toch netjes dat je 8 min. hebt volgehouden!
 toch netjes dat je 8 min. hebt volgehouden! 
Dankjewel voor de tip LauraP!
 Ik moet zeggen dat het op soja melk tot nu toe erg goed gaat, ben ik heel blij mee
 Ik moet zeggen dat het op soja melk tot nu toe erg goed gaat, ben ik heel blij mee 
Aleeneh schreef:Madeira, volgens mij kan een weekje stilstaan prima zonder dat er verder wat aan de hand is hoorAls het je echt te lang duurt idd iets aanpassen aan je schema. Niet weglaten dus, maar veranderen
Ja precies, dat denk ik ergens ook, ik raakte in paniek en verloor ook mijn motivatie maar nu moet ik gewoon volhouden

Thanks Wollie

http://www.wehkamp.nl/damesmode/badmode ... &PI=1&SM=0 Deze is het geworden

Ik deed de paarse tankini top aan, en de top was megaaaaaaa groot kon er gewoon in weg zwemmen :’) mam en ik verbaast, hij was zoveel te groot, niet normaal! Kijkt mam naar de maat zegt ze: ‘’Waarom heb je maat 48 besteld en geen 40?’’ oeps…
 en ik had ooit 52, echt maf idee..
 en ik had ooit 52, echt maf idee..Ik had ook een shirtje besteld van maat 40 en die was wel echt te groot (maat nog gecheckt haha), en deze tankini is ook maatje 40 die perfect zit
 . Ik kan het mij niet voorstellen, als je mij ziet geloof je niet dat ik in maat 40 pas, denk ik haha
. Ik kan het mij niet voorstellen, als je mij ziet geloof je niet dat ik in maat 40 pas, denk ik haha  

Geplaatst: 22-05-13 15:41
               Geplaatst: 22-05-13 15:41				         
 gevoel nu..
 gevoel nu.. 
 . Maar dat is inderdaad wel anders geweest, veel voorgevallen en soms raak je in de put.. gelukkig weer helemaal uitgekomen, zit nu super in mijn vel
. Maar dat is inderdaad wel anders geweest, veel voorgevallen en soms raak je in de put.. gelukkig weer helemaal uitgekomen, zit nu super in mijn vel 
 vet binnengekregen.
  vet binnengekregen.