heb net ook je zal het maar hebben gekeken is ook altijd een goed programma! kan me voorstellen dat je veel herkenning ziet en dat dat dan moeilijk is!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cass1991 schreef:kan me goed voorstellen ja, ik veroordeel mensen nooit je weet niet hoe ze zich voelen!snap dat je blij bent dat je afgekeurd bent, anders zit je elke dag in een strijd van wel of niet werken/ziekmelden dat kan ook niet!
Ik ga lekker slapen, ligt vrouwtje bij ons terminaal denk dat ze er morgen niet meer is..gister lang over na liggen denken in bed en had al een late dienst en vanmorgen een vroege. Was dus een kort nachtje, vanmiddag was ik nog even bij haar geweest voordat ik wegging ze was erg koud en had al veel circulatie vlekken.
nu maar een goede nacht maken, morgen weer een vroege dienst
Aleeneh schreef:Ik vraag me trouwens af, wat raden jullie aan? Ik probeer keurig 's ochtends, 's middags en 's avonds een klein tussendoortje te eten, maar 's avonds heb ik echt nooit trek, helemaal geen zin in iets. Kan ik die dan beter weglaten, of toch eten?
lovesamantha schreef:Aleeneh schreef:Ik vraag me trouwens af, wat raden jullie aan? Ik probeer keurig 's ochtends, 's middags en 's avonds een klein tussendoortje te eten, maar 's avonds heb ik echt nooit trek, helemaal geen zin in iets. Kan ik die dan beter weglaten, of toch eten?
Dat maakt volgens mij niet zoveel uit toch?
Het belangrijkste is is dat je je avondeten wel gewoon eet en als je daarvan nog de hele avond vol zit is dat volgens mij alleen maar mooi meegenomen.
Aleeneh schreef:Ik vraag me trouwens af, wat raden jullie aan? Ik probeer keurig 's ochtends, 's middags en 's avonds een klein tussendoortje te eten, maar 's avonds heb ik echt nooit trek, helemaal geen zin in iets. Kan ik die dan beter weglaten, of toch eten?
Maartje__ schreef:Niet mee eens. In mijn ogen kun je beter 2 à 3 uur na het eten bakje magere yoghurt/kwark pakken en dan voor het slapen weer (mits je niet al 3 uur na je avondeten jn bed ligt uiteraard) Zoveel mogelijk langzame eiwitten erin (geen koolhydraten meer) zodat je verbranding ook snachts op gang blijft.
lovesamantha schreef:Maartje__ schreef:Niet mee eens. In mijn ogen kun je beter 2 à 3 uur na het eten bakje magere yoghurt/kwark pakken en dan voor het slapen weer (mits je niet al 3 uur na je avondeten jn bed ligt uiteraard) Zoveel mogelijk langzame eiwitten erin (geen koolhydraten meer) zodat je verbranding ook snachts op gang blijft.
Dat wist ik helemaal niet maar het klinkt wel heel logisch!
Maar ze zeggen toch altijd dat je na 8 uur niks meer mag eten? Of is dat gewoon een fabeltje?
Nu ik dit weet ga ik dat ook maar gebruiken.
Weer iets geleerd!
lauraP schreef:lovesamantha schreef:
Dat wist ik helemaal niet maar het klinkt wel heel logisch!
Maar ze zeggen toch altijd dat je na 8 uur niks meer mag eten? Of is dat gewoon een fabeltje?
Nu ik dit weet ga ik dat ook maar gebruiken.
Weer iets geleerd!
Dat is al een tijdje terug ontkracht geloof ik.
lovesamantha schreef:Mootje schreef:Nou, Als ik tussendoortjes (gezond!!) eet, ga ik alleen maar meer eten en val ik helemaal 0,0 af.... Nu ik tussendoortjes geschrapt heb, val ik tenminste af en heb ik ook geen vreetbuien meer
Maar eet je dan alleen maar de 3 hoofdmaaltijden op een dag en daarbuiten niks?
lovesamantha schreef:Mootje schreef:Nou, Als ik tussendoortjes (gezond!!) eet, ga ik alleen maar meer eten en val ik helemaal 0,0 af.... Nu ik tussendoortjes geschrapt heb, val ik tenminste af en heb ik ook geen vreetbuien meer
Maar eet je dan alleen maar de 3 hoofdmaaltijden op een dag en daarbuiten niks?