafels, 2 lu crackers met pindakaas, 2 cappuccino's
A: slamelange, 1 kipfilet, halve komkommer, cherrytomaatjes, halve avocado en balsamico
T: 'ijs; van een halve bevroren banaan, bevroren frambozen en bosbessen en 100ml magere yoghurt in de blender.
D: thee, water
Sannens schreef:Met die ene cheatdag zit ik gemiddeld nog steeds in een fors calorietekort dus waarom zou ik het niet doenMaar waarom zou je zoveel cheaten? Dan doe je toch eigenlijk al je werk van de laatste 3 dagen (minstens) te niet?
Ik heb ook wel cheatdagen hoor, maar ik ga dan niet alles eten wat los en vast zit, dat vind ik zonde van de moeite die ik er alle andere dagen in stop.
Je moet natuurlijk doen wat voor jou werkt, maar als je normaal 1700 kcal eet ipv de voorgeschreven 2000, dan moet je dus 3500-2000=1500, 1500/300= 5 dagen extra lijnen voor die ene cheatdag.
Ik had afgelopen week de hele tijd al zin in chips, dus gisteren mocht ik een bakje chips eten. Het was echt heerlijk, maar voor nu ook wel weer genoeg. Ik kwam er vanochtend achter dat ik tegen alles in toch ben afgevallen. Had dat eigenlijk niet echt verwacht, maar kennelijk zorgt het sporten voor een goede bron om toch langzaam wat af te vallen, nu ik minder nauw ben met mijn kcal tellen.
Vandaag mijn lijstje:
O: Magere kwark met een mandarijn en twee crackers met kaas
L: Twee stevige boterhammen met een soort gerookte ham (geen idee hoe het heet)
T: Paar cherry tomaatjes en wat snoepjes
A: Geen idee nog, ik ga bij m'n commissie eten en een meisje kookt
D: Water en thee
B: Lekker buiten in de zon zitten
Eulogy schreef:Sannens schreef:Met die ene cheatdag zit ik gemiddeld nog steeds in een fors calorietekort dus waarom zou ik het niet doenMaar waarom zou je zoveel cheaten? Dan doe je toch eigenlijk al je werk van de laatste 3 dagen (minstens) te niet?
Ik heb ook wel cheatdagen hoor, maar ik ga dan niet alles eten wat los en vast zit, dat vind ik zonde van de moeite die ik er alle andere dagen in stop.
Je moet natuurlijk doen wat voor jou werkt, maar als je normaal 1700 kcal eet ipv de voorgeschreven 2000, dan moet je dus 3500-2000=1500, 1500/300= 5 dagen extra lijnen voor die ene cheatdag.
Ik had afgelopen week de hele tijd al zin in chips, dus gisteren mocht ik een bakje chips eten. Het was echt heerlijk, maar voor nu ook wel weer genoeg. Ik kwam er vanochtend achter dat ik tegen alles in toch ben afgevallen. Had dat eigenlijk niet echt verwacht, maar kennelijk zorgt het sporten voor een goede bron om toch langzaam wat af te vallen, nu ik minder nauw ben met mijn kcal tellen.
Vandaag mijn lijstje:
O: Magere kwark met een mandarijn en twee crackers met kaas
L: Twee stevige boterhammen met een soort gerookte ham (geen idee hoe het heet)
T: Paar cherry tomaatjes en wat snoepjes
A: Geen idee nog, ik ga bij m'n commissie eten en een meisje kookt
D: Water en thee
B: Lekker buiten in de zon zittenWat ik nu doe werkt prima voor mij, ik ben nog nooit zo droog geweest. Van m'n PT moet het zelfs min of meer, als je ziet wat hij zelf wegwerkt elke zondag
Ik vind het wel redelijk mager klinken Marlinde, wat volume betreft, hou je het daarop vol?