Busy wat jammer dat je je stokken was vergeten. Limburg is echt prachtig hè. Was er nog veel modder op de paadjes?
Daar staat Zuid-Limburg toch wel om bekend.
Samantha wat een goed plan om vrij te nemen op deze heerlijke dag en lekker te gaan fietsen. Je hebt groot gelijk. Mooie afstand heb je gefietst.
Leonie leuk dat je die cpc gaat pacen, ken je de andere pacers ook of zijn dat steeds andere mensen?
Mijn vriend heeft wat spierpijn aan de arm waar hij zich mee opving en een wat beurse heup. Hij viel helaas niet in het zand, maar op een vrij hard bospad.
Gisteren hebben wij heerlijk 11km gewandeld bij Haaksbergen en als vogel nerds wilden we graag kraanvogels zien, want nu is de kraanvogeltrek en we houden de kraanvogelradar in de gaten. We hebben er gisteren eentje gezien. Toch beter dan niks.
Daarna nog naar het Zwillbrocker Venn geweest om flamingo's te spotten. Daar is de meest noordelijke kolonie flamingo's ter wereld en er waren er zeker een stuk of 40. En we waren niet de enige mensen, het was megadruk. Dus even kijken en snel weer weg.
Verder vandaag nog even rustdag. Morgenavond een rondje lopen.
Ik baal wel dat er slecht weer wordt voorspeld voor woensdag. Trailen in de regen vind ik toch echt wat minder leuk.