[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 19:23

Ah dankje Shiz :D mijn lokje is ook te kort geknipt, moest meteen aan jou denken haha!

Wat vinden jullie van Bourjois? Ik heb gisteren de radiance reveal concealer gehaald maar nog niet gebruikt.. Ik vind de foundations en blush van dat merk zo prettig. Ben ook heel benieuwd naar de concealer, nog steeds op zoek naar een goed dekkende waar ik niet extreme rimpels van krijg onder mijn ogen :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 19:43

Ik ben ook geen voorstander van overstappen, gelukkig merk ik altijd snel of mijn huid het wat vindt of niet.

Donderdag avond om 19.00 besteld, maandag binnen :+

Afbeelding

1 ligt er nog bij de douane en de andere nog bij CP..

Ik ben echt zo dol op die lippiestix dat ik vrijwel nooit meer omkijk naar mn liquids.. binnenkort maar ff stash opruimen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 19:45

Ik gebruik hem als dagcreme én primer :j had hem gekocht toen ik mijn dagcreme vergeten was in Turkije, en daarna erbij blijven plakken omdat ik hem zo fijn vind :j gelukkig is hij hier ook te krijgen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 20:17

Ikwashier schreef:
Nice! Ik heb de foundation kwast maar sinds ik een fake beauty blender heb van AliExpress gebruik ik hem niet meer eigenlijk :+

Iemand nog goede drugstore primer voor op het gezicht? Evt. ook tegen roodheid, maar vooral om foundation egaler te laten lijken en niet dat het zo heerlijk in al je rimpels en oneffenheden logeert.

Heb nog twee (bijna) volle foundations. Max Factor Miracle Match in 50 - neutral en een L'oréal Paris true match in Rose Ivory. Iemand nog belang bij? Hema CC cream lichtse kleur (roze ondertoon) ook nog een paar dotjes, die mag er wel gratis bij :')

Catrice vind ik superfijn, de witte flacon. Je hebt ook een groene en een rood/roze. En anders van NYX!

Eight, neeee. Zo verdrietig kan ik erom worden!!

_Friemel schreef:
Ik ben ook geen voorstander van overstappen, gelukkig merk ik altijd snel of mijn huid het wat vindt of niet.

Donderdag avond om 19.00 besteld, maandag binnen :+

Je klinkt wel als de bol.com reclame. :D _O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 10:42

Afbeelding

Afbeelding

Ben er heel blij mee alleen vielen een aantal wel echt weer anders uit dan de swatches. Lumiere is echt precies cami en daar ben ik zo blij mee want dat is mijn favoriet maar ik kan niet tegen de matte x lippiestix dus cami kan de deur uit :')

Let's play heeft glitters en is zoooooo gaaf ik ga zo ff m'n macro lensje erbij zoeken om te kijken of ik het erop krijg.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 11:09

Wauw prachtige swatches!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 11:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 11:19

Haha dat gevoel krijg ik ook altijd :P

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 11:50

Mooie aankopen Friem! Ik wil ook, maar mijn eerste evaring met CP was niet zo'n succes, aangezien ik douane kosten had, maar ben wel ontzettend tevreden over mijn CP aankopen, behalve de Highlighter die meer een bronze tint had...

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 12:00

Wauw die zijn gaaf Friem !!!! Is colourpop ook te bestellen zonder creditcard ?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 13:53

Freedom is best een prima merk heb er highlighter en contour kit van echter is lipstick in zo'n palette echt mega poedersuiker. Althans dat is wat ik er van vind met een kwastje ben je echt zó een kwartier bezig om het aan te brengen en er komt nooit genoeg mee :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 13:55

Zo grappig hoe alles bij jou uitvalt Friem! Lumière is bij mij zoveel paarser. :))

Vandaag look gedaan. Combinatie van Modern Renaissance palette, NYX Whimsical, een kleurtje uit de Morphe palette en UD Moondust en op m'n lippen een combi van Cami en Times Square, beide van Colourpop.

Afbeelding

Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 13:57

Wij gebruiken zo'n lipstick palette voor de theater make-up ik vind het wel prettig werken (maar dan moet het ook niet altijd super heftig, bijv. bij mannen die een eigen lipkleur hebben die erg weg valt. Op het toneel lijkt het dan gewoon hun natuurlijke kleur en zie je niet dat ze wat op hebben). Voordeel vind ik dat je het makkelijk kan mengen voor de juiste tint bij iemands lip/huidskleur.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 14:05

Vind lipstick paletten nooit handig, vooral als je nog eens wil bijwerken, moet je het hele palette meeslepen, plus kwast....nee gewoon een lipstick is veel handiger.

