Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloodymary

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 16:46

Beh...

Ik heb ook wel vaak sterilisatie overwogen. Maar uiteindelijk toch niet voor gekozen, liet mezelf liever niet opereren terwijl ik super gezond ben. Ben al vanaf mijn 19e aan de pil en die werkt eigenlijk heel goed bij mij. Ook nooit vergeten, veel te bang dat ik zwanger zou worden. Heb wel regelmatig sex, al vanaf mijn 22e dezelfde partner en daarvoor verschillende. Ben nu 52 en gebruik de pil nog steeds, voornamelijk omdat ik nu geen overgangsklachten krijg. En ook omdat als er maar 0,00000001 kans zou zijn dat ik zwanger raak ik die kost wat kost wil voorkomen. Als het toch zou gebeuren zit ik morgen bij de abortuskliniek, daar hoef ik geen seconde over na te denken.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 17:00

Paarden wassen met verdunde zwitsal is wel fijn <3 Worden ze lekker zacht van. En prikt niet in de ogen, dat is ook handig
De geur zelf heb ik weinig mee :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 21:10

Ik krijg met zwitsal de witte voeten van mijn wedstrijdpaard in no time weer brandschoon. En de zwarte modderstaart van mijn mini-schimmeltje ook.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 21:23

Ik hou van de geur van zwitsal, heb ook de Robijn wasmiddel en verzachter haha. Maar nee t zorgt bij mij niet voor rammelende eierstokken hoor!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:15

ik hou ook van zwitsal... heerlijk :+:

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:20

O bah, nee, die lucht... had graag me laten steriliseren icm met het afschroeven van plaatje op sleutelbeen, maar dat gaat niet zo makkelijk geloof ik. Ben nu fan van de wingman, da’s een goeie uitvinding. Voor mijn vakantie afgelopen zomer even terug aan de pil, maar jemig wat een ellende. 25 jaar geslikt maar helemaal klaar mee.
Nee, als ik überhaupt nog in staat ben tot innesteling meld ik me acuut bij de abortuskliniek!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:24

Ik heb wel eens iets gehoort van die wingman maar is dat nu echt zo speciaal? Wat is er bijzonder aan dan?
Zo moeilijk is dat rubbertje toch niet :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:32

Wij zijn ook fan van wingman. Ruiken niet, door de applicator kun je ze ook in het donker/zonder te kijken goed omdoen omdat je makkelijk kunt voelen welke kant boven is. Met de gewone Durex hebben we er best veel weg moeten gooien omdat we ze verkeerdom hadden bij slecht licht of haast :o en mijn man vindt ze fijner voelen dan alle andere die we geprobeerd hadden

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 09:13

Dat dus Qimm!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 14:29

Alleen jammer dat wingman alleen standaard maat heeft.

Vriend vond condoom 10 x niks. Knelde altijd etc. Nu de juiste maat en heeft nergens last meer van.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 14:32

Ja ik kan me voorstellen als je met een nogal bovengemiddelde omtrek zit het niet handig werkt

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 02:00

Ik heb weer een leuke actie uitgehaald... Bij mij in de familie is het redelijk rustig op Facebook wat betreft kinder foto’s en “oh wat is mijn kind toch bijzonder” acties. Iets met dat openbaar foto’s van je kinderen plaatsen eng is, omdat je niet onder controle hebt wie het allemaal ziet.
In plaats van Facebook gebruiken ze de app Lifecake (is ook een website van) in die app kunnen alleen de mensen die je zelf uitnodigt via e-mail de foto’s en filmpjes van je kind zien. Nou was ik tot nog toe onder dat Lifecake gebeuren uitgekomen, maar nu mijn zus een kleine heeft, werd ik door haar uitgenodigd en al snel nodigde mijn nichten mij ook uit om hun kroost te volgen. Allemaal leuk en wel, maar als ik op een app speciaal voor kinderfoto’s zit, ga ook ik mee doen.... met mijn bijna 15 maand oude Shire.
Pleun is mijn “kind”, al is ze een paard. Ik heb voor Pleun dus ook een Lifecake tijdlijn gemaakt en deel daar nu regelmatig foto’s van Pleun op. Al mijn nichten en zus ook meteen uitgenodigd, als ik hun kroost moet volgen, dan zij mijn paard ook.

Moet zeggen, heb er wel lol mee!
Bij elke foto die je plaatst komt de precieze leeftijd van het “kind” te staan. Vooral nu Pleun zo hard groeit is het wel grappig om de foto’s van haar op rij te zien. En mijn nichten, die volgen en geven likes even goed op Pleuns foto’s als ik doe met die van hun kroost.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:15

wittepit schreef:
c_alsemgeest schreef:
Kinderen die dieren bewust pijn doen moeten ze met terugwerkende kracht aborteren. Scheelt veel ellende op de wereld.

Zonder dollen, geen grenzen kennen met dieren schijnt te linken met geen grenzen hebben met mensen.

