[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 10:05

Joanne1997 schreef:
Hee iedereen, stille meelezer hier :o
Wat een super mooie tatoeages komen hier weer voorbij! Ik heb gister een afspraak gemaakt voor mijn inmiddels 4e tattoo. Dit wordt echter wel de eerste 'grote' (voor mij iig haha). Hij verwacht dat het ongeveer vier uur gaat duren.
Tijdens het zetten van mijn andere tatoeages heb ik geen last gehad van een flauw gevoel oid maar het langste wat ik toen heb gezeten was anderhalf uur. Hebben jullie nog tips om het vol te houden? Ik neem iig cola mee.
Zal hier ook zeker een foto posten als hij dr op staat! :D duurt wel nog 3 weken :Y)

Van te voren goed eten.. appelsap van te voren drinken en dextro's zijn mijn grootste vriend!

Charisma

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:10

Knappe pokemons gezien en hele mooie bultrug! Benen voorbij zien komen, ook tof! Knap dat je zo lang zonder eten kon!

Hier is het plan om s morgen goed te ontbijten (spek met eieren en boterhammen), druivensuiker, koekjes, fruit en cola mee om te tijd door te komen en voor s middags eventueel...

Tieneke: hoe zag zo n dag eruit daar? Kwestie dat ik beetje weet wat ik mag verwachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:14

Hou er wel rekening mee sommige mensen (meestal weet je dat zelf wel) kunnen niet zo goed over appelsap. Bij mijn laatste tattoo heb ik van te voren ook appelsap gedronken al vanaf de avond er voor, en vanaf 's ochtends zat ik vast op de wc, bleef heen en weer lopen dacht eerst van de zenuwen maar letterlijk alles was er uit en toen dacht ik oh ja sh*t appelsap, laatste keer dat ik het gehad had kreeg ik dezelfde reactie maar niet bij nagedacht.. :x

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:48

Charisma, goh, hoe ziet de dag er daar uit... Ze zijn vooral allemaal heel chill en er wordt héél wat afgelachen. Ze spreken daar zelf met je af wanneer je eet en zo.
Dat winkelcentrum is ook wel handig, voor als je toch nog ergens zin in hebt. Daar is ook een bankautomaat.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:49

Ja dat is waar inderdaad.. als kind zijnde had ik hier ook erg veel last van.. van appelsap.
Nu dus gelukkig niet meer.. het schijnt goed te helpen iig.. maakt je bloed dikker en er zitten lekker wat suikers in. Is lang geleden dat ik zonder appelsap en tattoo heen laten zetten.. verschil kan ik dus niet vertellen.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 19:00

Dat het het bloed dikker maakt is volgens mij onzin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 19:05

Ik had het ook nooit en nu juist wel, de laatste keer voor ik de tattoo liet zetten tenminste ineens wel, waarschijnlijk heb ik ook gedacht dat het eenmalig was, maar ik vind appelsap wel erg lekker dus als ik het dan in huis heb gaat het ook hard dus dat was in dit geval ook zo. Doordat ik ook best veel spanning heb werk ik zo veel mogelijk suikers naar binnen van te voren, maar geen appelsap meer dus _O-

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 19:18

Ik zit tijdens de sessie ook altijd aan de dextros.. zorgt er wel voor dat mijn suiker een beetje in het gareel blijft.
Die kan tijdens het zetten altijd zakken als een malle

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:02

Even een vraag hier, weten jullie iemand die mooie dunne/strakke lijnen trekt maak ook met watercolour splash werkt? Vind het een beetje lastig zoeken..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:06

Mandy Denise zet nette watercolors en hele strakke lijnen :)

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:12

Tieneke: top, chill en lachen, daar kan ik wat mee!! Dan ben je zelf ook rustiger!

Appelsap ben ik geen fan van, dan maar op andere manier suikers binnen werken!
Vorige keren niks speciaals gedaan vooraf, maar die zitten waren ook zo lang niet...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 11:16

Ik ben volgende maand ook weer aan de beurt :):)
Lees wel steeds mee hier, er komen weer mooie dingen voorbij!

Afbeelding

Deze wordt het, hij komt op mijn enkel. En ik wil als ik er toch ben misschien ook onze trouwdatum in Romeinse cijfers laten zetten, alleen twijfel ik nog over de plek. Of op mijn ribben, of op mijn kuit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 11:51

Igniss schreef:
Even een vraag hier, weten jullie iemand die mooie dunne/strakke lijnen trekt maak ook met watercolour splash werkt? Vind het een beetje lastig zoeken..

Amanda van My Precious Ink :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 12:01

He Jans op zwart?

