Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 17:05

Gave look!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 17:07

Gave look! Wat is CS anders bij jou, bij mij veel zachter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 18:28

Kaygee, jaaaa! Wat lief van hem! *\o/*

Lino, super mooie look! En dank je voor de swatches, zat ik er dus toch niet ver vanaf! :) Ga nog een aantal swatches opzoeken en dan hopelijk een keus maken. _O-

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 19:05

Lino <3

En Jolien, dit staat je heel zacht en laat jouw blauwe ogen nog meer knallen!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 19:11

ik heb net mijn eerste jeffree star besteld :D Scorpio <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 19:45

Trouwens, een vriendin wees me net op http://www.rosesbeautystore.com/ - zij verkopen ook Kat von D en komt vanuit de UK, wist niet of de site hier al bekend was. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 20:47

Shizzel schreef:
Trouwens, een vriendin wees me net op http://www.rosesbeautystore.com/ - zij verkopen ook Kat von D en komt vanuit de UK, wist niet of de site hier al bekend was. :)

:oo :oo :oo
*5x Kat von D liner bestellen doet*

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 20:54

Shizzel schreef:

Hij is echt ontiegelijk duur :j

Ik ben ook toch gezwicht voor Scorpio maar ook Gemini.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 21:21

Vandaag de NARS Sheer Glow foundation, NARS Radiant Creamy concealer, NARS Albatross highlighter en een BeautyBlender gekocht. Wilde morgen teruggaan om de Orgasm blush te halen en de orders van BT en Suus (ben uit enthousiasme helaas vergeten alvast te kijken of ze Gobi hebben, sorry) :D, maar helaas bleek het meisje dat me hielp ook de concealer en foundation met een roze ondertoon meegegeven te hebben, en ik ben best geel haha. Dus dat moet geruild. Lame. Wel echt een superfijne combi trouwens, echt supermooi op mijn droge huidje en wat een dekking!

Hier een foto samen met Albatross en Orgasm, en mijn zieke hoofd aangezien ik lekker griep heb :)) snap nou de struggle van Highlighter vastleggen trouwens. Niet te doen haha!
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb donderdag ook de Bobbi Brown corrector in light bisque gehaald, ben heel benieuwd hoe die in combinatie met deze concealer is! Het effect zonder concealer is al top, en met m'n MAC concealer is 'ie ook mooi.

Een vriendin van me en ik gaan samen proberen skin frosts te krijgen van Jeffree, zo mooi voor zover ik kon zien!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 22:12

Geeft niet als t niet lukt he! Jij hebt ook gobi nodig denk ik..
Mooie aankoopjes :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 23:09

Weer terug uit Schotland en wat een geweldig land. <3

Geen Too Faced gekocht helaas maar ben wel naar huis gegaan met MAC Have Your Cake. Nog genoeg exemplaren op zowel Schiphol als Edinburgh Airport. :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 23:21

Wauw Lino, mooie look!! <3

In Italië hebben ze geen Gobi volgensmij, ik dacht dat Mont Blanc daar de lichtste was en die is geloof ik neutraal van ondertoon (misschien verschilt het ook per Sephora hoor, ik heb 2 jaar in Rome gewoond en ging daar dus altijd naar de Sephora's). Ik heb zelf Fiji, die is geel maar bij mijn huid is die formule helemaal niet mooi helaas. Wat van Nars trouwens wel een hele mooie MLBB is, is Dolce Vita. Alleen volgensmij ga jij altijd voor wat heftigere kleurtjes Drunksheep. :D (Trouwens, misschien nu al te laat, maar met de Sephorakaart daar krijg je na 4 transacties of na besteding van €150 20% korting op je volgende transactie. Volgensmij zat je daar wel aan. Die kaarten hebben ze vaak gewoon in de mandjes liggen.)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 23:29

Ja Lino, hele mooie look, helemaal vergeten te zeggen!

En Jolien ik vind deze kleur je top staan!

Ik zat nog niet aan dat bedrag nu helaas, wel een goeie tip! En heb Mont Blanc hier liggen en heeft helaas een roze ondertoon. Maar ik twijfel of het nu echt zo slecht is haha.

Er missen trouwens heel wat Sephora's op Google Maps en de Sephora site, er stonden er 3 op en heb al 2 extra gevonden :)) er had trouwens maar eentje van de winkels die ik bezocht heb NARS.

