Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 13:09

Brede heupen en benen heb ik ook last van, allemaal vet :+ Maar het wil daar niet zo verdwijnen.
Het gaat nu bij mn buik superhard, waar ik dan ook wel weer blij mee ben, want dat was altijd de plek waar het niet wilde verdwijnen. Alleen nu moet de rest ook mee :D

Spannend Janine!!

Janine1990

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 13:12

Wat goed Laura! Dat het bij je buik zo hard gaat! En je was al zover!!

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 13:36

Goed bezig hoor iedereen :D

Zag iets voorbij komen met een weegschaal die 2 kg zwaarder aangaf. Weet even niet wie. Dat is wel balen.. maar als er maar iets vanaf gaat toch? Soms is het verschil ook zo groot wanneer je op andere ondergrond meet, maar ik weet niet of dag het geval was. Vloerbedekking of stenen geeft mega verschil.

En spannend Janine, hopelijk pakt het goed uit!

Ben ook 'gezegend' met brede heupen. Sowieso, ook als er geen vet op zit ook :') Zal is een foto maken binnenkort.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 13:40

Ik was vroeger plat, door heel veel en vooral zware krachttraining heb ik eindelijk een bil.. haha. En grote wel gespierde benen heb overduidelijk die twee ''druppels'' bulten, hoe je t noemen wilt ~~}>
Ik hou ervan, loop veel in sportleggings voor me werk haha. Maar broeken passen, tja haha lastig idd }:)

Wat goed Lauara! Geduld is een schone zaak haha! :))

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:08

Ik kwam net dit plaatje tegen :D
Een reminder voor komend weekend!

Afbeelding

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:09

:Y) :Y)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:15

Hahaha _O-

Ah wat goed Laura! Ik hoop dat mijn lichaam die insteek ook eens gaat nemen hahaha. En graag ook wat van mn boobs af, daar wil ook altijd maar weinig vanaf gaan :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:17

Wat goed Laura!

Mijn vet zit ook op m'n heupen en bovenbenen maar vind dat niet per se iets negatiefs, ik ben op zich heel tevreden met mijn bouw :j
Haha Nadine dat is bij mij helaas nooit een probleem, ik hou echt niks over op het moment :+

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:21

Ik wilde net zeggen, geef mij maar een deel boob hoor. :Y) Dat is het eerste wat bij slinkt. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:22

Ik heb vooral een échte zwemband en hele flinke bovenbenen. Dat was eerder (toen de zwemband er nog niet was) best mooi maar nu groeien mijn billen niet meer echt op een mooie manier mee en daardoor ziet het er niet zo fraai meer uit. Heb vrij grote borsten maar ze slinken ook wel snel als ik afval. Daaronder ben ik vrij dunnetjes voor mijn gewicht, terwijl ik op mijn bovenarmen weer flink wat vet heb. Geen touw aan vast te knopen :Y)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:23

Die boobs moeten ze vanaf blijven hoor }:)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:23

Als het toch eens zou kunnen :') Toen ik vorig jaar echt op een low zat en 63,5 woog (bij 1.78 dus) had ik nogsteeds 75E... :') En het erge is dat dat ook weer als eerste aankomt.. toen ik een paar weken terug weer 71 woog zaten mn BH's (75F) ook echt niet meer chill. Gaat nu gelukkig weer de goede kant op maar oh wat zou ik graag een D'tje oid hebben :+

Haha dan zijn we zwembandmatties Em :')

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:24

Ik heb 2 jaar terug borstverkleining gehad. Nu geen last van dat ze afvallen.. wel als ik meer eet krijg ik dikkere boobs :Y)
Ach ik ben blij met me kaatje 75D/E haha

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:25

Op m'n huidige gewicht hou ik nog net een kleine B over helaas :+ Ben op het moment ook wel echt behoorlijk droog dus zo gek is het niet, en vind altijd ook wel dat je er slanker uit ziet met een kleinere cup haha, dus ik zal maar niet teveel klagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:28

Ik ben niet eens zo veel afgevallen maar ben van een kleine E naar een normale D gegaan. Wist het wel, mijn borsten zijn pas echt groot geworden in het laatste jaar ofzo, dus echt veel vet. En ben ook nog eens gestopt met de pil :=

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:33

Oh ja ook nog een goeie... Als ik met de pil stop, blijft er vast helemaal niks meer over haha. Het viel me van de week op op deze foto:

