zag ook deze laatst op fb voorbij komen. Ben helemaal verliefd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:Gelukkig voor Yasmine en mezelf zijn we uiteindelijk wel tevreden over het resultaat. Maar vind dat bij veel tattooshops echt een hele hoop te verbeteren valt met betrekking tot het omgaan met mensen. Het lijkt soms wel alsof artiesten alleen het geld belangrijk vinden, in plaats van een mooi eindresultaat.
Joolien schreef:Drunksheep schreef:Gelukkig voor Yasmine en mezelf zijn we uiteindelijk wel tevreden over het resultaat. Maar vind dat bij veel tattooshops echt een hele hoop te verbeteren valt met betrekking tot het omgaan met mensen. Het lijkt soms wel alsof artiesten alleen het geld belangrijk vinden, in plaats van een mooi eindresultaat.
Sommige zijn gewoon niet zulke geode zakenmensen, dat is jammer want dat doet onder aan de kwaliteit die ze kunnen hebben. Ze vergheten dat klantvriendelijkheid ook een belangrijk deel is.
BelleTessa schreef:Aanbetaling snap ik ook wel hoor en ik snap hun kant ook helemaal, ik vind het gewoon extra tijd kosten haha en dat vind ik ook logisch maar het kwam me niet zo goed uit.
DutchInk kan je zo binnen lopen, heeft iemand daar ervaring mee? Zie hele mooie stukken voorbij komen maar ook een aantal mindere..