Ik heb een kaart van douglas en ici. Ga alleen vaker maar douglas, de ici hier is niet zo fijn en ze hebben geen mac maar daarvoor moet ik voor een counter sowieso naar de bijenkorf
Glossi
Geplaatst: 01-09-14 09:23
Ik ga nooit naar de Douglas, Ici of iets anders.. Shop alleen maar online
Mijn Illamasqua Lover blush bevalt erg goed. Mijn nieuwe favoriet. Heb hem sinds ik hem binnen heb iedere dag gebruikt
Ik heb ook van beide een kaart. Mac nu via Douglas' door jullie en spaar ik dus eindelijk punten en ici paris kom ik wel met de acties ed maar ook als m'n foundation op is want die zit hier in t dorp.
Drunksheep
Geplaatst: 01-09-14 10:34
Ici Paris XL heb ik ook een kaart van, van Douglas staat het betalen voor die kaart mij tegen dus daar zit ik al een tijdje over te dubben.
Nee maar wel met sleek pout paints, die gaan bij mij 'bloeden' zonder goed potlood.. Vind wel leuk dat je zelf kleuren kan mengen
xNavatu
Geplaatst: 01-09-14 14:08
Die dingen zijn geweldig! Vriendin van me heeft zo'n setje gekocht toen ze me op kwam zoeken in Miami (en we natuurlijk een uitgebreid bezoek aan de Sephora en aan Mac gingen doen ) Ik heb spijt dat ik ze niet heb gekocht
Gaaf he! Ik wil ook zo graag zo'n soort plek.. misschien ooit.. als ik een echt huis heb ben vriendlief al aan het voorbereiden dat ik een makeup kamer wil
Oh wauw, ik ga haar plekje nabootsen denk ik. Kan ik als ICT'er/gamer zijnde mooi aan de ene kant in de laatjes mijn games enzo kwijt, en aan de andere kant mijn beauty gerelateerde zooi. En dan kan ik aan het bureau make-uppen en achter mijn laptop aan de slag