Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

thequeensmum

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-26 22:38

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-26 23:25

Emita schreef:
Die tip had ik inderdaad gevonden! :D Ik wil het eerst met stickers proberen. Maar ik lees in dit topic ook van bokkers die het met de lijm doen en dat het dan muurvast zit.. Hoe maak je ze los met de lijm, zonder je nagels te beschadigen?

Ze laten vanzelf wat los na twee weken, dan pulk ik net zo lang tot ze eraf zijn :+ M’n eigen nagels beschadigen er niet van.
Ik gebruik altijd de lijm, vind zelf de stickers niet zo fijn.
Ik vijl mn eigen nagels kort genoeg zodat de pressons er mooi overheen vallen.

Ik gebruik al meer als een jaar press ons en ben er nog altijd super blij mee en krijg geregeld complimenten over m’n mooie nagels :D

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:52

_Tarzan schreef:
Emita schreef:
Die tip had ik inderdaad gevonden! :D Ik wil het eerst met stickers proberen. Maar ik lees in dit topic ook van bokkers die het met de lijm doen en dat het dan muurvast zit.. Hoe maak je ze los met de lijm, zonder je nagels te beschadigen?

Ze laten vanzelf wat los na twee weken, dan pulk ik net zo lang tot ze eraf zijn :+ M’n eigen nagels beschadigen er niet van.
Ik gebruik altijd de lijm, vind zelf de stickers niet zo fijn.
Ik vijl mn eigen nagels kort genoeg zodat de pressons er mooi overheen vallen.

Ik gebruik al meer als een jaar press ons en ben er nog altijd super blij mee en krijg geregeld complimenten over m’n mooie nagels :D

Wat vind je niet fijn aan de stickers?
Ik denk dat ik die eerst ga proberen en als het me niet bevalt, dan de lijm

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:19

Ik heb de lijm nodig bij de medium lengte nagels maar de short nagels blijven mooi lang zitten met alleen de stickers.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:08

Ik vind ze met stickers minder stevig zitten, net alsof de nagels ietsjes los zitten. En blijft veel vuil tussen zitten. Ook blijft m’n haar tussen de nagels hangen met erdoorheen gaan.
Ik ben een echte hufter met handen en nagels dus daar kan het ook aan liggen hoor :+
Met lijm zijn de press ons hufter proof in ieder geval :')

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:09

De stickers van Pink werken prima, je moet ze alleen wel even met een stokje aandrukken qua randen en even onder de lamp uitharden, daar heb ik de press-on niet van geprobeerd.

Vind alleen stickers zo duur, dus heb toch voornamelijk 'gewoon' gellak op, nu in de kleur skyblue van Pink:
Afbeelding