Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Ok, een vraagje aan de mensen hier.
Ik heb op verschillende sites mijn bmr berekend.
Ik kwam uit op 1500/1600
Prima, leek me goed.
Maar nu twijfel ik of ik mijn activiteit niet te laag heb ingeschat.
Ik werk als magazijn medewerker dus de enige tijd dat ik zit is in mijn 2 pauzes. Verder loop, til en versleep ik vanalles. Ik werk 40 uur per week
Ik probeer sinds een maand 4x in de week ook nog iets aan sport te doen. Wandelen, fietsen en sporadisch sportschool.
Hoe hoog zouden jullie mijn activiteits niveau inschatten?
Yonker schreef:fleurtjeuh schreef:Ok, een vraagje aan de mensen hier.
Ik heb op verschillende sites mijn bmr berekend.
Ik kwam uit op 1500/1600
Prima, leek me goed.
Maar nu twijfel ik of ik mijn activiteit niet te laag heb ingeschat.
Ik werk als magazijn medewerker dus de enige tijd dat ik zit is in mijn 2 pauzes. Verder loop, til en versleep ik vanalles. Ik werk 40 uur per week
Ik probeer sinds een maand 4x in de week ook nog iets aan sport te doen. Wandelen, fietsen en sporadisch sportschool.
Hoe hoog zouden jullie mijn activiteits niveau inschatten?
Je BMR heeft niks te maken met jou beweging he....
Maar als je zoveel beweegt zou ik wel echt op 1800 gaan zitten qua kcal eten![]()
Nou hier gaat het wel oke![]()
Blijf het wel beetje lastig vinden..... ik heb toch best wel "veel" honger gevoel ofzo maar moet er wellicht doorheen.
O: skyr met muesli
T: komkommer en tomaat
L: boterham filet en ei, 2 boterhammen kipfilet
T: minidonut (oeps maar past binnen de punten)
T: appel en banaan
A: curry met zilvervliesrijst
Vanavond wss nog wel wat...... kipfilet met augurk ofzo.
Laibadji schreef:Vandaag voor de eerste maal naar de Albert Heijn geweest!(Belgje)
Wat een eye opener! Daar vind ik gewoon alle producten onder 1 dak! Toch weer het bewijs dat jullie Nederlanders gezonder leven dan wij Belgen.Hier moet ik naar verschillende winkels wil ik al mijn producten vinden! Jammer genoeg geen AH dicht in de buurt maar 20 minuten met de wagen wat al bij al zeker te doen is!
Deze middag voor de eerste maal groenten tortilla! Ben benieuwd!
Laibadji schreef:Goh meestal hebben ze maar de helft van wat ik zoek. Wat ze in Delhaize hebben hebben ze niet in Colruyt en omgekeerd.
Groenten tortilla in beide winkels niet in het aanbod! Het aanbod bij AH is zo veel ruimer als je gezond wil eten.