gea_thora schreef:Dames die de abs-workout van de dame op het strand erbij doen.. hebben jullie ook dat je bij sommige oefeningen haast als een rups steeds vooruit schuift? (ik heb dat vooral als ik mijn benen naar beneden moet doen en weer op moet tillen zegmaar) Doe ik het nu fout, of hebben meer mensen dit probleem?
Ik vind het lastig om in mijn drukke schema elke dag te shredden, daarom doe ik het nu gewoon zo vaak mogelijk en dan die workout van de beach-dame erachteraan! Die is wel enorm zwaar zeg!
Ja! Heb ik ook. Tijdens die oefening heb ik moeite om mijn rug op de mat te houden. Mijn onderrug komt omhoog als ik mijn benen naar beneden doe. En als ik mijn benen dan weer op til, dan schuif ik inderdaad een stukje op. Ik ben gisteravond gaan testen wat nou het probleem precies is. Als ik de oefening makkelijker maak, dan kan ik wel mijn rug op de grond houden en blijf ik netjes liggen. Dus ik denk dat het gewoon een kwestie is van meer oefenen, zodat je buikspieren sterker worden om de oefening wel goed te kunnen doen.
Annash, wat balen zeg! Het zit je ook echt niet mee. Sterkte!