Salade is inderdaad wel een hele fijne dan toch? Is makkelijk + is toch koud dus als iemand later is maakt het niet uit want het kan toch niet afkoelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lauraaa_ schreef:Bedankt allemaal!!!
Maaltijdsalade is inderdaad ook een goed idee! ik heb al voorgesteld om tortilla's te maken. Lust tenminste iedereen bij ons. Maaltijdsalade vinden mijn moeder en ik kei lekker, maar vader en broertje eten dat dus echt niet.
@Gribaldi: volgens mij was dit topic juist bedoeld voor de mensen die iets minder streng diëten en die hele zooi.
Ik Heb nu inderdaad af en toe smoezen en die week gaat het afvallen ook langzaam/niet. Ik heb geen dusdanig overgewicht dat ik moet afvallen, maar ik wil gewoon voor het mooie die laatste paar vetrolletjes voor de zomer kwijt zijn. De ene week gaat er wel wat vanaf, en de andere week niet. Ik vind dit prima.
_lauraaa_ schreef:Bedankt allemaal!!!
Maaltijdsalade is inderdaad ook een goed idee! ik heb al voorgesteld om tortilla's te maken. Lust tenminste iedereen bij ons. Maaltijdsalade vinden mijn moeder en ik kei lekker, maar vader en broertje eten dat dus echt niet.
@Gribaldi: volgens mij was dit topic juist bedoeld voor de mensen die iets minder streng diëten en die hele zooi.
Ik Heb nu inderdaad af en toe smoezen en die week gaat het afvallen ook langzaam/niet. Ik heb geen dusdanig overgewicht dat ik moet afvallen, maar ik wil gewoon voor het mooie die laatste paar vetrolletjes voor de zomer kwijt zijn. De ene week gaat er wel wat vanaf, en de andere week niet. Ik vind dit prima.
xNavatu schreef:Ik ga de teugels ook weer even oppakken van de week.. vorige week weer een hele week lopen vreten en weer een kilo aangekomenWat ook echt makkelijk een kilo vet zou kunnen zijn want heb echt belachelijk veel kcal gegeten :'D
L: kleine portie gele rijst, spekjes, sperziebonen en kip
T: 3 mandarijnen + 3 rijstwafelsA: 450gr skyr + questbar + een granaatappel
T: blikje tonijn, gekookt ei, halve komkommer en 4 wasa crackers
A: 2 stukken prei taart (bladerdeeg, prei, ei, spekblokjes, tomaat en mozerella)
Gisteren trouwens besloten dat we de nieuwjaarsduik gaan doen hahaha