Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:32

OMG, 3 minuten planks en 100 burpees en 100 push-ups? Ze mogen het nog zo leuk voorstellen, ik trap er niet in :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:46

100 burpees, yeah right. Niet voor deze super woman. :')

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:52

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 22:54

100 bicycle crunches, die mensen zijn hartstikke getikt :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 23:58

Omg.....en 100 euro omdat je naar de eerste hulp moet _O-

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 08:31

Jahoeee ik klets ook graag mee! Over thuisfitnessen en gezond leven/eten.

Ik zit op dit moment op dag 4 level 3 van de 30 day shred, moet zeggen dat ik level 3 veel fijner vind dan 2. Ik heb ook nog de ripped en de killer buns & thighs liggen om te doen, en ook de insanity wokout van Shaun.

Ik hoef niet persé af te vallen maar de boel mag gewoon wel wat strakker en het eten etc. wat gezonder.

Ik woon op dit moment een jaar in Afrika wat m'n eetgewoontes wel wat anders maakt. Maar superlekkere groenten hier, dat scheelt, Vooral de avocado's. :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:22

Doubtless schreef:
[ Afbeelding ]
Workout in een leuk jasje :))

LOL :)) :))

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:33

Bhriseis schreef:
Luigi: je zal er van versteld staan als je steeds je best doet hoe snel het opdrukken beter gaat! Ik heb het ook nooit gekund, ging zo'n beetje dood tijdens level 1 van de shred, maar nu gaat het al stukken beter. Viel me vooral op in Level 3. Het blijft natuurlijk wel zwaar en moeilijk, maar het begint er tenminste op te lijken :')

Ja dat gaat echt snel. In level 1 kon ik het echt nog net en nu in 3 lukken de walking push-ups al aardig!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:43

Wow ik weet niet wat er gebeurde net, maar ik was bezig met level 2 en kreeg ineens zo'n enorme kick! Terwijl ik het normaal zwaar krijg aan t begin van de 3e cycle heb ik me er nu compleet op gestort en ging het opeens als een speer! Heb zelfs alle plank jacks volgehouden :D Lijkt wel of mijn lijf ineens door had wat de bedoeling was :P
Dag 16 met succes volbracht dus :j

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:48

Klinkt goed! Vandaag voor mij een na laatste dag van Ripped level 2, ben wel toe aan level 3 onderhand :+ Morgen heb ik een fotomeeting waarbij we ook nog gezellig gaan high-tea-en dus dat moet er weer een beetje gecompenseerd natuurlijk :D

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:51

Goed hoor Mars!

Oke zometeen dag 1 level 2 doen!

ik doe het helaas maar 5x per week, dit omdat ik hypermobiel ben, en snel gewrichten overbelast:(.

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:56

Gister voor de 5e keer level 3 gedaan. Ik vind er geen r**t meer aan, eerlijk gezegd :o Ik vind dat er in level 3 veel te veel aandacht is voor streight en te weinig voor cardio, terwijl dat in level 1 & 2 m.i. juist mooi verdeeld was. Ik krijg hier ook echt een stijve nek van en ik vraag me af hoeveel zin het heeft. Ik heb er inmiddels wel 30 dagen opzitten en voel me energieker en sterkter, maar ik ben niks kwijt -O- Oh, behalve een cupmaat! En ik ben een kilo aangekomen. Dat zal dan wel aan spieren zijn, maar toch.

Ik maak level 3 nog even af om hopelijk nog sterker te worden en meer conditie te krijgen, en dan begin ik aan Insanity.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:00

Jackyy: juist goed dat je 5x per week doet om je lijf te sparen. Je hebt tenslotte maar één lichaam en daar moet je zuinig op zijn. Ik neem ook een rustdag in de week (denk dat het deze week de zaterdag wordt) terwijl dat eigenlijk niet hoeft bij het shredden. Maar ben ook bang mn polsen te overbelasten en ik voel me er goed bij om het zo te doen :)
De dag dat ik niet shred doe ik meestal wel iets anders zoals fietsen/hardlopen of zwemmen.

