[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:41

Dipstaartje, je beweegt genoeg zo te lezen :D toch netjes dat je 8 min. hebt volgehouden! :D

Dankjewel voor de tip LauraP! :) Ik moet zeggen dat het op soja melk tot nu toe erg goed gaat, ben ik heel blij mee :D

Aleeneh schreef:
Madeira, volgens mij kan een weekje stilstaan prima zonder dat er verder wat aan de hand is hoor :) Als het je echt te lang duurt idd iets aanpassen aan je schema. Niet weglaten dus, maar veranderen :)

Ja precies, dat denk ik ergens ook, ik raakte in paniek en verloor ook mijn motivatie maar nu moet ik gewoon volhouden :D

Thanks Wollie :D

http://www.wehkamp.nl/damesmode/badmode ... &PI=1&SM=0 Deze is het geworden :D

Ik deed de paarse tankini top aan, en de top was megaaaaaaa groot kon er gewoon in weg zwemmen :’) mam en ik verbaast, hij was zoveel te groot, niet normaal! Kijkt mam naar de maat zegt ze: ‘’Waarom heb je maat 48 besteld en geen 40?’’ oeps… :P en ik had ooit 52, echt maf idee..

Ik had ook een shirtje besteld van maat 40 en die was wel echt te groot (maat nog gecheckt haha), en deze tankini is ook maatje 40 die perfect zit :D. Ik kan het mij niet voorstellen, als je mij ziet geloof je niet dat ik in maat 40 pas, denk ik haha :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:42

R.X. schreef:
Hoi, ik heb alles wel telkens mee gelezen, maar zelfs een paar dagen er niet aan gehouden, dus was ik geen reactie waard, ha, ha.
Vandaag weer opgepakt.

Iemand is 5kilo kwijt las ik, ppfff, super!!!

Ik las hier dat fruit ook al niet goed is?
Rouwe groenten ben ik niet weg van, dan blijft er denk ik niet veel meer over?

IK vind fruit prima als tussendoortje :D. Maar niet meer dan 2 á 3 stuks per dag. Sommige vinden het niet goed vanwege de fruitsuikers, ik geloof dan vooral bananen en druiven. Na mijn idee kun je het prima eten, gewoon in normale porties :)

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:44

Ja ik had echt zoiets van wat kan dan wel, ha, ha.

Fijn he kleinere kleding maten!
Geniet ervan.

R.X.

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:46

Ik zie trouwens net heel klein min 49 kg bij je staan.
Wat een prestatie!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:46

Hihi dankje R.X. :D

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:48

Wow wat knap! :)

Ik heb wel een beetje een :x gevoel nu.. :')
Was het dag 3 of 4 dat het makkelijker werd? :')

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:48

Mag ik vragen hoelang je erover hebt gedaan en hoe je dat voor elkaar heb gekregen?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:55

R.X. schreef:
Mag ik vragen hoelang je erover hebt gedaan en hoe je dat voor elkaar heb gekregen?

Nou ik heb een maagbandje, om daar mee te beginnen. Deze kreeg ik in maart '08. Daarna is er best veel gebeurt, o.a. depressie, medicatie, waardoor ik veel weer aankwam. Sinds een jaar of 2 ben ik weer op de goede rit en veel afgevallen. Ik kan door mijn maagbandje wel gewoon chocolade/ijs ect. eten (hier voel ik niets van) maar met brood ect. zit ik sneller vol. Dit heeft als voordeel als je gezond eet (hier gaan mensen vaak de fout in) je sneller en langer vol zit, waardoor het makkelijker vol te houden is.

Nu eet ik dus gezond en merk nu dat ik dat ook veel sneller zit.. :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:56

Sandra schreef:
Wow wat knap! :)

Ik heb wel een beetje een :x gevoel nu.. :')
Was het dag 3 of 4 dat het makkelijker werd? :')

Haha ja, dit gevoel herken ik dus ook :D. Maar echt, hoe langer je bezig bent hoe beter het gaat straks. Dan verlang je er ook niet meer naar :).

Ik heb wel is gehoord dat het 14 dagen duurt voordat je lijf echt aan een vast eetpatroon is gewend, of dat zo is weet ik natuurlijk niet, haha.