Het is niet zo dat kinderen die dieren pijn doen allemaal nare volwassenen worden. Het is wel zo dat volwassenen die ernstige zedendelicten met kinderen plegen vrijwel allemaal als kind dieren mishandeld hebben.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:35

Daphara schreef:
Ik heb weer een leuke actie uitgehaald... Bij mij in de familie is het redelijk rustig op Facebook wat betreft kinder foto’s en “oh wat is mijn kind toch bijzonder” acties. Iets met dat openbaar foto’s van je kinderen plaatsen eng is, omdat je niet onder controle hebt wie het allemaal ziet.
In plaats van Facebook gebruiken ze de app Lifecake (is ook een website van) in die app kunnen alleen de mensen die je zelf uitnodigt via e-mail de foto’s en filmpjes van je kind zien. Nou was ik tot nog toe onder dat Lifecake gebeuren uitgekomen, maar nu mijn zus een kleine heeft, werd ik door haar uitgenodigd en al snel nodigde mijn nichten mij ook uit om hun kroost te volgen. Allemaal leuk en wel, maar als ik op een app speciaal voor kinderfoto’s zit, ga ook ik mee doen.... met mijn bijna 15 maand oude Shire.
Pleun is mijn “kind”, al is ze een paard. Ik heb voor Pleun dus ook een Lifecake tijdlijn gemaakt en deel daar nu regelmatig foto’s van Pleun op. Al mijn nichten en zus ook meteen uitgenodigd, als ik hun kroost moet volgen, dan zij mijn paard ook.

Moet zeggen, heb er wel lol mee!
Bij elke foto die je plaatst komt de precieze leeftijd van het “kind” te staan. Vooral nu Pleun zo hard groeit is het wel grappig om de foto’s van haar op rij te zien. En mijn nichten, die volgen en geven likes even goed op Pleuns foto’s als ik doe met die van hun kroost.

Aww, dat is wel lief van ze! Maar hoe kan het ook anders, iedereen wordt toch verliefd op zo'n schattige peuterpaardreus <3

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:56

Haha, het lijkt me wel een vreselijke app Lifecake. Gelukkig nog nooit van gehoord.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:59

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 12:09

:') :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 12:34

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 12:53

Ik blijf het toch best bizar vinden hoe heel veel mannen met kinderen net doen alsof het niet hun keuze is.

Op mijn werk klagen best veel mannen over het feit dat hun vrouw altijd zeikt en die kinderen zoveel geld kosten.
En als je dan zegt 'daar heb je toch echt zelf voor gekozen'. Krijg je een 'ja dat is niet helemaal waar'.

Waarop ze het antwoord krijgen dat ze ooit zelf aan een vrouw begonnen waren en ooit op hun knie ervoor gegaan waren.
Maar dan is het weer 'ja maar toen wist ik nog niet wat voor ellende het gaf en hoe duur het is.

Zouden ze nou echt zo dom zijn of is het meer stoere praat.

1 vertelde (getrouwd met kinderen) dat zijn vrouw vroeg: als je je leven over mocht doen wat zou je dan anders doen.
Zegt ie echt gewoon 'nou nooit trouwen'

Heb om heerlijk te zijn wel vaker het idee dat mannen alleen kinderen nemen omdat het er of bij hoord of omdat hun vrouwtje het graag wil.

En zeg totaal niet dat het voor allemaal geld maar het valt me wel vaak op.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 12:54

Maar je kunt ook trouwen zonder kinderen :o?

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 13:11

Hun blijkbaar niet.
Ik zou ook graag ooit de vrouw van ipv de vriendin van mijn vriend willen zijn, maar no way Dat ik ooit kinderen wil.
Maargoed dat was niet mijn punt, mijn punt was dat mannen er regelmatig niet achter de kinderwens lijken te staan.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 14:18

Heeerlijk Married without children hier :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 15:16

Heel veel mannen laten die keuze afhangen van hun vrouw. Kinderwens? Prima. Geen kinderwens? Ook goed. Maar ik denk dat wij als vrouwen er ook veel beter over nadenken omdat het over het algemeen meer invloed op ons heeft.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 15:46

Hier ook getrouwd, kreeg van de vriendin van mijn oom weleens de vraag waarom we wilden trouwen terwijl we geen kinderwens hebben. Uuh... omdat we van elkaar houden misschien?? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 15:57

Je kan trouwen met en zonder kinderen, je kan kinderen hebben zonder en met huwelijk. Het ene sluit het andere niet uit.

Ik gok dat veel mannen wel willen trouwen, maar als je vrouw dan opeens aan komt zetten met "ik wil kinderen" ga je toch minder makkelijk uit elkaar dan wanneer je slechts feitelijk samenwonend bent. Bij dat laatste is het simpelweg "have fun with it, doei". Wanneer je gehuwd bent is een scheiding in het slechtste geval helaas niet zo makkelijk meer..