Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

al is het maar een klein rondje. ik merk gewoon aan mezelf dat ik me zoveel beter en fijner voel zowel de avond na het hardlopen als de dag er na. en daardoor heb ik meteen ook weer zin die dag er na. dus dit ga ik even lekker volhouden
Ik probeer mezelf er gewoon aan te herinneren dat het op de lange termijn heel goed voor je schijnt te zijn. En het scherm van mijn horloge zet ik ook zo dat ik alleen mijn hartslagzones zie, zodat ik niet met tempo, afstand of tijd bezig ben.
Uiteindelijk als het continu warm is, weet je toch niet meer beter.
Af en toe de nodige snuffelpauze. 

ben je van plan vaker met haar te gaan lopen nu?
Totaal niet bevooroordeeld ofzo, maar ze is echt heel erg leuk. Heel pienter, sociaal en zachtaardig naar iedereen, energiek, maar niet druk. Iedereen vraagt ook continu wat voor ras het is, omdat ze zo mooi en leuk is, maar het is een zeer uniek Grieks vuilnisbakkie. We hebben haar Méli (Mellie) genoemd, dat betekend honing in het Grieks, past perfect.
die half baked is ook wel erg lekker en die sundea's zijn ook erg jumjum alleen zit daar minder in
wat een hoge hartslag! En dan zit jij nog maar in zone 4 haha. Goed bezig hoor!
. ZO leuk!
Niet gewoon beetje zeurende pijn zoals ik dus wel vaker heb, maar echt hele scherpe felle pijn. In de avond naar bootcamp geweest, hardlopen, geen last, squat, niet te doen! Lunge, prima, Burpee, no way... Dus net de fysio gebeld en ze gaan even kijken of ze plekje kunnen maken voor me. Hoop dat het meevalt en snel wegtrekt. Enige positieve is dus dat ik met hardlopen geen last had.
Dus ik vind het wel spannend over 2 maanden die 10 weer te lopen. Ben er toch een beetje van geschrokken.
Wat een schatje!