Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suus___ schreef:Hi allemaal!
Ben een tijdje inactief geweest op bokt maar zou graag weer mekkerden in dit topic over onze gezamenlijke liefde voor rituals als dat mag
Vandaag m’n kastje opgeruimd, dit is exclusief dubbele dus denk dat ik wel mag zeggen dat ik enigszins adicted ben
Heb pas wat oude karma en dubbele Yalda verkocht dus alles is weer up to date, fijn gevoel
[ [url=m/QhvSnE.jpg]Afbeelding[/url] ]
purny schreef:xPareltje schreef:Ik heb op fb op een rituals groep gelezen dat happy buddha niet in de volgende sale komt? Weet iemand hoe dit zit en of dit ook daadwerkelijk klopt, anders maar nu snel inslaan.
Ze zijn nu wel met korting
purny schreef:Die lipbalsem heb ik ook, is heel goed vind ik . Bij mij kwam het met DHL. Winkel was niet in de buurt om te halen gisteren
Dallista schreef:purny schreef:Die lipbalsem heb ik ook, is heel goed vind ik . Bij mij kwam het met DHL. Winkel was niet in de buurt om te halen gisteren
Jij hebt ook een lekkere buit!
Ik wilde naar de markt in de stad voor een paar aparte kaasjes, en tja, als je dan toch al een reden hebt om te gaan... Bovendien had ik dat gift setje nog niet.![]()
Ik heb nog nooit lippenbalsem van Rituals gekocht, heb ook veeeeeel te veel van dat spul. Behalve met een zonnebrand factor erin, dus die ga ik deze zomer eens goed proberen.