Afbeelding

Voordeel is wel dat ik nu in zulk soort sportbh's m'n cardio kan doen, zelfs hardlopen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:35

Is niet bij iedereen hoor Yanou, dat borsten verdwijnen. Die van mij zijn echt enorm veel gegroeid toen ik begon met de pil dus was ook niet zo gek dat ze weer zouden leeglopen als ik ermee stopte. Ben verder wel heeeeeeel blij met m'n implanon dus die kleinere borsten neem ik dan echt voor lief :))

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:37

Ik ben van een flinke D terug naar mn oude maatje van voor mn zwangerschappen, C. Kleiner dan dit hoeft niet, dan past het niet meer bij me vind ik.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:39

Ik heb geen idee of ze destijds gegroeid zijn want ik ben echt al sinds m'n 14e aan de pil en switchen naar een andere pil heeft ook geen invloed gehad, dus kan goed kunnen dat het bij mij sowieso niet zoveel doet :P
Ben voorlopig sowieso niet van plan te stoppen!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:39

MarlindeRooz schreef:
;(

Ik heb gister zelf een (degelijke) weegschaal gekocht en daarop ben ik 2 kg zwaarder dan op die bij mijn ouders.

Ben 1.83 en weeg 79 kilo. Baal er echt van. :n

Knuffel!
Realiseer je dat dat niet betekend dat je ineens 2kg bent aangekomen. Als je op die weegschaal was begonnen had je ook 2kg meer gewogen en was je nog steeds net zoveel afgevallen he!
Je lichaamsbeeld hangt niet aan een cijfertje. Als je morgen je streefgewicht hebt bereikt en tevreden bent en dan op een weegschaal gaat staan en ineens 5kg zwaarder blijkt, wil je dan ineens 5kg minder wegen? Dat cijfer staat niet op je voorhoofd, jij bent het die emoties aan dat cijfer hangt. Niet doen!

En mijn eigen lijf snap ik echt niet. In de chaos sport ik minder, eet ongeorganiseerd.
En val ineens weer af :+

Past_Simple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:41

Hoop niet dat mijne kleiner worden... net nieuwe bh's gekocht. Dure grapjes! :+

Even inhakend op die 2kg + op nieuwe weegschaal. Ik had ook een nieuwe weegschaal gekocht, daar was ik ook 2kg zwaarder op... Wat hierboven ook wordt gezegd door secricible ga ik in mee! :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:42

secricible schreef:
MarlindeRooz schreef:
;(

Ik heb gister zelf een (degelijke) weegschaal gekocht en daarop ben ik 2 kg zwaarder dan op die bij mijn ouders.

Ben 1.83 en weeg 79 kilo. Baal er echt van. :n

Knuffel!
Realiseer je dat dat niet betekend dat je ineens 2kg bent aangekomen. Als je op die weegschaal was begonnen had je ook 2kg meer gewogen en was je nog steeds net zoveel afgevallen he!
Je lichaamsbeeld hangt niet aan een cijfertje. Als je morgen je streefgewicht hebt bereikt en tevreden bent en dan op een weegschaal gaat staan en ineens 5kg zwaarder blijkt, wil je dan ineens 5kg minder wegen? Dat cijfer staat niet op je voorhoofd, jij bent het die emoties aan dat cijfer hangt. Niet doen!

En mijn eigen lijf snap ik echt niet. In de chaos sport ik minder, eet ongeorganiseerd.
En val ineens weer af :+

Stressssss ;)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:55

Door stresshormonen kom je toch juist aan vaak?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:03

Eulogy schreef:
Door stresshormonen kom je toch juist aan vaak?

Ik wel in ieder geval :+

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:08

Misschien is het een soort van kromme/gemene marketing truc van weegschaalproducenten om alle nieuwe weegschalen standaard 2 kilo zwaarder te laten wegen. Misschien hebben ze stiekem een samenwerking met sportscholen ~~}>

Mijn boobs zijn voor mijn gevoel wel ietsjes kleiner geworden, maar gelukkig niet veel. Daarnaast heb ik dat aan de linkerkant dat mijn ribbenkast uitsteekt, dus daar zit altijd een grote bobbel. Dus ze mogen niet gaan slinken, anders denken mensen straks nog dat ik 3 boobies heb :')