Ik draag idd meestal heftige kleuren, maar op de foto gewoon Velvet Teddy :D zal nog even kijken morgen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 23:32

DS je ziet de highlighter zo wel, ik vind hem gaaf!
En je zieke hoofd is nog steeds hot <<)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 23:36

Nars heeft ook zo'n nieuwe foundation, weet de naam even niet. In een rechthoekig potje, misschien is dat ook wel wat. :) Ik had trouwens wel altijd dat als ik daar advies ging vragen ze me altijd een roze ondertoon en de allerlichtste aanraadden, gewoon omdat ik een noord Europees uiterlijk heb. Daar zijn ze niet zo mee bekend. :')
Waar mijn vriend vandaan komt zit ook een sephora, daar hadden ze alleen maar de standaardmerken en de UD pallets. Tegenvallertje. :+ Oh hadden ze ook Make Up Forever? Die hebben de grotere Sephora's ook meestal wel, daarvan schijnt de HD foundation ook heel goed te zijn!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 23:38

Thanks Friemel! Ook erg blij met m'n eerste echte highlighter, en je bent een lievie :*

MUFE hadden ze idd ook! Ik ben zelf echt heel blij met deze foundation, vind het echt superfijn werken met mijn droge huidje dus wil het liefst deze. Twijfel nog wel om de setting spray van MUFE te halen.

Ik had het nog wel met de verkoopster over m'n gele huidje, dus ze heeft er nog wel op gelet, maargoed :=

Hier trouwens Mont Blanc naast MAC NC 15, met en zonder flits. Hmm.
Afbeelding
Afbeelding

Sorry voor de vieze nagels btw. Is nog leftover van zwarte nagellak afhalen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 23:41

Oeh ja op die laatste ziet ie er wel roze/grauw uit... Om eerlijk te zijn denk ik dat er nog wel veel andere mooie foundations te krijgen zijn. :) Ik heb een normale tot droge huid, en bij mij trekt alle foundation naar de droge plekken en in m'n poriën. :x Maarja, heel veel mensen zijn er wel helemaal fan van dus ik kan natuurlijk ook net pech hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 23:50

Drunksheep, wat heb je heerlijk veel aankopen. <3 <3 En op de foto met flits zie je wel dat ie echt roze is..

Niniane, ben zo benieuwd hoe 'ie je staat! :)

Zo, ik heb net Jeffree Star's Prom Night besteld. Ben benieuwd, maar vond de kleur zo gaaf. :)) Op mijn verlanglijstje staat nu nog Masochist, Androgyny en Doll Parts. Daarnaast nog 2 Colourpop's overgenomen van iemand, More Better en Bad Habit dus die komen volgende week mijn kant op. Ben benieuwd, voor mij mijn eerste keer van beide. *\o/*

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 23:54

Ben benieuwd Shizzel! Prom Night vind ik wel een kleurtje voor jou :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 07:37

Als ik ziek ben wil ik er ook wel zo uit zien hoor :') <3

Leuke aankopen! Via het potje is het verschil heel duidelijk, maar eigenlijk kun je vanuit een potje niet zo goed oordelen. Verpakking kan ook verkeerde beeld geven!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 09:05

De foundation van Etos ziet er ook heel grauw uit. Daarom verkoopt het niet heel goed. Maar op de huid is het voor mij de perfecte kleur en is het helemaal niet grauw. Dus ja, potje kan altijd wat misleidend zijn.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 09:52

Hoi Dames, in het vorige topic was ik een actieve poster maar inmiddels meer gedegradeerd tot mee lezer haha :+

Maar waarom ik reageer: ik lees jullie verhalen over Nars sheer glow. Ik heb hem zelf enkele weken geleden in Los Angeles gekocht. En ben er verliefd op! Zelf heb ik een normale huid met enke drogen plekken.

Maar wat ik wilde zeggen: ik heb zelf ook gobi en die is in Amerika volgens mij heel makkelijk te verkrijgen! Weet niet of e Roeland binnenkort naar Amerika gaat?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 09:53

Shizzel schreef:
Drunksheep, wat heb je heerlijk veel aankopen. <3 <3 En op de foto met flits zie je wel dat ie echt roze is..

Niniane, ben zo benieuwd hoe 'ie je staat! :)

Zo, ik heb net Jeffree Star's Prom Night besteld. Ben benieuwd, maar vond de kleur zo gaaf. :)) Op mijn verlanglijstje staat nu nog Masochist, Androgyny en Doll Parts. Daarnaast nog 2 Colourpop's overgenomen van iemand, More Better en Bad Habit dus die komen volgende week mijn kant op. Ben benieuwd, voor mij mijn eerste keer van beide. *\o/*

Prom night is echt zware liefde! Wat een roze <3

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 09:55

Ik heb gister een avondje Weirdo op gehad van jeffree, hij zat goed! Toch niet zo sticky als ik dacht.

Ik weet niet meer wie het had gepost over KvD in de UK bestellen, maar bedankt :D. Gaat m'n portemonnee minder leuk vinden haha.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 11:27

Iemand reageerde laatst dat zij druppels door de dagcreme deed voor een zelfbruiner effect.
Is dat deze:

Afbeelding

En de I Heart Make-up oa chocolade paletten zijn bij de trekpleister weer in de aanbieding.