Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jaimy10

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:11

JA! Wij werken samen idd. wij zetten hoor ook standaard de weegschalen 2 kilo zwaarder EN we hebben overal van die lach spiegels hangen, die je dikker maken weetje wel.. Zodat iedereen terugkomt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:13

Ik heb vandaag een beetje een rommelig lijstje. Was er kwart over 5 al uit om naar school te gaan voor m'n laatste tentamen, gelijk vanuit school door naar de sportschool dus mag het vanavond wel vieren van mezelf :)) Kom wss een stuk boven m'n kcal uit (zullen vanavond ook nog wel wat bitterballen oid bij de wijntjes komen :') ) maar morgen weer strak in het gareel dus het is prima.

O: Leev koek (146)
T1: Flesje ice tea green tea en een ontbijtkoek (299)
L: 150g visfriet zonder saus oid (402)
T2: Think thin brownie crunch bar (230)
A: Iets bestellen. Weet nog niet wat, misschien sushi en anders falafel met frietjes.
T3: Wijn. Veel wijn.
B: Hele dag op m'n benen, 30 minuten cardio en 15 minuten krachttraining

Zonder m'n avondeten en de wijn zit ik op 1.077 dus wordt sowieso geen zuinige dag vandaag :Y)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:14

Aankomen? Ik val er juist van af :oo

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:15

jaimy10 schreef:
JA! Wij werken samen idd. wij zetten hoor ook standaard de weegschalen 2 kilo zwaarder EN we hebben overal van die lach spiegels hangen, die je dikker maken weetje wel.. Zodat iedereen terugkomt :+

Ik wist het! :))

Klinkt lekker emma!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:16

Ik val meestal wel af als ik stress heb, maar niet super veel. Komt vooral omdat ik op echte stressdagen regelmatig lijstjes met 1200 kcal heb en stresshormoon geeft denk ik niet zo veel energie af dat ik 700 kcal kan compenseren :+

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:26

Het is bij mij denk ik ook vooral omdat ik een stresseter ben, en niet zuinig ook. Toen mn vader op sterven lag konden mn broer en moeder uuuuren aan zijn bed zitten zonder wat te eten, oh wat heb ik me rot geschaamd dat ik telkens trek had.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 16:10

Stress verbrand energie, maar de meeste mensen gaan ook eten van stress. Ik eet blijkbaar niet meer. Ik weet wel dat ik chaotisch eet. Ineens een hoop wegwerken, dan weer een hele tijd niks willen en bij het avondeten maar een zakje soep uit de vriezer haal.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 16:25

Hmpf, 4 weken lang goed gegaan. Vandaag helaas echte trek in alles. Net 2 extra boterhammen met pindakaas op. Ik treat mezelf vandaag maar iets meer en probeer dat morgen weer wat te compenseren. Zal hoop ik niet veel verschil maken 19april

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 16:36

Ik join ook de club van de lovehandles, als die toch eens weg zouden gaan!

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 16:42

Jaimy: die twee boterhammen zullen niet zo veel doen hoor. :(:) Heb ik wat gemist? Wat heb je 19 april?

Ik heb ook een Bcup haha, had eerst echt wel C. Is toen echt vrijwel helemaal verdwenen toen ik op 65 kg zat, en nooit echt helemaal teruggekomen. :Y)

Ik ben wel vrijwel helemaal van mijn lovehandles af! Dus dat is fijn. :D Misschien vraag ik van de week eens bij de sportschool of ze mijn vetpercentage enzo kunnen meten. Weet niet hoe betrouwbaar het is maar kan ik iig kijken of er verandering is. Want vooral op mijn buik heb ik het idee dat de spieren er wel zitten, maar er zit gewoon nog een laagje vet overheen als jullie snappen wat ik bedoel. :))
Weten jullie nog goede fat loss work outs? :) Of tips om droger te worden?
Laatst bijgewerkt door Cheetahfan op 07-04-17 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 16:46

Haha nee die niet... Maar de rest wel.. Had al iets meer op vandaag.. jarige collega ect. Maar maak me er niet te veel drukte om. Geniet vandaag dus lekker extra

Meting, vetpercentage ect. Ach zal vast meevallen de ´´schade´´

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 16:52

@cheetahfan, als je droger wilt worden zul je je vetpercentage moeten verlagen
Ik weet verder ook geen specifieke tips and trics

Mijn boobs zijn wel gegroeid van de pil, ben wel tevreden met een D cup.
Kun je tenminste met uitgaan je telefoon in je bh kwijt :+

Gisteren niet zo'n beste dag, lunch was verdeeld over de middag een 30 cm sub.
Avondeten dan een soepje met brood maar 's avonds stond ik toch ineens met 2 bier in de hand.
Vandaag geen trek dus wordt een beetje een mager dagje. Zal het lijstje daarom ook maar niet plaatsen

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 08:34

Ik kom echt aan van stress, ik kan het ook nooit geloven dat mensen van de stress niet meer kunnen eten, ik stop dan juist alles wat los en vast zit in mijn mond..

