Heerlijk kleurtje, ik heb niet dezelfde, maar wel lakjes die daar veel op lijken!
Yv_
Geplaatst: 20-05-14 13:33
Ik heb nadat ik vorig jaar Purple Panic had gelakt, die er een paar weken geleden afgehaald en nog steeds niks nieuws erop. Ga vanmiddag wel even lakken, want het wordt weer open schoentjes weer. Nouja, weer voor 1 ieniemienie stukje grote teennagel . Meer hoeft van mij niet bloot Weet alleen nog niet welk kleurtje.. Twijfel of ik wat felgroens ga doen .
Aquadelic is echt gaaf! Heb 'm ook .
Flip Flop is echt zo'n rotlak Krijg 'm echt niet netjes, gebruik 'm alleen icm nailart-achtige dingen. Heb een supermooi nude kleurtje zonder shimmer (beetje hetzelfde als Don't Honk maar dan zonder shimmer), kan niet wachten hoe die in combinatie zijn, volgens mij retegaaf!
Skess Flirty Tankini vlekkend? Maar het is een soort van koraaltje?
Flirty wilde ik zo lang hebben, toen ik hem eindelijk had baalde ik als een stekker omdat de shimmer steeds zakt. Heb hem dus al een jaar in mijn stash, maar nog nooit gelakt
FFF lakt inderdaad net als de meeste neons: zwaar K U T! Maar het resultaat is wel Alhoewel ik Surfin' mooier vind, dat blijft toch mijn favoriete neon.
Ik wilde vanmorgen open schoenen aan doen, tot ik me bedacht dat ik geen lak op mijn tenen heb. Dus toch maar gympjes aan gedaan Vanavond maar eens aan de klieder.
Yv_
Geplaatst: 20-05-14 13:36
Anc, wat heb jij nou met je reacties gedaan bij Flip Flop ? Ik had toch geen rare reactie ofzo?
Skessa_
Geplaatst: 20-05-14 13:36
Tsja, hij heeft mn nagels wel ontzettend verkleurd. Maar kan ook Pink Plum zijn geweest, 1 vd 2. Maar ze lijken zoveel
Over 2 weken vakantie, ik zit nu al te stressen welke nagellak er mee moet
Anoniem
Geplaatst: 20-05-14 13:37
Euh... niks dacht ik... Oh, wacht, misschien is dit wel de post waar ik mee aan het klooien was!
Ik vond mijn rij comments zo lang worden, achter de schermen zeg maar, dus ik wilde er wat weggooien, in de veronderstelling dat ze dan wel op mijn blog zouden blijven staan.
Nee dus... Kon ze ook niet meer terug halen
Skessa_
Geplaatst: 20-05-14 13:38
Surfin moet ik ook nog lakken!
Heb nu Zoya Blaze op. Maar ik heb alweer lichte tipwear. Zit er al wel weer sinds gisteren op
Ik heb vriendinnetje pas wat lakjes gegeven. OA flakies. Die vind ze helemaal geweldig Dus ik krijg steeds fotos met verschillende combinaties Stuurde gisteren een foto van Zoya Blaze, oooooh zukke moet ik ook hebben!