Muurp schreef:SimoneeM schreef:Ah, manege valt onder recreatie zeggen ze. Dus dat mag nog. Het is geen contactsport.
Bron?
Oh sorry, dat zegt de manege zelf. Weet dus ook nog niet wat ik er van moet vinden en of het klopt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:purny schreef:Eigenlijk mis ik 1 persoon op dit moment. En dat is onze koning. Nederland is in crisis en van WA horen we niks... Beetje jammer
Vind ik ook.
Hij had die poppenkast in Indonesie gewoon af moeten breken toen duidelijk was dat het hier zo uit de hand ging lopen.
elnienjo schreef:purny schreef:Eigenlijk mis ik 1 persoon op dit moment. En dat is onze koning. Nederland is in crisis en van WA horen we niks... Beetje jammer
Vind ik ook.
Hij had die poppenkast in Indonesie gewoon af moeten breken toen duidelijk was dat het hier zo uit de hand ging lopen.
dakplaat schreef:Oscar schreef:
Tuurlijk wel. Het gaat alleen wel stinken
Denk dat Suzanne bedoelt dat er dan nog meer druk op de supermarkten komt omdat zij als enige nog open zijn?
Oh natuurlijk! Ja dat klinkt logischer dan afhaal hamsteren
lenaa_tje schreef:elnienjo schreef:
Vind ik ook.
Want de rol van de koning is zo belangrijk in ons land dat hij alles beslist?
Nee we hebben hier genoeg aan de rest van de regering.
naomiiiii schreef:Ik moet morgenvroeg écht boodschappen doen. Doe 1x per week verse boodschappen en verder heb ik hello fresh. Maar moet ik nu mn wekker gaan zetten zodat ik er gelijk sta om 8 uur? Of kan het ook wel om 11. Ik heb geen idee of het hamsteren al is gestopt? En of er uberhaupt yoghurt enzo word gehamsterd?
StonedRomy schreef:Ik ben benieuwd met welke financiële middelen de overheid gaat komen om de ondernemers te helpen.
De Mexicaanse griep was niet zoveel ophef over en daar zijn behoorlijk wat jonge mensen aan overleden. Scholen bleven toen gewoon open, terwijl hier de kwetsbare groepen zaten destijds.
Wendy_Komen schreef:Morgen aan het werk....(Doktersassistente bij grote huisartsenpraktijk)
Worden HEEL VEEL afspraken af bellen
xChanelx schreef:Wendy_Komen schreef:Morgen aan het werk....(Doktersassistente bij grote huisartsenpraktijk)
Ja? Alleen nog noodzakelijke afspraken?
Ik twijfel ook. Heb morgen een afspraak gemaakt bij de HA voor iets wat ook prima over een maand zou kunnen. Kan ik dat dan beter afzeggen? Anders bel ik morgenochtend even.
juval schreef:StonedRomy schreef:Ik ben benieuwd met welke financiële middelen de overheid gaat komen om de ondernemers te helpen.
De Mexicaanse griep was niet zoveel ophef over en daar zijn behoorlijk wat jonge mensen aan overleden. Scholen bleven toen gewoon open, terwijl hier de kwetsbare groepen zaten destijds.
vanmorgen bij WNL zeiden ze dat er 90 miljard beschikbaar zou zijn indien nodig.
xChanelx schreef:Wendy_Komen schreef:Morgen aan het werk....(Doktersassistente bij grote huisartsenpraktijk)
Ja? Alleen nog noodzakelijke afspraken?
Ik twijfel ook. Heb morgen een afspraak gemaakt bij de HA voor iets wat ook prima over een maand zou kunnen. Kan ik dat dan beter afzeggen? Anders bel ik morgenochtend even.
StonedRomy schreef:juval schreef:StonedRomy schreef:Ik ben benieuwd met welke financiële middelen de overheid gaat komen om de ondernemers te helpen.
vanmorgen bij WNL zeiden ze dat er 90 miljard beschikbaar zou zijn indien nodig.
In België krijgt iedere ondernemer 4000 euro en na 21 dagen krijg je 160 per dag. Wij gaan nu waarschijnlijk open morgen of we gaan bezorgen. Nog even afwachten wat de plannen zijn en wat wel/niet mag. Wel gaan we dan maar 1 persoon per keer in de zaak toelaten waarschijnlijk.