Ik heb gisteren uiteindelijk ook zo ontzettend veel gegeten, ik moest leren en dat gaat altijd zo slecht samen met gezond eten of eigenlijk normale porties eten. En savonds uiteten geweest naar een all you can eat and drink. Hallo calorieën. "Maar" twee cocktails genomen en verder water en cola light maar blijft een slechte dag. Ik denk dat ik ook makkelijk over de 3000 cal ben gegaan.
Het is ook zo stom dat ik niet kan stoppen met nadenken over eten.

Vandaag en morgen een rustig aan, heb nu voor vandaag 1.200 cal op de planning en morgen ook, gaat dat goed kan het maandag weer normaal.

Ik heb nu al wel ontzettend veel zin heb in mijn avondeten, de Foe yung hai van een lokaal vrouwtje hier, maar ik heb hem echt nog nooit zo lekker gehad als bij haar :Y)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 08:36

Same here! Resulteerde in +1,2 op de weegschaal potverdikkie :(:)
Maja wat je zegt vandaag en morgen een beetje compenseren. Komt wel weer goed. Al ben ik nu wel bang voor volgende week woensdag... als ik et niet haal kan k mezelf wel voor me kop slaan.. :evaw:

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 08:38

Jaimy het is ontzettend zuur, maar proberen te compenseren is nu het enige wat je kunt doen! Succes!

Ogod, ik moet ook echt een weegschaal hebben, ik word nu ook gewoon niet geconfronteerd met mijn mega slechte gedrag, en natuurlijk ook niet beloond met goed gedrag. Ik weet wel dat het nummertje niet zoveel uitmaakt maar vooral in het begin wanneer je het nog niet kunt zien is het wel fijn als progressie.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 08:46

Ik weet dat t bij mij er na 3/4 dagen gelukkig weer helemaal weg is en vaak zelf eronder zit.. alleen nu is t idd heeeel zuur.

Morgen wel uiteten dus word extra compenseren maar het is uitslaapdag dus dat scheelt een boel! :=
Welke zouden jullie kiezen en hoeveel kcal reken je ervoor?
Ik twijfel een beetje haha..denk die met mozzarella zonder vlees etc.. probeer de lichtste te kiezen en reken denk 1000kcal?

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 08:47

Ik zou degene kiezen die je het lekkerst vindt. :)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 08:58

Dat maakt dus geen bal uit haha vind ze allemaal lekker... vandaar dan de keuze voor de lichtste :))

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 09:23

MarlindeRooz schreef:

Je kan toch prima een beetje opletten, ook als je uit eten gaat, zeker als het geen geplande cheat is of zo.

Denk dat die inderdaad een goede keus is als je op wil letten Jaimy. Of anders een van die twee met vis?

Ik heb dit weekend ook 3 etentjes en een ontbijt buiten de deur. Dan ga ik ook niet gewoon nemen wat ik het lekkerst vind want dat past niet in m'n caloriedoel (op het etentje zondag na dan, want zondag is m'n cheatdag). Gister overdag gezorgd dat ik bijna al m'n eiwitten alvast binnen had en vooral vetten, koolhydraten en ruim calorieën over had en toen 's avonds in het restaurant voor een salade met spelt en steak gekozen :9

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 09:33

Nee maar op elke pizza zit kaas en er zit een bodem onder. daar zitten de meeste kcal in.

Dan zal ik degene doen met de minste kaas / minst vette kaas. :)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 09:36

Cantadina of Di Lusso Margherita word t denk... :+

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 10:26

Ik begreep de laatste keer dat ik er was van een medewerker dat de meest kale pizza 1200 kcal bevatte, maar of het waar is weet ik natuurlijk niet. Nou zijn die dingen enorm, en hoewel ik een hele flinke eter ben, kreeg ik hem niet op, heb denk ik 3/4 op.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 11:19

Laura82 schreef:
Ik begreep de laatste keer dat ik er was van een medewerker dat de meest kale pizza 1200 kcal bevatte, maar of het waar is weet ik natuurlijk niet. Nou zijn die dingen enorm, en hoewel ik een hele flinke eter ben, kreeg ik hem niet op, heb denk ik 3/4 op.

Ik denk dat ik wel een hele op kan.. Tenminste heb ik altijd gekund :Y)
Ik reken 1300 dan zit ik prima. Heb ik 400kcal over.. Word pas rond 12 wakker denk haha dus dan wat fruit en smiddags rijstwafels moet goed komen voor een dagje :Y)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 11:22

Denk dat je inderdaad het best eentje met weinig kaas en veel groente kan doen! :D Je kunt het best de gezondere optie nemen als het je qua smaak niet uit maakt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 11:59

MarlindeRooz schreef:

Helemaal mee eens! Als ik op zo'n avond wil opletten, neem ik spa rood ipv wijn.