zag ook deze laatst op fb voorbij komen. Ben helemaal verliefd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Drunksheep schreef:Gelukkig voor Yasmine en mezelf zijn we uiteindelijk wel tevreden over het resultaat. Maar vind dat bij veel tattooshops echt een hele hoop te verbeteren valt met betrekking tot het omgaan met mensen. Het lijkt soms wel alsof artiesten alleen het geld belangrijk vinden, in plaats van een mooi eindresultaat.
Joolien schreef:Drunksheep schreef:Gelukkig voor Yasmine en mezelf zijn we uiteindelijk wel tevreden over het resultaat. Maar vind dat bij veel tattooshops echt een hele hoop te verbeteren valt met betrekking tot het omgaan met mensen. Het lijkt soms wel alsof artiesten alleen het geld belangrijk vinden, in plaats van een mooi eindresultaat.
Sommige zijn gewoon niet zulke geode zakenmensen, dat is jammer want dat doet onder aan de kwaliteit die ze kunnen hebben. Ze vergheten dat klantvriendelijkheid ook een belangrijk deel is.
BelleTessa schreef:Aanbetaling snap ik ook wel hoor en ik snap hun kant ook helemaal, ik vind het gewoon extra tijd kosten haha en dat vind ik ook logisch maar het kwam me niet zo goed uit.
DutchInk kan je zo binnen lopen, heeft iemand daar ervaring mee? Zie hele mooie stukken voorbij komen maar ook een aantal mindere..
Hij lijkt ook verbazend mooi te genezen.
Vond ik erg lief van d'r!
Die van mij heeft ook nog gebeld hoe het met me ging en of ik me al wat beter voelde. Geeft toch een veel fijner gevoel.
Ik ga denk ik eind september voor het volgende stukje van m'n sleeve. Wel een stuk kleiner dan wat ik tot nu toe heb laten zetten, maar ben er even enthousiast voor.
)
Vind die op mijn pols netjes maar niet fantastisch. Sfeer daar was wel leuk, maar heel erg afgesloten. Mocht niemand mee naar binnen om m'n handje even vast te houden en het was ook niet zo gezellig met de artist, dus dan ga ik me al snel vervelen
Ik heb echt heel erg zitten praten tegen Mandy toen, maar dat vind ze ook niet zo vervelend volgens mij. Ik ga toch wel praten hahaha
Als het na een tijdje pijn doet stop ik vanzelf wel en ga ik naar de muziek luisteren ofzo