Jammer Purny, maar misschien lukt het je in ieder geval voor maandag weer goede of betere dagen te hebben

Wauw MuSLi, 22 kilometer door weer en wind, knap! Daar mag je zeker trots op zijn.
Hoppa Yenni

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:De weegschaal was bij thuiskomst ondanks alle beweging niet zo blij met me.
Wel een heel toffe vakantie gehad.
[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!
Binnenkort maar weer strak in het gareel.
Hhilde schreef:Mandy92, weet je waarom het komt of is het ‘gewoon’ een plateau waar je even door moet?
Hhilde schreef:Ah dat is wel heel erg balen! Is er qua ondersteuning niet iets te doen met supplementen of via de huisarts oid?
Hhilde schreef:We zijn wisselend bezig
Mandy92, weet je waarom het komt of is het ‘gewoon’ een plateau waar je even door moet?
Heel herkenbaar RooschHet leven is oneerlijk, hahaha.
Aight, er is wel een en ander aan airfryer spul waar je best gezond kan kiezen? Er is in de airfryer zoveel meer mogelijk dan patat/snacks/etc.
purny schreef:Hier ook hoor, niet los kunnen gaan. Ja wel los gaan maar aankomen.
Ik ben de zoektocht gestart naar een nieuwe sportschool. Ik vind kickbocksen toch niet zo leuk als ik in eerste instantie dacht. Dus abbonement mondeling opgezegd, schriftelijk doe ik volgende week wel.
Bokszaktraining lijkt me veel leuker, ongegeneerd los gaan op een zak en niet de klappen terug opvangen![]()
Ik heb nu een sportschool gevonden waar ze ook obesitas lessen hebben.