Fen: voor op toneel kan ik het wel begrijpen in jouw voorbeeld inderdaad.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 14:08

Shizzel schreef:
Zo grappig hoe alles bij jou uitvalt Friem! Lumière is bij mij zoveel paarser. :))

Vandaag look gedaan. Combinatie van Modern Renaissance palette, NYX Whimsical, een kleurtje uit de Morphe palette en UD Moondust en op m'n lippen een combi van Cami en Times Square, beide van Colourpop.

[ [url=m/Wk6E60.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/27QaEb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je haar is flawless!! Mooie look weer. Vind je lippen leuk gedaan met dat kleur verschil

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 14:40

Dames, welke foundation vinden jullie nou fijn die ook nog een beetje betaalbaar is?
Ik ben op zoek naar een foundation die goed dekt (acne) maar niet te maskerig overkomt.
Daarnaast vind ik het heeeel lastig om de juiste kleur te bepalen merk ik...

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 14:47

keeyzie schreef:
Dames, welke foundation vinden jullie nou fijn die ook nog een beetje betaalbaar is?
Ik ben op zoek naar een foundation die goed dekt (acne) maar niet te maskerig overkomt.

Ik zou je toch wel aanraden om een foundation aan te laten meten in bv een douglas of bij een mac store, dan heb je alleen wel een hogere prijsklasse dan gewoon bij de kruidvat oid.
Acne is altijd lastig te verbergen omdat je het reliëf altijd blijft zien natuurlijk, als ik jou was zou ik toch vooral kijken naar mogelijkheden om je acne te verminderen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:04

_Friemel schreef:
Ben er heel blij mee alleen vielen een aantal wel echt weer anders uit dan de swatches. Lumiere is echt precies cami en daar ben ik zo blij mee want dat is mijn favoriet maar ik kan niet tegen de matte x lippiestix dus cami kan de deur uit :')

Let's play heeft glitters en is zoooooo gaaf ik ga zo ff m'n macro lensje erbij zoeken om te kijken of ik het erop krijg.

Dan ben ik blij dat ik niet Lumiere en Cami heb besteld als ze hetzelfde zijn :D Wel mooi hoor, maar dubbel vind ik zonde.
Let's Play vind ik super gaaf!!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:12

Mondy schreef:
Wauw die zijn gaaf Friem !!!! Is colourpop ook te bestellen zonder creditcard ?

Ja ik besteld altijd met PayPal gewoon :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:34

Ziet er weer mooi uit Shizzle. Al vind ik de kleur op je lippen denk ik iets te nude ofzo. Wenie. Donkere kleuren staan je mooier vind ik.
Foundation met acne lijkt Me ook lastig. Ik ben tevreden met L'Oréal true match maar of die je gaat helpen met acne weg werken weet ik niet.

Ik heb eindelijk ook een colourpop, love bug. Overgenomen van Mondy :D
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 17:18

Djilna schreef:
_Friemel schreef:

Dan ben ik blij dat ik niet Lumiere en Cami heb besteld als ze hetzelfde zijn :D Wel mooi hoor, maar dubbel vind ik zonde.
Let's Play vind ik super gaaf!!

Er zit wel iets verschil in maar echt heel nihil. Op mijn lippen zie je het niet echt terug.

Afbeelding
Boven lumiere onder cami :j

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 17:25

Joolien kleur staat super gaaf !!! Maar overgenomen van mij snap ik niet :D

Ik kijk hier niet op z'n best hahaha maar eindelijk een rode ooglook kunnen maken dankzij Electric <3

Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 17:32

Oja Friem, toch best verschillend zo! En beide idd mooie kleuren. Maar goed, ik mag nu echt niks meer bestellen bij CP dus wie weet ooit :')

We zitten nog lekker in de terra kleuren zie ik al wel hier :D

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 19:03

keeyzie schreef:

Ik pak altijd mijn catrice foundation heb zelfs duurder staan van pupa,clinique en clarins maar vind de catrice nude illousion echt de fijnste! Dekt goed en kleurt perfect bij mijn huid.
Heb ook snel een vette huid en bij deze veel minder snel voor mijn gevoel

Mondy mooie ooglook!

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 19:18

Keeyzie, helaas geen ervaring. Zelf ook nog steeds geen fijne foundation gebonden, gebruik nu gewoon een bb cream van nivea.

Mooi mondy!

Eindelijk vandaag m'n bestelling bij de boozyshop binnen gekregen, ben er zo blij mee, ga morgen denk ik mar meteen een fullface maken :)

Kwastenset van boozyshop, deze set:
Afbeelding

Edit: Dit weekend ook de sint en dan krijg ik waarschijnlijk de milani luminoso Blush, kan echt niet wachten zit de hele dag foto's te kijken ervan. Wil hem al heel lang!