Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Shred it with weights doet mijn vriendDat is met een speciaal soort gewicht, een kettlebell.
Behoorlijk zwaar, maar hij vind het heel leuk om te doen. Nu is hij zelf al heel sterk in zijn armen en heeft redelijke conditie, maar hij ploft toch zwetend en puffend op de bank na zo'n workout.Zijn kettlebell is overigens 4kg.
Mars schreef:Wow ik weet niet wat er gebeurde net, maar ik was bezig met level 2 en kreeg ineens zo'n enorme kick! Terwijl ik het normaal zwaar krijg aan t begin van de 3e cycle heb ik me er nu compleet op gestort en ging het opeens als een speer! Heb zelfs alle plank jacks volgehoudenLijkt wel of mijn lijf ineens door had wat de bedoeling was
Dag 16 met succes volbracht dus
Naomi_Haffie schreef:Ik denk echt dat ik iets fout doe met de buikspieren.
op een geven moment krijg ik dan last van mijn rug..
Ukkiee schreef:Naomi_Haffie schreef:Ik denk echt dat ik iets fout doe met de buikspieren.
op een geven moment krijg ik dan last van mijn rug..
Gebruik je wel een matje die dik genoeg is? Bij dunne matjes krijg ik ook altijd last van mijn rug. En je moet de beweging altijd vanuit je buik maken, niet vanuit je bovenlichaam, want dan trek je eigenlijk aan je nek- en rugspieren en dat kan op den duur ook zeer gaan doen. En bij veel crunches hoef je helemaal niet ver van de grond te komen. Je kan beter een klein stukje omhoog komen en dan vasthouden dan verder omhoog komen en je rug en nek daarmee teveel te belasten!
Kel2004 schreef:NietVind ik nou flauw
![]()
Had trouwens zn redenen dat ik niet getraind heb hoor, niet omdat het niet voldoet, want ben echt al veel kwijt