Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Scorpio
Shizzel schreef:Trouwens, een vriendin wees me net op http://www.rosesbeautystore.com/ - zij verkopen ook Kat von D en komt vanuit de UK, wist niet of de site hier al bekend was.
Shizzel schreef:Trouwens, een vriendin wees me net op http://www.rosesbeautystore.com/ - zij verkopen ook Kat von D en komt vanuit de UK, wist niet of de site hier al bekend was.
, maar helaas bleek het meisje dat me hielp ook de concealer en foundation met een roze ondertoon meegegeven te hebben, en ik ben best geel haha. Dus dat moet geruild. Lame. Wel echt een superfijne combi trouwens, echt supermooi op mijn droge huidje en wat een dekking!
snap nou de struggle van Highlighter vastleggen trouwens. Niet te doen haha! 

(Trouwens, misschien nu al te laat, maar met de Sephorakaart daar krijg je na 4 transacties of na besteding van €150 20% korting op je volgende transactie. Volgensmij zat je daar wel aan. Die kaarten hebben ze vaak gewoon in de mandjes liggen.)
er had trouwens maar eentje van de winkels die ik bezocht heb NARS.
zal nog even kijken morgen.
Ik had trouwens wel altijd dat als ik daar advies ging vragen ze me altijd een roze ondertoon en de allerlichtste aanraadden, gewoon omdat ik een noord Europees uiterlijk heb. Daar zijn ze niet zo mee bekend.
Oh hadden ze ook Make Up Forever? Die hebben de grotere Sephora's ook meestal wel, daarvan schijnt de HD foundation ook heel goed te zijn! 

Ik heb een normale tot droge huid, en bij mij trekt alle foundation naar de droge plekken en in m'n poriën.
Maarja, heel veel mensen zijn er wel helemaal fan van dus ik kan natuurlijk ook net pech hebben.
En op de foto met flits zie je wel dat ie echt roze is..
Op mijn verlanglijstje staat nu nog Masochist, Androgyny en Doll Parts. Daarnaast nog 2 Colourpop's overgenomen van iemand, More Better en Bad Habit dus die komen volgende week mijn kant op. Ben benieuwd, voor mij mijn eerste keer van beide.

Shizzel schreef:Drunksheep, wat heb je heerlijk veel aankopen.![]()
En op de foto met flits zie je wel dat ie echt roze is..
Niniane, ben zo benieuwd hoe 'ie je staat!
Zo, ik heb net Jeffree Star's Prom Night besteld. Ben benieuwd, maar vond de kleur zo gaaf.Op mijn verlanglijstje staat nu nog Masochist, Androgyny en Doll Parts. Daarnaast nog 2 Colourpop's overgenomen van iemand, More Better en Bad Habit dus die komen volgende week mijn kant op. Ben benieuwd, voor mij mijn eerste keer van beide.
. Gaat m'n portemonnee minder leuk vinden haha.