Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:Luigi: je zal er van versteld staan als je steeds je best doet hoe snel het opdrukken beter gaat! Ik heb het ook nooit gekund, ging zo'n beetje dood tijdens level 1 van de shred, maar nu gaat het al stukken beter. Viel me vooral op in Level 3. Het blijft natuurlijk wel zwaar en moeilijk, maar het begint er tenminste op te lijken
Lijkt wel of mijn lijf ineens door had wat de bedoeling was 
Ik vind dat er in level 3 veel te veel aandacht is voor streight en te weinig voor cardio, terwijl dat in level 1 & 2 m.i. juist mooi verdeeld was. Ik krijg hier ook echt een stijve nek van en ik vraag me af hoeveel zin het heeft. Ik heb er inmiddels wel 30 dagen opzitten en voel me energieker en sterkter, maar ik ben niks kwijt
Oh, behalve een cupmaat! En ik ben een kilo aangekomen. Dat zal dan wel aan spieren zijn, maar toch.
Marit schreef:Klinkt goed! Vandaag voor mij een na laatste dag van Ripped level 2, ben wel toe aan level 3 onderhandMorgen heb ik een fotomeeting waarbij we ook nog gezellig gaan high-tea-en dus dat moet er weer een beetje gecompenseerd natuurlijk
De strength in het eerste circuit is echt megazwaar! 
wel afmaken hoor! heb je je eetpatroon ook aangepast of niet? misschien dat het daar aan ligt? ga je nog verder met ripped?
Dat motiveert wel om voor en na foto's te zien! 
Dus misschien iets langer dan 10 dagen level 1 blijven doen...