Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Iemand van jullie ervaringen met Vaseline healthy hands stronger nails? De roze verpakking.
LadyMadonna schreef:Sanne, ja, dat hoort niet. Heb je tips op gekregen? Kan dat de tips te klein zijn, of dat er te veel/te ruw gevijld is...
Er kan een ander kleurtje op, maar dan moet deze kleur eraf gevijld worden. Dan zal ook de uitgroei van de acryl gelijk behandeld worden.
Heb je een foto?
Slikaay, netjes al hoor! De vrije rand zou je wat vloeiender mogen vijlen, vind dat je nu vanuit de zijwallen een hoek hebt naar de punt.
Denk ook aan je zijlijnen. Bijv bij de laatste foto zie je dat er bij het stresspunt te veel product aan de zijkanten zit waardoor hij daar breed uit loopt.
Succes!
__Sannne schreef:Hey guys, ik kom even uit mijn meeleesmodus.
Ik heb vandaag voor het eerst acrylnagels laten zetten, en heb een paar vraagjes. 1) Is het raar dat mijn hele nagels nu pijn doen? Zowel mijn nagelriemen als mijn nagelbed zijn echt super gevoelig at the moment.. 2) Ik heb er Shellac op. Als ik van kleurtje wil wisselen, kan ik dat "gewoon" laten doen bij een salon net als gewone nagels? Of moet de acryl dan helemaal opnieuw worden gedaan?
Ik had nog een vraag maar die ben ik vergetenIk laat het weten zodra ik het me weer herinner.
amandananana schreef:Oke meiden, ik heb jullie hulp nodig. Vandaag mn kleurtjes van born pretty getest. Ik heb de base en topcoat al eerder gebruikt, die werkten perfect. Vandaag precies hetzelfde ritueeltje, alleen het kleurtje blijft een beetje kauwgomachtig met allemaal rimpels erin. Wat ik heb gedaan:
- 1x basecoat
- 2x kleur
- 1x topcoat
Van tevoren gebuft, ontvet en primer gebruikt. Tussen alle stappen door 1 min in essence ledlamp. Ik heb geen idee wat hier fout gaat agz de base en top wel goed gingen van de week?