[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 14:12

Heel nice,

zag ook deze laatst op fb voorbij komen. Ben helemaal verliefd!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 14:13

Drunksheep schreef:
Gelukkig voor Yasmine en mezelf zijn we uiteindelijk wel tevreden over het resultaat. Maar vind dat bij veel tattooshops echt een hele hoop te verbeteren valt met betrekking tot het omgaan met mensen. Het lijkt soms wel alsof artiesten alleen het geld belangrijk vinden, in plaats van een mooi eindresultaat.

Sommige zijn gewoon niet zulke geode zakenmensen, dat is jammer want dat doet onder aan de kwaliteit die ze kunnen hebben. Ze vergheten dat klantvriendelijkheid ook een belangrijk deel is.
Erg mooi Lin!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:08

Joolien schreef:
Drunksheep schreef:
Gelukkig voor Yasmine en mezelf zijn we uiteindelijk wel tevreden over het resultaat. Maar vind dat bij veel tattooshops echt een hele hoop te verbeteren valt met betrekking tot het omgaan met mensen. Het lijkt soms wel alsof artiesten alleen het geld belangrijk vinden, in plaats van een mooi eindresultaat.

Sommige zijn gewoon niet zulke geode zakenmensen, dat is jammer want dat doet onder aan de kwaliteit die ze kunnen hebben. Ze vergheten dat klantvriendelijkheid ook een belangrijk deel is.

Klopt, zo'n mensen zouden dan net moeten investeren in een goede en vooral klantvriendelijke office manager die het doorgeefluik is tussen klant en artist, maar die ook wat vriendelijker is :=

desi92

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 18:19

Iemand hier ervaring met tatto henny uit ulft? Hij staat wel in de OP maar ben benieuwd naar ervaringen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 18:21

BelleTessa schreef:
Aanbetaling snap ik ook wel hoor en ik snap hun kant ook helemaal, ik vind het gewoon extra tijd kosten haha en dat vind ik ook logisch maar het kwam me niet zo goed uit.

DutchInk kan je zo binnen lopen, heeft iemand daar ervaring mee? Zie hele mooie stukken voorbij komen maar ook een aantal mindere..

Dutch Ink zit anderhalve km bij me vandaan, ik kom er voor mijn piercings en dat is toppie.

Qua tattoos zeg ik: let heel goed op. Het is een leuke tent, aardige mensen maar het is allemaal een beetje fabrieksmatig. Binnenlopen & gelijk laten zetten (diezelfde dag) gaat ook lang niet altijd op, zeker niet op drukke momenten zoals bvb weekend. Dan kun je beter een afspraak maken.
Er werken heel wat tattoeerders en je komt bij iemand in de stoel die vrij is. Wil je een tekstje of iets standaards dan kan dat okee zijn, zoek je een specifieke stijl dan zou ik verder kijken. Verschil in kwaliteit per artist is behoorlijk groot en misschien vind je het wel zo fijn om een beetje inspraak te hebben in wie je tattoo zet?

Update: jeeh, mn ontstoken tattoo is ein-de-lijk korstvrij. Moet hier en daar nog een beetje bijtrekken maar de ontsteking is eruit :j Hij lijkt ook verbazend mooi te genezen.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 19:47

Gelukkig Mars! Dat moet een opluchting zijn :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 22:13

Ja absoluut!
Morgen zal ik bij daglicht even een foto maken. Mandy mailde ook nog om te vragen hoe het nu ging, vond ik ook erg lief.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 08:59

Heeft ze bij mij ook gedaan inderdaad nadat ik toen bijna out ging na m'n sternum :) Vond ik erg lief van d'r!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 09:22

Oh wat fijn Mars. tattoo ziet er ook nog ok uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:29

Fijn he, als artists dat even doen :j Die van mij heeft ook nog gebeld hoe het met me ging en of ik me al wat beter voelde. Geeft toch een veel fijner gevoel.

Het kriebelt weer jongens :') Ik ga denk ik eind september voor het volgende stukje van m'n sleeve. Wel een stuk kleiner dan wat ik tot nu toe heb laten zetten, maar ben er even enthousiast voor.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:58

Wat zijnje ideeën voor je sleeve Emma?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 11:02

Eigenlijk nog niet zo bijster veel. Ik wil nu eerst het zinnetje 'and the world spins madly on.' (inclusief punt) om mijn pols heen laten zetten, net onder mijn olifant. Vind het mooi omdat het dan in een rondje staat en de punt omdat het een afbreking is in een zin die eigenlijk oneindig gezegd zou kunnen worden (als je snapt wat ik bedoel :+ )

Daarna wil ik een mini portretje van mijn kat laten zetten, heel minimalistisch. Een beetje in de stijl van het bovenste plaatje van deze link. Die komt sowieso op mijn pols, aan de binnenkant. Twijfel of ik daarbij 'boys whatever, cats forever' laat zetten of dat ik die nog even laat rusten en hem verder in mijn sleeve laat verwerken als die wat drukker is.

Voor de rest van m'n sleeve heb ik nog niet heel erg veel ideeën. De artist die mijn rozen en Henk gezet heeft mag mijn hele sleeve doen, is ook al met hem afgesproken, hooguit op wat kleine dingen na. We gaan binnenkort weer even om tafel om te kijken wat er verder nog mooi bij zou zijn. Ik weet in ieder geval wel dat ik op mijn bovenarm/schouder nog een groot iets wil, en dat ik de rest wil opvullen met kleinere dingetjes. De boel krijgt ook geen achtergrond, het wordt echt 'losse' tattoos. Vind dat veel meer bij mij passen :)

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:06

Hallo dames. Zie weer mooie tattoos langskomen. Ik vraag het nogmaals wie weet een goede tatoerder kwa teksten?
Vriendin en haar vriend hebben die van hen bij theo en roos in veenendaal laten zetten is iemand wat bekender bij hen?
Waar de tatoerder zit maakt mij op zich niet zoveel uit. Zoek wel een pietje precies aangezien ik dat zelf ook ben :')

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:18

Mark Boetzkes in Geldrop bij Tattoo Joey! Heeft ook FB!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:19

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 15:21

Ohhh wat staan daar mooie dingen tussen zeg!!!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 15:40

Was jij nou ook al daar geweest Emma?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 15:43

Die katten! Zo leuk, ik zou ook graag een omtrek van een kat willen laten zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 15:50

Jep, mijn gender equality teken is bij The Ink Society gedaan :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:00

Ah okee! Ja ik ben er al eens langsgelopen inderdaad maar heb voorlopig even geen centjes :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:03

Er zitten wel goede artists :j Vind die op mijn pols netjes maar niet fantastisch. Sfeer daar was wel leuk, maar heel erg afgesloten. Mocht niemand mee naar binnen om m'n handje even vast te houden en het was ook niet zo gezellig met de artist, dus dan ga ik me al snel vervelen

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:04

Oh ja :+ Ik heb echt heel erg zitten praten tegen Mandy toen, maar dat vind ze ook niet zo vervelend volgens mij. Ik ga toch wel praten hahaha :P Als het na een tijdje pijn doet stop ik vanzelf wel en ga ik naar de muziek luisteren ofzo :P

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:17

Hoi dames! Even een vraagje, iemand al op deze plek een tattoo laten zetten?(heup,buik)
Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:23

Ik heb wel aan de bovenkant van m'n buik een tattoo staan (sternum).

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:33

Mijn tattoo loopt bijna door tot m'n heup, handtekening eindigt daar.