Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wittepit schreef:c_alsemgeest schreef:Kinderen die dieren bewust pijn doen moeten ze met terugwerkende kracht aborteren. Scheelt veel ellende op de wereld.
Zonder dollen, geen grenzen kennen met dieren schijnt te linken met geen grenzen hebben met mensen.
Daphara schreef:Ik heb weer een leuke actie uitgehaald... Bij mij in de familie is het redelijk rustig op Facebook wat betreft kinder foto’s en “oh wat is mijn kind toch bijzonder” acties. Iets met dat openbaar foto’s van je kinderen plaatsen eng is, omdat je niet onder controle hebt wie het allemaal ziet.
In plaats van Facebook gebruiken ze de app Lifecake (is ook een website van) in die app kunnen alleen de mensen die je zelf uitnodigt via e-mail de foto’s en filmpjes van je kind zien. Nou was ik tot nog toe onder dat Lifecake gebeuren uitgekomen, maar nu mijn zus een kleine heeft, werd ik door haar uitgenodigd en al snel nodigde mijn nichten mij ook uit om hun kroost te volgen. Allemaal leuk en wel, maar als ik op een app speciaal voor kinderfoto’s zit, ga ook ik mee doen.... met mijn bijna 15 maand oude Shire.
Pleun is mijn “kind”, al is ze een paard. Ik heb voor Pleun dus ook een Lifecake tijdlijn gemaakt en deel daar nu regelmatig foto’s van Pleun op. Al mijn nichten en zus ook meteen uitgenodigd, als ik hun kroost moet volgen, dan zij mijn paard ook.
Moet zeggen, heb er wel lol mee!
Bij elke foto die je plaatst komt de precieze leeftijd van het “kind” te staan. Vooral nu Pleun zo hard groeit is het wel grappig om de foto’s van haar op rij te zien. En mijn nichten, die volgen en geven likes even goed op Pleuns foto’s als ik doe met die van hun kroost.