Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BelleTessa schreef:Aanbetaling snap ik ook wel hoor en ik snap hun kant ook helemaal, ik vind het gewoon extra tijd kosten haha en dat vind ik ook logisch maar het kwam me niet zo goed uit.
DutchInk kan je zo binnen lopen, heeft iemand daar ervaring mee? Zie hele mooie stukken voorbij komen maar ook een aantal mindere..
Joolien schreef:BelleTessa schreef:Aanbetaling snap ik ook wel hoor en ik snap hun kant ook helemaal, ik vind het gewoon extra tijd kosten haha en dat vind ik ook logisch maar het kwam me niet zo goed uit.
DutchInk kan je zo binnen lopen, heeft iemand daar ervaring mee? Zie hele mooie stukken voorbij komen maar ook een aantal mindere..
Je moet geen studio inlopen omdat het goedkoper is. Want dat is vaak ook te zien aan de kwaliteit, dan maar even doorsparen.
Emmaa_ schreef:Dit was ook niet specifiek naar jou gericht hoor, meer een algemene opmerking over aanbetalingen.
Vind die van jou idd behoorlijk scheef, nadia. Kan haast niet geloven dat deze artist zo veel zou kosten... Heb je wel nog gezegd dat je al een aanbetaling had gedaan toen je afrekende?