Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djilna schreef:Oja Friem, toch best verschillend zo! En beide idd mooie kleuren. Maar goed, ik mag nu echt niks meer bestellen bij CP dus wie weet ooit
We zitten nog lekker in de terra kleuren zie ik al wel hier
Joolien schreef:Ziet er weer mooi uit Shizzle. Al vind ik de kleur op je lippen denk ik iets te nude ofzo. Wenie. Donkere kleuren staan je mooier vind ik.
Foundation met acne lijkt Me ook lastig. Ik ben tevreden met L'Oréal true match maar of die je gaat helpen met acne weg werken weet ik niet.
Ik heb eindelijk ook een colourpop, love bug. Overgenomen van Mondy![]()
[ [url=m/5NgoNB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aight schreef:Joolien schreef:Ziet er weer mooi uit Shizzle. Al vind ik de kleur op je lippen denk ik iets te nude ofzo. Wenie. Donkere kleuren staan je mooier vind ik.
Foundation met acne lijkt Me ook lastig. Ik ben tevreden met L'Oréal true match maar of die je gaat helpen met acne weg werken weet ik niet.
Ik heb eindelijk ook een colourpop, love bug. Overgenomen van Mondy![]()
[ [url=m/5NgoNB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha van mij denk ik, nu snap ik waarom je mondy zei, ik volgde het al niet helemaal
velvetblack schreef:Ikwashier schreef:Nice! Vind je wimpers wat minder elke
Mooie look blingh!
Mee eens meid! Ik was te lui om nieuwe te pakken (heb deze al te vaak op gehad)
Ikwashier schreef:Mooie kleuren!
Thanks voor de primer antwoorden!
Iemand die hier ervaring mee heeft? Een lipstick paletteDoet me denken aan kinder make-up https://www.beauty88.nl/p/make-up-palettes/lipgloss/freedom-pro-lipstick-palette-naked-24x/
Swatches
[ [url=m/jt9uIE.jpg]Afbeelding[/url] ]