Jose22: balen dat je niet heel tevreden bent tot nog toe. Ik vermoed ook dat je in spierweefsel bent aangekomen.
Zie je voor jezelf wel verschil aan je lijf? Ik ben voor mn gevoel ook nog niet echt afgevallen ofzo, maar zie wel dat bepaalde lijnen in mn lijf strakker worden en ook aan mn broeken merk ik al wat verandering.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:00

Een dunner lijf is made in the kitchen :) Krachttraining geeft op de lange duur een beter effect dan cardio.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:03

Na lang twijfelen heb ik besloten dat ik toch de insanity ga bestellen. Iets meer uitdaging. Vinden jullie het erg als ik mee ga praten om toch gemotiveerd te blijven? :D (insanitytopic loopt niet zo heel hard)

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:13

Marit schreef:
Klinkt goed! Vandaag voor mij een na laatste dag van Ripped level 2, ben wel toe aan level 3 onderhand :+ Morgen heb ik een fotomeeting waarbij we ook nog gezellig gaan high-tea-en dus dat moet er weer een beetje gecompenseerd natuurlijk :D

Level 3 is superleuk maar ontzettend zwaar voor je benen := De strength in het eerste circuit is echt megazwaar!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:15

tuurlijk winged!

mars wat goed!

jose, he dat is wel balen :(:) wel afmaken hoor! heb je je eetpatroon ook aangepast of niet? misschien dat het daar aan ligt? ga je nog verder met ripped?

ik was begonnen met 6w6p maar heb drie dagen niets meer gedaan... vanavond weer verder!
ben daarnaast ook nog aan het trainen voor de 10km ladies run op 19 mei, dat is mijn excuus :o

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:20

Ik meld me ook even...mijn vriend en ik zijn samen begonnen aan de 30 day shred, we zitten vandaag op dag 6. Je voelt het allemaal wel, maar ik vind het nog goed te doen, gewoon een lekkere intensieve workout! Alleen bij de squats heb ik moeite met mijn linkerarm, ooit veel problemen gehad aan die kant van mijn nek en soms moet ik m'n gewichtje van links toch eventjes wegleggen. We wilden foto's maken, maar dat zijn we vergeten :P Dat motiveert wel om voor en na foto's te zien!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:29

Neem toch maar eentje Zinn, 24 dagen zijn vast ook de moeite op foto's! En als je nadien verdertraint heb je nog meer om te vergelijken :)

Mars: Jij gaat lekker vandaag :D

Marit: Oeh klinkt gezellig!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:29

+:)+ Goed bezig Mars!!

Wij gaan zo een hike tocht maken & dan ga ik vanavond naar de sportschool *\o/*

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:37

Net dag 1 level 2 achter de rugg!!
Flink zweten in vergelijking met level 1:)
Maar wel eerlijk een voldaan gevoel

Mars: Ja, is ook zo!, gewoon kijken in hoeverre je lichaam het aankan toch! Hheb geen zin in blijvende problemen haha.

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 12:07

Ik heb al een week niets gedaan, maar ga het wel weer oppakken, was bezig met ripped level 2 maar ik weet niet of ik daarmee door wil gaan, ik wil zo zo zo graag mn hammies en mn navel blubbertje kwijt...

Wat adviseren jullie?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 12:21

Tja, dat gaat niet vanzelf weg Kel... Doorzetten dus! :)

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 13:12

Gisteravond de Shred Level 1 voor het eerst gedaan. Viel me op zich nog wel mee. Het was wel zwaar en kon de gewichtjes niet volhouden en de cardio oefeningen ook niet, maar dat was wel volgens mij verwachtingen. Ik heb een hele slechte conditie en dat is niet ineens beter als ik zo'n filmpje aanzet :P Dus misschien iets langer dan 10 dagen level 1 blijven doen...

Vanochtend de 'beach babe' workout gedaan en pff, die viel me wel tegen zeg! Had wel verwacht dat mijn buikspieren iets beter in conditie zouden zijn, maar helaas.

Mijn vriend heeft net ook foto's genomen voor vergelijkingsmateriaal. Dus ik hoop echt dat ik dit vol blijf houden en als het straks eenmaal in mijn systeem zit en ik een mooi figuur heb, dat dat figuur ook blijft.

Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik me niet echt op het eten ga richten. Eten is bij mij namelijk niet echt het probleem, maar vooral het niet bewegen. Daar komt nog bij dat ik door mijn medicijnen veel moet drinken (dus dat is sowieso al gezond) maar dat ik ook constant honger heb. Probeer het vaak aan te vechten met tussendoortjes als bananen en ander fruit, maar zie het gewoon echt niet zitten om ook nog te letten op wat ik buiten die hongerbuien nog eet. Ik weet dat het beter zou zijn om er wel op te letten, maar dit is dan toch een persoonlijke keuze :)

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:29

KarinvdM schreef:
Tja, dat gaat niet vanzelf weg Kel... Doorzetten dus! :)

Niet :? Vind ik nou flauw :P
Had trouwens zn redenen dat ik niet getraind heb hoor, niet omdat het niet voldoet, want ben echt al veel kwijt :j

Dus we gaan weer volop knallen, toch nog ff ripped afmaken en daarna misschien toch 6w6p