Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Ook bouw ik echt dagen in dat ik wel heel netjes eet, die dagen hou ik ook nog bij in Lifesum. Hopelijk kom ik zo de december maand goed door en anders gaan we er in januari weer helemaal voor
.
. 

Het lukt allemaal niet, voor mezelf zorgen gaat ruk, etc. Denk er toch weer over om iets van Weight Watchers te starten. Heel vreemd dat iets wat je graag wil, niet lukt. 
Soms lukt het juist niet omdat je zo graag wilt, dan is de druk zo hoog dat je alleen maar kan 'falen'
waarschijnlijk op de korte termijn wel, maar leer je daardoor ook echt voor jezelf zorgen en jezelf op de eerste plaats zetten?
maar merk in ieder geval dat ik zoetigheid wel zat ben
en in zijn algemeenheid merk ik op geef moment echt wel dat ik vol zit.

Sharani schreef:Wat genieten Roosch!
Hhilde, eens met Gaucho. Misschien even de focus meer leggen op het goed voor jezelf zorgen.
Gaucho: dat zal geen straf geweest zijn om in Italië te werken.
gaat wel wat uitwerken maar werkt nu al een stuk langer en effectiever als alles wat ik de afgelopen 13 jaar heb gedaan.

.
Hopelijk heb je genoten.
Gamova schreef:Hier gaat het allemaal niet zoals ik zou willen. Ik ben moe, heb het koud en heb constant trek in vet en suiker. Langzaamaan ben ik weer in mijn oude patroon vervallen en ik vind het lastig om de knop te vinden want het lukt niet zo goed om lief voor mezelf te zijn. De winter is ook echt niet mijn tijd![]()
Vandaag wel weer voor het eerst naar de sportschool geweest. Heb maar weer een abonnement afgesloten maar t was wel een drempel

.
. Scheelt dat ik dan waarschijnlijk een aantal weken niet goed kan lopen etc. Dus dan kan ik ook niet naar de (koel)kast lopen en snaaien

nu pak ik eGym (soort programma met een aantal rondes op 8 verschillende apparaten) of kracht training. En opwarmen op de loopband. Met een muziekje op merk ik dat ik ook echt even niet meer nadenk en dat werkt goed om mn koppie even leeg te maken 

ik ben weer even heel erg trots op mezelf, zoals jullie vast begrijpen...