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:01

Ik vind het fijn voor je dat je al zoveel kg kwijt bent als je dat wou, maar ik vind het naar voor je dat je al die ellende mee hebt moeten maken.
Ik hoop dat weer veel van alles kan genieten, natuurlijk heb je ook nog je geweldige topknol!!!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:06

R.X. schreef:
Ik vind het fijn voor je dat je al zoveel kg kwijt bent als je dat wou, maar ik vind het naar voor je dat je al die ellende mee hebt moeten maken.
Ik hoop dat weer veel van alles kan genieten, natuurlijk heb je ook nog je geweldige topknol!!!

Dankjewel :D ik ben heel vrolijk, geniet van de kleinste dingen <3. Maar dat is inderdaad wel anders geweest, veel voorgevallen en soms raak je in de put.. gelukkig weer helemaal uitgekomen, zit nu super in mijn vel :).

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:17

Ik ga vanavond lekker pannenkoeken eten. Normaal eet ik er een stuk of 4/5 maar ik heb besloten om er vanavond 2 te eten. (jeetje wat zijn pannenkoeken ongezond)
2 grote pannenkoeken moeten volgens mij ook al genoeg zijn.
Inclusief de pannenkoeken met beleg heb ik vandaag in totaal 1050 calorieën en 20 gram :o vet binnengekregen.
Als ik na het avondeten weer trek krijg neem ik nog een tussendoortje aangezien 1050 calorieën wel erg weinig is.
Hoe vaak staan jullie trouwens allemaal op de weegschaal?

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:22

Veel te veel, ha, ha.
Paar keer daags.

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:22

haha echt waar?
Maar is dat dan niet ontmoedigend?

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:24

lovesamantha schreef:
Ik ga vanavond lekker pannenkoeken eten. Normaal eet ik er een stuk of 4/5 maar ik heb besloten om er vanavond 2 te eten. (jeetje wat zijn pannenkoeken ongezond)
2 grote pannenkoeken moeten volgens mij ook al genoeg zijn.
Inclusief de pannenkoeken met beleg heb ik vandaag in totaal 1050 calorieën en 20 gram :o vet binnengekregen.
Als ik na het avondeten weer trek krijg neem ik nog een tussendoortje aangezien 1050 calorieën wel erg weinig is.
Hoe vaak staan jullie trouwens allemaal op de weegschaal?

Zijn dit alleen de slechte vetten of ook goede vetten? :)
Wat met pannenkoeken kan helpen, is wat olie door het beslag heen doen. Dan hoef je geen boter meer in de pan te doen per pannenkoek! Zorg wel dat je een goede pan met anti aanbaklaag hebt zonder krasjes :)
Je kcal vind ik trouwens wel weinig..

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:27

Waarom zou je een paar keer per dag op de weegschaal staan? Da's toch best onnuttig omdat je gewicht dan te erg schommelt?

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:28

Dankje voor de tip! Ik ga hem zeker gebruiken.
Beide. Ik moet er wel bij zeggen dat van de 20 gram vetten 9 gram verzadigde vetten zijn helaas.
En 4 gram van de 9 gram verzadigde vetten zijn van die 2 pannenkoeken die ik straks ga eten. :')

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:30

Ik was van plan om 1x per week op de weegschaal te staan maar ik heb het geduld er niet voor om steeds een week te moeten wachten. :x

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:31

lovesamantha schreef:
haha echt waar?
Maar is dat dan niet ontmoedigend?

Valt mee.

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:32

Heel erg offtopic maar Aleeneh wat kan jij prachtig tekenen zeg!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:33

Ik stond daarnet op de weegschaal uit nieuwsgierigheid en hij wees wel minder aan _O-

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:34

Sandra schreef:
Ik stond daarnet op de weegschaal uit nieuwsgierigheid en hij wees wel minder aan _O-

Sommigen houden in de ochtend wat meer vocht vast wat er later op de dag pas uit komt, maar als je gewoon elke keer op hetzelfde moment van de dag weegt heb je het betrouwbaarste resultaat :)

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:36

Dat neem ik me al zo vaak voor, vaak lukt het me nog geen dag om dat vol te houden. :)

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:37

Ik ga me morgen rond het middaguur denk ik wegen. Dan ben ik bezig met de 3e dag en ik hoop heel stiekem dat er dan al een klein beetje vanaf is.

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:42

lovesamantha schreef:
Ik ga me morgen rond het middaguur denk ik wegen. Dan ben ik bezig met de 3e dag en ik hoop heel stiekem dat er dan al een klein beetje vanaf is.

Wanneer woog je de vorige keer? :)
Ik weeg altijd 's ochtends, als je de ene keer 's ochtends weegt en de andere keer 's avonds is het natuurlijk ook niet erg betrouwbaar :+