Die bultrug is enorm gaaf zo! :+:

Negen uur zonder eten zou ik zelf niet willen, maar moet je imo als artiest ook niet willen. Het is toch een aanslag op het lichaam, en zonder eten wordt dat er denk ik niet veel beter op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 12:08

Uhuh :j even een pauze deze zomer ivm verhuizen!

Afbeelding
Dit wolkje wil ik op mijn lijf laten zetten omdat de video waar deze uitkomt mij de afgelopen periode van depressie enorm bij gestaan heeft. Deze wolk hangt ook aan de muur thuis :j nu nog een artiest vinden die dit een beetje goed kan zetten en ook mee wil denken over de witte invulling want dat is toch best een dingetje geloof ik :+

Heb nu een paar artiesten waar ik wel wat mee zou kunnen waaronder Josephine van Clair Obscura en MAGU in Zeist. Maar gezien ik echt nog in orientatie zit qua artiesten sta ik open voor een hoop suggesties :D wachtlijsten enzo maakt mij dan ook niks uit, als het maar mooi gezet wordt <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 13:00

Jans schreef:
Uhuh :j even een pauze deze zomer ivm verhuizen!

[ Afbeelding ]
Dit wolkje wil ik op mijn lijf laten zetten omdat de video waar deze uitkomt mij de afgelopen periode van depressie enorm bij gestaan heeft. Deze wolk hangt ook aan de muur thuis :j nu nog een artiest vinden die dit een beetje goed kan zetten en ook mee wil denken over de witte invulling want dat is toch best een dingetje geloof ik :+

Heb nu een paar artiesten waar ik wel wat mee zou kunnen waaronder Josephine van Clair Obscura en MAGU in Zeist. Maar gezien ik echt nog in orientatie zit qua artiesten sta ik open voor een hoop suggesties :D wachtlijsten enzo maakt mij dan ook niks uit, als het maar mooi gezet wordt <3

Ik dacht inderdaad gelijk aan Josephine! Denk dat die dit heel mooi kan maken!

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:06

Jans schreef:
Igniss schreef:

Amanda van My Precious Ink :j

Wauw, die stijl is precies wat ik zoek, bedankt!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 22:21

Wat zitten er ontzettend onsympathieke horken bij zeg :x :x Echt geen reclame zo.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 22:21

Berdien schreef:
Wat zitten er ontzettend onsympathieke horken bij zeg :x :x Echt geen reclame zo.

Ink Master? Erg hè :=

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 22:26

Ja jeetje echt zo, weet je ook gelijk weer waar je in ieder geval geen tattoo moet laten zetten :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 22:30

Ja! Zit echt met verbazing te kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 23:14

Om nog even terug te komen op mijn cover up verhaal (sterretjes) ik heb Josephine net een berichtje gestuurd om een afspraak te maken zodat zij ook even kan kijken en dan maar zien wat zij zegt, als zij ook zegt laseren paar keer denk ik dat ik dat toch maar moet gaan doen.. Iemand daar ervaring mee trouwens? Ik ga niet op de zaken vooruit lopen maar las dat het gevoel vergelijkbaar is met de tattoo zetten?

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 23:38

Wat ik niet zo goed snap: de canvassen waren blij met hun pin-ups. Ik vond ze persoonlijk niet goed.. geen een.
Als de tekening erop staat, zie je toch hoe die wordt? Ben ik zo'n mierenn**ker, of ben ik niet de enige?

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 00:41

Annet_Dottie schreef:
Hou er wel rekening mee sommige mensen (meestal weet je dat zelf wel) kunnen niet zo goed over appelsap. Bij mijn laatste tattoo heb ik van te voren ook appelsap gedronken al vanaf de avond er voor, en vanaf 's ochtends zat ik vast op de wc, bleef heen en weer lopen dacht eerst van de zenuwen maar letterlijk alles was er uit en toen dacht ik oh ja sh*t appelsap, laatste keer dat ik het gehad had kreeg ik dezelfde reactie maar niet bij nagedacht.. :x

hahaha, dit had ik als kind ook ja. nu vind ik het niet meer lekker dus zou het niet weten.
Ik ben trouwens iemand die echt niets meer kan eten als ik een klein beetje zenuwachtig ben :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-17 07:51

Annet_Dottie schreef:
Om nog even terug te komen op mijn cover up verhaal (sterretjes) ik heb Josephine net een berichtje gestuurd om een afspraak te maken zodat zij ook even kan kijken en dan maar zien wat zij zegt, als zij ook zegt laseren paar keer denk ik dat ik dat toch maar moet gaan doen.. Iemand daar ervaring mee trouwens? Ik ga niet op de zaken vooruit lopen maar las dat het gevoel vergelijkbaar is met de tattoo zetten?

Linda heeft zich laten laseren.
Je kan het aan haar vragen?
memberlist.php?mode=viewprofile&u=48076